Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами: Навчально-методичний посібник у 9 книгах АА Колупаєва, ОМ Таранченко, ТВ Сак, ТФ Марчук, ЛІ Прохоренко, ... ТОВ ВПЦ «Літопис–ХХ», 2010 | 27 | 2010 |
Дитина з порушенням слуху СВ Литовченко, ВВ Жук, ОМ Таранченко «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018 | 12* | 2018 |
Навчальні програми для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих та зі зниженим зором: Українська мова. Підготовчий, 1-4 класи ЛС Вавіна Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, 2014 | 11 | 2014 |
Особливості формування комунікативної компетентності дітей з порушеннями слуху ВВ Жук Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 40-48, 2017 | 8 | 2017 |
Освіта дітей з порушеннями слуху: сучасні тенденції та технології ОМ Таранченко, СВ Литовченко, ОФ Федоренко, ВВ Жук, ... Вид ФОП Симоненко ОІ, 2017 | 7 | 2017 |
Учні початкових класів із порушеннями слуху: навчання та розвиток СВ Кульбіда, СВ Литовченко, ВВ Жук, ВВ Литвинова Харків: Ранок, 2020 | 6 | 2020 |
Особливості адаптування дітей з порушеннями слуху до умов інклюзивного навчання ВВ Жук Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови: наук.-метод. зб.: Вип …, 2014 | 5 | 2014 |
Інклюзивні тенденції в освіті дітей з порушеннями слуху в Україні ВВ Жук Дефектологія 3, 16-19, 2010 | 5 | 2010 |
Як допомогти розвиватися дитині, яка не чує/В. В Назарина ВВ Назарина Діти з особливими потребами: поради батькам/За ред. В. І Бондаря, ВВ Засенка …, 2004 | 5 | 2004 |
Освіта дітей з порушеннями слуху: сучасний стан та перспективи розвитку ВВ Жук Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 61-66, 2015 | 4 | 2015 |
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ Трудове навчання АВ Лапін, ОА Савчук, ОВ Іщенко, ЛО Мельнікова | 4 | 2014 |
Методичні рекомендації для інклюзивно-ресурсних центрів щодо визначення категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з ООП та рівнів підтримки в освітньому процесі ЛІ Прохоренко, НА Ярмола, ОО Набоченко, ЕА Данілавічютє, ... Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН …, 2021 | 3 | 2021 |
Оновлення змісту освіти дітей з порушеннями слуху: теоретичні підходи та їх реалізація ВВ Жук Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 55-61, 2016 | 3 | 2016 |
Сучасні стратегії навчання дітей з порушеннями слуху В Жук Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання: зб. наук …, 2013 | 3 | 2013 |
Теоретико-методичні основи розробки програм розвитку дошкільників зі зниженим слухом ВВ Жук Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання, 17-22, 2012 | 3 | 2012 |
Програма підвищення кваліфікації педагогів, які навчають дітей з порушеннями слуху, в умовах воєнного стану та відновлення України (Модулі 1-3) С Литовченко, О Таранченко, В Жук, В Литвинова, В Шевченко, ... Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 33-59, 2023 | 2 | 2023 |
Особливості формування соціально-комунікативної компетентності дітей дошкільного віку з порушеннями слуху В Жук Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. 1 (15), 77-90, 2019 | 2 | 2019 |
Раннє втручання у системі супроводу дітей з порушеннями слуху Жук V Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та …, 2019 | 2 | 2019 |
Сучасні методичні підходи до оновлення змісту освіти дітей з порушеннями слуху В Жук Освіта дітей з особливими потребами: від інституалізації до інклюзії // зб …, 2016 | 2 | 2016 |
Адаптація навчального процесу до потреб дитини з порушенням слуху ВВ Жук Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. Науково-методичний …, 2013 | 2 | 2013 |