Підписатись
Валентина Жук
Валентина Жук
кандидат педагогічних наук, старший науковий співр. відділу освіти дітей з сенсорними порушеннями
Підтверджена електронна адреса в ispukr.org.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами: Навчально-методичний посібник у 9 книгах
АА Колупаєва, ОМ Таранченко, ТВ Сак, ТФ Марчук, ЛІ Прохоренко, ...
ТОВ ВПЦ «Літопис–ХХ», 2010
272010
Дитина з порушенням слуху
СВ Литовченко, ВВ Жук, ОМ Таранченко
«Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018
12*2018
Навчальні програми для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих та зі зниженим зором: Українська мова. Підготовчий, 1-4 класи
ЛС Вавіна
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, 2014
112014
Особливості формування комунікативної компетентності дітей з порушеннями слуху
ВВ Жук
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 40-48, 2017
82017
Освіта дітей з порушеннями слуху: сучасні тенденції та технології
ОМ Таранченко, СВ Литовченко, ОФ Федоренко, ВВ Жук, ...
Вид ФОП Симоненко ОІ, 2017
72017
Учні початкових класів із порушеннями слуху: навчання та розвиток
СВ Кульбіда, СВ Литовченко, ВВ Жук, ВВ Литвинова
Харків: Ранок, 2020
62020
Особливості адаптування дітей з порушеннями слуху до умов інклюзивного навчання
ВВ Жук
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови: наук.-метод. зб.: Вип …, 2014
52014
Інклюзивні тенденції в освіті дітей з порушеннями слуху в Україні
ВВ Жук
Дефектологія 3, 16-19, 2010
52010
Як допомогти розвиватися дитині, яка не чує/В. В Назарина
ВВ Назарина
Діти з особливими потребами: поради батькам/За ред. В. І Бондаря, ВВ Засенка …, 2004
52004
Освіта дітей з порушеннями слуху: сучасний стан та перспективи розвитку
ВВ Жук
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 61-66, 2015
42015
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ Трудове навчання
АВ Лапін, ОА Савчук, ОВ Іщенко, ЛО Мельнікова
42014
Методичні рекомендації для інклюзивно-ресурсних центрів щодо визначення категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з ООП та рівнів підтримки в освітньому процесі
ЛІ Прохоренко, НА Ярмола, ОО Набоченко, ЕА Данілавічютє, ...
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН …, 2021
32021
Оновлення змісту освіти дітей з порушеннями слуху: теоретичні підходи та їх реалізація
ВВ Жук
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 55-61, 2016
32016
Сучасні стратегії навчання дітей з порушеннями слуху
В Жук
Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання: зб. наук …, 2013
32013
Теоретико-методичні основи розробки програм розвитку дошкільників зі зниженим слухом
ВВ Жук
Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання, 17-22, 2012
32012
Програма підвищення кваліфікації педагогів, які навчають дітей з порушеннями слуху, в умовах воєнного стану та відновлення України (Модулі 1-3)
С Литовченко, О Таранченко, В Жук, В Литвинова, В Шевченко, ...
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 33-59, 2023
22023
Особливості формування соціально-комунікативної компетентності дітей дошкільного віку з порушеннями слуху
В Жук
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. 1 (15), 77-90, 2019
22019
Раннє втручання у системі супроводу дітей з порушеннями слуху
Жук
V Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та …, 2019
22019
Сучасні методичні підходи до оновлення змісту освіти дітей з порушеннями слуху
В Жук
Освіта дітей з особливими потребами: від інституалізації до інклюзії // зб …, 2016
22016
Адаптація навчального процесу до потреб дитини з порушенням слуху
ВВ Жук
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. Науково-методичний …, 2013
22013
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20