Риторична компетентність учнів загальноосвітніх шкіл у контексті комунікативної спрямованості мовної освіти ВА Нищета | 36 | 2010 |
Методика формування риторичної компетентності учнів основної школи в процесі навчання української мови ВА Нищета Херсонський державний університет, 2018 | 34 | 2018 |
Методика формування риторичної компетентності учнів основної школи ВА Нищета | 34 | 2018 |
Метод проектів як засіб формування життєвої компетентності старшокласників у процесі навчання українознавчих предметів ВА Нищета Кривий Ріг, 2009 | 18 | 2009 |
The Intercultural Communication as a Tool of Multilingual Personality Formation in Modern Educational Space of Ukraine NV Zagorodnova V., Panova N., Cherezova I., Glazkova I. Journal of History Culture and Art Research 8 (1), 55–66, 2019 | 15 | 2019 |
Теоретико-методологічне обґрунтування риторичного підходу до навчання мови в школі ВА Нищета Наукові записки Національного університету Острозька академія. Серія …, 2015 | 7 | 2015 |
Риторизация языкового образования как инновационная педагогическая технология ВА Нищета | 7 | 2013 |
Проектний підхід у загальноосвітній риторичній освіті ВА Нищета | 7 | 2010 |
Риторична компетентність і риторизація як педагогічні інновації ВА Нищета | 5 | |
Концептуальні параметри дослідно-експериментального навчання української мови в основній школі: риторичний аспект ВА Нищета Актуальні проблеми формування риторичної особистості вчителя в …, 2015 | 4 | 2015 |
Риторизированные технологии-модульно-локальные технологии риторизации школьного языкового образования ВА Нищета Научные исследования и разработки. Современная коммуникативистика 2 (4), 31-36, 2013 | 4 | 2013 |
Концептуальные особенности исследования формирования риторической компетентности учащихся основной школы в процессе изучения украинского языка ВА Нищета | 4 | 2012 |
Формуємо риторичні вміння та риторичну компетентність : програма дослідно-експериментального навчання української мови ВА Нищета Українська мова і література в школах України, С. 66–73, 2015 | 3 | 2015 |
Коммуникативная и риторическая компетентности как результативная база школьного языкового образования ВА Нищета | 3 | 2015 |
Intercultural Dialogue as Rhetorical Means of Forming of Multilingual Personality M Zagorodnova, V., Panova, N., Nischeta, V., & Нreb Journal of History Culture and Art Research. 2019. Vol. 8. № 3. Р. 209–219., 2019 | 2* | 2019 |
Суб’єкт-суб’єктний принцип взаємодії учасників навчального процесу в контексті феномену «риторичного» ВА Нищета Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету : [зб …, 2017 | 2 | 2017 |
Інтеграція освітніх підходів у шкільній українськомовній освіті ВА Нищета Наукові записки Національного університету «Острозька академія» : серія …, 2017 | 2 | 2017 |
Психологічні засади процесу формування риторичної компетентності учнів основної школи В Нищета Теоретична і дидактична філологія, 87-92, 2014 | 2 | 2014 |
Усвідомлення й організація освітньої діяльності як риторичної у процесі навчання української мови В Нищета Теоретична і дидактична філологія, 102-114, 2014 | 2 | 2014 |
Психолого-педагогічні умови формування риторичної компетентносту учнів основної школи в процесі навчаня української мови В Нищета Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 2014 | 2 | 2014 |