Модель формирования вторичной языковой личности посредством работы с прецедентными феноменами культуры на уроках русского языка как иностранного ОБ Каневская, ЕВ Гострая Интеграция образования 24 (2 (99)), 296-315, 2020 | 8 | 2020 |
Соціокультурна спрямованість роботи з прецедентними феноменами культури на уроках російської мови як іноземної КВ Гостра | 1 | 2022 |
Специфіка використання прецедентних феноменів культури на уроках російської мови як іноземної КВ Гостра | 1 | 2022 |
Лінгводидактичні умови формування вторинної мовної особистості засобами прецедентних феноменів культури КВ Гостра | 1 | 2022 |
Методика роботи з прецедентними феноменами культури під час навчання російської мови в основній школі КВ Гостра | 1 | 2021 |
Визначення рівнів сформованості вторинної мовної особистості як лінгвометодична проблема КВ Гостра КДПУ, 2020 | 1 | 2020 |
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ІНТЕГРОВАНОГО УРОКУ «ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА—РОСІЙСЬКА МОВА—АНГЛІЙСЬКА МОВА» КВ Гостра Науково-методичний журнал" Іноземні мови", 55-60, 2020 | 1 | 2020 |
Технология использования прецедентных феноменов культуры на уроках русского языка как иностранного КВ Гостра I International Scientific and Practical Conference "Perspectives of World …, 2019 | 1 | 2019 |
Ґенеза методів навчання російької мови як іноземної КВ Гостра Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Актуальні питання …, 2018 | 1 | 2018 |
Виды работы с прецедентными текстами, направленные на формирование языковой личности КВ Гостра ІІІ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція для студентів …, 2017 | 1* | 2017 |
Особливості перекладу прецедентних феноменів культури (англійська, українська, російська мови) КВ Гостра | | 2022 |
Критерії відбору прецедентних феноменів культури для навчання іноземної мови К Гостра Вісник ХНУ імені ВН Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання …, 2021 | | 2021 |
LINGUODIDACTIC POTENTIAL OF PRECEDENTIAL TEXTS STUDYING IN FICTION DISCOURSE AT THE LESSONS OF RUSSIAN AS FOREIGN LANGUAGE O Hamali, O Kanevska, K Hostra Publishing House “Baltija Publishing”, 2020 | | 2020 |
Types and functions of precedent fenomena of culture in the linguodidactic context K Hostra Educational Dimension 3, 199-216, 2020 | | 2020 |
SPECIFICITY OF APPLICATION OF INTERACTIVE METHODS AT RUSSIAN LESSONS AS A FOREIGN LANGUAGE СПЕЦИФІКА ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НА УРОКАХ РОСІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ K HOSTRA Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету, 2020 | | 2020 |
Визначення рівнів вторинної мовної особистості як лінгвометодична проблема. ГК Вікторівна ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої 90 …, 2020 | | 2020 |
НАУКОВI ЛIНГВОДИДАКТИЧНI ЗАСАДИ РОБОТИ З ПРЕЦЕДЕНТНИМИ ФЕНОМЕНАМИ КУЛЬТУРИ НА УРОКАХ РОСIЙСЬКОЇ МОВИ ЯК IНОЗЕМНОЇ КВ Гостра, К Рiг ББК 81.2 Р А 43, 191, 2019 | | 2019 |
Наукові лінгводидактичні засади роботи з прецедентними феноменами культури на уроках російської мови як іноземної КВ Гостра Актуальні питання філології та методики викладання мов 2 (14), 191-200 …, 2019 | | 2019 |
Використання інструментів веб-контролю для виявлення реакцій на прецедентні феномени КВ Гостра Педагогічне Криворіжжя: педагогічний альманах : зб. науково-методичних праць …, 2018 | | 2018 |
Лингводидактические аспекты выделения критериев понимания прецедентных феноменов культуры вторичной языковой личностью ОБ Каневская, ЕВ Гострая Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, 18 - 22, 0 | | |