Подписаться
Наталія Лиса (Nataliya Lysa)
Наталія Лиса (Nataliya Lysa)
доцент, Львівський національний університет імені Івана Франка
Подтвержден адрес электронной почты в домене lnu.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Структурні та лінгвопранматичні особливості рекламного знака (на матеріалі англомовної реклами)
Н Лиса
Львівський національний університет імені Івана Франка, 2003
542003
Формування міжкультурної комунікативної компетентності майбутніх фахівців зовнішньоекономічної діяльності
ЛНС Кричківська О.В.
Молодий вчений, 444-448, 2016
212016
Критерії та пoказники сфoрмoванoсті міжкультурнoї кoмунікативнoї кoмпетентнoсті у студентів-випускників вищих навчальних закладів економічного профілю
ЛНС Кричківська О.В.
Молодий вчений: науковий журнал., С. 461-466, 2017
72017
Структурно-семантичні особливості сучасної економічної термінології
Н Лиса, Т Янкова
Дослідження з лексикології і граматики української мови: зб. наук. пр., С …, 2013
62013
Українська мова як іноземна: основи граматики у таблицях та вправах
ТМП Лиса Н.С., Кривоус М.Б.
Тернопіль: ТНЕУ, 2011
5*2011
Англійські рекламні знаки: особливості мовної реалізації
Н Лиса
Іноземна філологія., С. 127–133, 2001
42001
Міжнародні іспити з англійської мови в контексті інтернаціоналізації освітніх послуг
Н Лиса, Ю Семенчук
ГУМАНІТАРНІ СТУДІЇ: ІСТОРІЯ ТА ПЕДАГОГІКА, 98-112, 2021
22021
Огляд зарубіжних досліджень з методики навчання студентів іншомовної лексики
ЛНС Семенчук Ю.О.
Освітній простір ХХІ століття: реалії, новації, перспективи, 65-67., 2017
12017
МЕСТНЫЕ СОБОРЫ В УКРАИНЕ: ОСОБЕННОСТИ ИЗЫМАНИЯ И ПЕРСПЕКТИВЫ ПОСЛЕДУЮЩЕГО РАЗВИТИЯ
ПН Боровик, БС Гузар, НВ Лиса, ДВ Полищук
Молодий вчений, 123-126, 2015
12015
Функціональні типи рекламних знаків з погляду спрямованості на переконання й бажання (на матеріалі англомовної реклами)
Н Лиса
Мова і культура. 7 (9), С.28-32, 2007
12007
Іноземна мова у наукових дослідженнях (суспільствознавчі, лінгвістичні, методичні та перекладознавчі студії)
ЛК Крайняк, ОІ Дуда, НВ Рибіна, ОМ Царик, ІЗ Левандовська, ...
Економічна думка, 2020
2020
Лінгвістична репрезентація гендерних стереотипів у словесних рекламних знаках
НС Лиса
Тернопіль: ВПЦ ТНЕУ" Економічна думка", 2016
2016
Сучасні дослідження у галузі лінгвістики, методики викладання іноземних мов та перекладознавства
НС Лиса, ТВ Юрчишин, НВ Собецька, ІО Стешин, СМ Рибачок, ...
Тернопіль, Економічна думка ТНЕУ, 2016
2016
The role of colour as a non-verbal means while presenting male images in advertising
НС Лиса
Тернопіль: Астон, 2016
2016
Лінгвістична репрезентація ґендерних стереотипів у англомовних рекламних знаках
ЛН С.
Сучасні дослідження у галузі лінгвістики, методики викладання іноземних мов …, 2016
2016
Номінативні енантіосемічні одиниці: класифікація за частинами мови (на прикладі німецької мови)
ХНО Лиса Н.С.
Людина в мовному просторі: історична спадщина, проблеми, перспективи розвитку, 2016
2016
The role of colour as a non-verbal means while presenting male images in advertising
ЛН С.
Сучасні тенденції у сфері лінгвістики, мовної комунікації та методики …, 2016
2016
Ділова англійська мова: документознавство та інформаційна діяльність
СЗС Лиса Н.С., Боднар О.Б.
Тернопіль: ФО – Шпак В.Б., 2015
2015
Деякі особливості вивчення рекламного тексту та рекламного знака у курсах English for Specific Purposes
ЛН С.
Розвиток іншомовної компетентності: методичні, психологічні, лінгвістичні …, 2015
2015
Основні текстові категорії рекламного дискурсу
Н Лиса
Сучасні тенденції у сфері лінгвістики, мовної комунікації та методики …, 2014
2014
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20