Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю
Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю
Київський унівреситет імені Бориса Грінченка
Немає підтвердженої електронної адреси - Домашня сторінка
НазваПосиланняРік
Соціальна реклама: держзамовлення, ринок маркетингових комунікацій чи сфера громадянської відповідальності суспільства
О Курбан
Дзеркало тижня, 28, 2007
262007
Педагогічні засади діяльності музею як соціально-культурного центру
ТЮ Бєлофастова
К., 2003.–187 с, 2003
242003
Формування навичок ефективної співпраці студентів під час використання вікі-порталу
НВ Морзе, ЛО Варченко-Троценко
Інформаційні технології і засоби навчання, 92-106, 2014
162014
PR у маркетингових комунікаціях: навч. посіб.
ОВ Курбан
К.: Вид-во «Кондор, 2014
142014
Вебінари як засіб підвищення кваліфікації викладачів
НВ Морзе, АБ Кочарян, ЛО Варченко-Троценко
Інформаційні технології і засоби навчання, 118-130, 2014
132014
Олійник ОВ Інтерактивні комунікації в структурі дистанційного навчання
ЛЯ Філіпова
Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія, 59-63, 2008
10*2008
Діагностика та моделювання PR-процесів: монографія
ОВ Курбан
К.: Українська конфедерація журналістів, 157, 2012
92012
Сучасні інформаційні війни в мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник
ОВ Курбан
К.: ВІКНУ, 2016
72016
Формирование навыков сотрудничества у студентов с использованием сервисов Веб 2. 0
НВ Морзе, ЛА Варченко-Троценко
Образовательные технологии и общество 17 (1), 2014
72014
Електронне портфоліо як інструмент вимірювання результатів діяльності викладача сучасного ВНЗ
НВ Морзе, ЛО Варченко-Троценко
Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах, 36-41, 2014
72014
Музей у системі сучасних комунікацій
ТЮ Бєлофастова
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 36-39, 2009
72009
Соціальна комунікація в системі сучасного наукового знання
ОВ Курбан
Інформаційне суспільство.–2009.–Вип 10, 64-66, 2009
72009
Роль періодичних видань для дітей у формуванні мовних навичок
Н Вернигора
Н. Вернигора//Стиль і текст.—Київ: Ін-т журналістики КНУ ім. Тараса …, 2005
72005
Література для дітей у ХХ столітті: жанрово-тематичний аспект
НМ Вернигора
Наукові записки Інституту журналістики 14, 87-94, 2004
72004
Основні підходи до вивчення комунікації
ТС Єжижанська
Наукові записки [Національного університету Острозька академія]. Сер …, 2010
62010
Социальный аудит как инструмент оптимизации процессов в системе социальной корпоративной ответсвенности
АВ Курбан
Маркетинг и реклама, 35-44, 2009
62009
Соціальні комунікації в роботах українських дослідників
ОВ Курбан
Інформаційне суспільство.-2010.-Вип 11, 58-62, 2010
52010
Базові основи аналізу соціальних комунікацій
О Курбан
Вісник Книжкової палати, 48-50, 2014
42014
Використання соціальних мереж у професійній діяльності викладача ВНЗ
КЄ Балабанова, ЄС Вакарєв
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2013
42013
Організація МООС на основі вікі-технології
НВ Морзе
Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах: наук.-метод …, 2014
32014
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20