Follow
Ирина Мелушова
Ирина Мелушова
ХДУХТ
Verified email at hduht.edu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Ефективність формування фінансових результатів підприємств роздрібної торгівлі
НО Власова, ІЮ Мелушова
Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2008
112*2008
Торговельне підприємництво: навчально-методичний посібник
НЛ Савицька, ІЮ Мелушова, АВ Красноусов, КС Олініченко
Харків: Видавництво Іванченка ІС, 2017
192017
Управління результативністю маркетингу. Навчально-методичний посібник. У 2-х ч. Ч. 1
НЛ Савицька, ІЮ Мелушова
Харків: ХДУХТ, 2018
132018
Визначення цілей управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємства
ІЮ Мелушова, ОВ Кот
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 200-211, 2018
122018
Стратегічне управління збутовою діяльністю підприємств на міжнародному ринку: маркетингово-логістичний аспект
ТВ Шталь, ВВ Писаренко, НГ Гуржій, ІЮ Мелушова
122017
Ефективність формування фінансових результатів підприємств роздрібної торгівлі
ІЮ Мелушова
Харків: ХДУХТ, 2006
122006
Формування ефективної цінової політики підприємств торгівлі на продовольчі товари
НО Власова, ЛІ Безгінова, ВА Гросул, МА Дядюк, СО Зубков, ТБ Кушнір, ...
Харків: ХДУХТ, 2012
102012
Використання маржинального аналізу під час формування фінансових результатів підприємств торгівлі
НО Власова, ІЮ Мелушова
Торгівля і ринок України: Зб. наук. праць.–Вип 27, 435-443, 2009
92009
Конкурентне середовище підприємств: сутність та види
ОВ Прокопова, КО Твердохліб
Бизнес Информ, 379-385, 2016
82016
Управління результативністю маркетингу в контексті сталого розвитку підприємства: теоретико-методичний аспект
НЛ Савицька, ІЮ Мелушова
Бізнес Інформ, 346-351, 2018
62018
Трудовий потенціал як фактор забезпечення конкурентоспроможності підприємств торгівлі
НО Власова, ІЮ Мелушова, ВЮ Андросов
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 75-83, 2013
62013
Company development strategy choice on the grounds of innovative potential assessment
M Chorna, G Nord, L Bezghinova, I Melushova, A Diadin
Academy of Strategic Management Journal 18 (1), 1-7, 2019
52019
Кореляційний аналіз внутрішніх чинників, що формують фінансові результати у підприємствах роздрібної торгівлі
ІЮ Мелушова
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: Зб …, 2006
42006
Систематизація видів фінансових результатів і оцінка їх ролі в процесі господарсько-фінансової діяльності підприємств торгівлі
ІЮ Мелушова
Економічні науки: Сер.: Облік і фінанси. Зб. наук. пр. Вип 3 (12), 168-176, 0
4
Фінансові результати–базові показники фінансового аналізу підприємств торгівлі
ІЮ Мелушова
Прогресивні ресурсозберігаючі технології та їх економічне обґрунтування у …, 0
4
Вплив зовнішніх факторів на фінансові результати підприємств торгівлі
ІЮ Мелушова
Прогресивні ресурсозберігаючі технології та їх економічне обґрунтування у …, 0
4
Класифікація показників результатів маркетингової діяльності
ІЮ Мелушова
Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2019
32019
Вплив маркетингового середовища на формування цінової політики підприємств торгівлі
СПБ І.Ю. Мелушова
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб …, 2016
32016
Систематизация факторов, влияющих на формирование финансовых результатов в предприятиях торговли
ИЮ Мелушова
Економіка і регіон: Наук. вісн. ПНТУ ім.. Ю. Кондратюка, 10, 2006
32006
Прибыль и финансовые результаты предприятий
ИЮ Мелушова
Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. пр. Вип 216, 505-511, 0
3
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20