Подписаться
Ирина Мелушова
Ирина Мелушова
ХДУХТ
Подтвержден адрес электронной почты в домене hduht.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Ефективність формування фінансових результатів підприємств роздрібної торгівлі
НО Власова, ІЮ Мелушова
Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2008
112*2008
Торговельне підприємництво: навчально-методичний посібник
НЛ Савицька, ІЮ Мелушова, АВ Красноусов, КС Олініченко
Харків: Видавництво Іванченка ІС, 2017
192017
Управління результативністю маркетингу. Навчально-методичний посібник. У 2-х ч. Ч. 1
НЛ Савицька, ІЮ Мелушова
Харків: ХДУХТ, 2018
132018
Визначення цілей управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємства
ІЮ Мелушова, ОВ Кот
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 200-211, 2018
122018
Стратегічне управління збутовою діяльністю підприємств на міжнародному ринку: маркетингово-логістичний аспект
ТВ Шталь, ВВ Писаренко, НГ Гуржій, ІЮ Мелушова
122017
Ефективність формування фінансових результатів підприємств роздрібної торгівлі
ІЮ Мелушова
Харків: ХДУХТ, 2006
122006
Формування ефективної цінової політики підприємств торгівлі на продовольчі товари
НО Власова, ЛІ Безгінова, ВА Гросул, МА Дядюк, СО Зубков, ТБ Кушнір, ...
Харків: ХДУХТ, 2012
102012
Використання маржинального аналізу під час формування фінансових результатів підприємств торгівлі
НО Власова, ІЮ Мелушова
Торгівля і ринок України: Зб. наук. праць.–Вип 27, 435-443, 2009
92009
Конкурентне середовище підприємств: сутність та види
ОВ Прокопова, КО Твердохліб
Бизнес Информ, 379-385, 2016
82016
Управління результативністю маркетингу в контексті сталого розвитку підприємства: теоретико-методичний аспект
НЛ Савицька, ІЮ Мелушова
Бізнес Інформ, 346-351, 2018
62018
Трудовий потенціал як фактор забезпечення конкурентоспроможності підприємств торгівлі
НО Власова, ІЮ Мелушова, ВЮ Андросов
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 75-83, 2013
62013
Company development strategy choice on the grounds of innovative potential assessment
M Chorna, G Nord, L Bezghinova, I Melushova, A Diadin
Academy of Strategic Management Journal 18 (1), 1-7, 2019
52019
Кореляційний аналіз внутрішніх чинників, що формують фінансові результати у підприємствах роздрібної торгівлі
ІЮ Мелушова
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: Зб …, 2006
42006
Систематизація видів фінансових результатів і оцінка їх ролі в процесі господарсько-фінансової діяльності підприємств торгівлі
ІЮ Мелушова
Економічні науки: Сер.: Облік і фінанси. Зб. наук. пр. Вип 3 (12), 168-176, 0
4
Фінансові результати–базові показники фінансового аналізу підприємств торгівлі
ІЮ Мелушова
Прогресивні ресурсозберігаючі технології та їх економічне обґрунтування у …, 0
4
Вплив зовнішніх факторів на фінансові результати підприємств торгівлі
ІЮ Мелушова
Прогресивні ресурсозберігаючі технології та їх економічне обґрунтування у …, 0
4
Класифікація показників результатів маркетингової діяльності
ІЮ Мелушова
Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2019
32019
Вплив маркетингового середовища на формування цінової політики підприємств торгівлі
СПБ І.Ю. Мелушова
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб …, 2016
32016
Систематизация факторов, влияющих на формирование финансовых результатов в предприятиях торговли
ИЮ Мелушова
Економіка і регіон: Наук. вісн. ПНТУ ім.. Ю. Кондратюка, 10, 2006
32006
Прибыль и финансовые результаты предприятий
ИЮ Мелушова
Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. пр. Вип 216, 505-511, 0
3
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20