Психологія фрустраційних станів та реакцій підлітків: теорії, проблеми, діагностика АВ Шамне, СА Прахова НУБіП України, 2018 | 12 | 2018 |
Дистанційне навчання у просторі сучасних освітніх систем: психологічний контекст СА Прахова, ОА Даценко, КА Семенов Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія …, 2020 | 8 | 2020 |
Психологічна природа, зміст та структура феномену фрустрації СА Прахова Актуальні проблеми психології: зб. наук. пр. Інституту психології імені ГС …, 2015 | 7 | 2015 |
Особливості організації викладацько-студентської взаємодії в умовах дистанційного навчання С Дрібас, О Пінська, О Даценко Психологія: реальність і перспективи, 56= 62-56= 62, 2021 | 5 | 2021 |
Формування емоційного інтелекту як необхідної компетенції на шляху соціалізації дитини S Prakhova, N Makarenko Psychological journal 6 (2), 134-142, 2020 | 5 | 2020 |
Порівняльний аналіз етапів становлення теорії фрустрації: історична ретроспектива СА Прахова Вісник Одеського національного університету. Серія: Психологія, 82-91, 2015 | 4 | 2015 |
Психологічні детермінанти подолання фрустраційних станів учнів різних вікових груп СА Прахова | 3 | 2017 |
Поняття «фрустрація»: сутність, структура та особливості трактування у психологічних дослідженнях СА Прахова, АІ Шумейко Актуальні проблеми психології в закладах освіти 1, 163-168, 2010 | 3 | 2010 |
Напрямки превенції шкільної тривожності молодших школярів: реалії сьогодення та перспективи «нової української школи»(на прикладі лонгітюдного дослідження) С Прахова, Н Макаренко Збірник наукових праць" Проблеми сучасної психології", 234-254, 2019 | 2 | 2019 |
Роль індивідуально-типологічних та соціально-психологічних чинників у детермінації фрустраційних станів учнів різних вікових груп СА Прахова Збірник наукових праць" Проблеми сучасної психології", 2016 | 2 | 2016 |
Вплив пандемiї COVID-19 на рiвень мiжособистiсних вiдносин юнакiв С Дрібас, А Римша Актуальні проблеми психології в закладах освіти 12, 63-71, 2022 | 1 | 2022 |
Значимість акцентуацій характеру в предикторній структурі фрустраційних станів учнів різних вікових груп СА Прахова Актуальні проблеми психології в закладах освіти 8, 73-79, 2018 | 1 | 2018 |
Лонгітюдне дослідження феномену фрустрації учнів різних вікових груп С Прахова Психологія особистості, 194-202, 2015 | 1 | 2015 |
Дослідження психологічних детермінантів виникнення фрустраційних станів учнів різних вікових груп СА Прахова Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія …, 2015 | 1 | 2015 |
Теоретико-методологічний аналіз проблеми фрустрації на сторінках сучасних українських та російських періодичних видань С Прахова Психологія особистості, 28-38, 2014 | 1 | 2014 |
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ БІЖЕНЦІВ З УКРАЇНИ У ШВЕЙЦАРІЇ У ПЕРШИЙ РІК ВІЙНИ: ВІКОВІ, ОСВІТНІ ТА ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ АВ Коллі-Шамне, СА Дрібас Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні …, 2023 | | 2023 |
Психологiчний аспект використання технологiй iнтерактивного навчання у процесi органiзацiї проєктної дiяльностi в умовах дистанцiйної освiти С Дрібас, Н Балабас Актуальні проблеми психології в закладах освіти 13, 111-119, 2023 | | 2023 |
Розробка профорiєнтацiйного виховного заходу на тему «Свiт професiй в iсторичнiй ретроспективi» С Дрібас Актуальні проблеми психології в закладах освіти 13, 171-175, 2023 | | 2023 |
ОСОБЛИВОСТІ САМООЦІНКИ ПІДЛІТКІВ У СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СА Дрібас, ОЛ Пінська The 11 th International scientific and practical conference “Modern research …, 2023 | | 2023 |
ВИВЧЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ФОРМАТІ НОВИХ ОСВІТНІХ РЕАЛІЙ СА Дрібас, ЮА Грищенко The 3 rd International scientific and practical conference “Scientific …, 2022 | | 2022 |