Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання арт-терапевтичних технологій ОВ Сорока Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2016 | 52 | 2016 |
Diagnostics of leadership qualities of specialists of" man–man" type of professions in military and civil higher education institutions: Psychological and pedagogical approach O Soroka, S Kalaur, A Balendr | 28 | 2019 |
Monitoring of corporate culture formation of specialists of social institutions O Soroka, S Kalaur, A Balendr | 19 | 2020 |
Модель функціональної компетентності керівника сучасного навчально-виховного закладу ОВ Сорока Вісник Черкаського університету.–Черкаси, 150-156, 2009 | 19 | 2009 |
Exploring the leadership skills of pre-service social work students: Implications for social work education N Horishna, H Slozanska, O Soroka, L Romanovska Problems of Education in the 21st Century 77 (5), 598, 2019 | 17 | 2019 |
Арт-терапія як фактор збагачення творчості вчителя початкової школи ОВ Сорока Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 145-151, 2012 | 17 | 2012 |
Підготовка майбутнього вчителя до інтегративного використання образотворчого мистецтва в початковій школі ОВ Сорока ступеня канд. пед. наук: 13.00. 04 «Теорія та методика професійної освіти …, 2001 | 17 | 2001 |
Арт-терапія: теорія і практика: навчально-методичний посібник ОВ Сорока Тернопіль: Астон, 2014 | 13 | 2014 |
Арт-терапія в соціальній сфері: курс лекцій ОВ Сорока Тернопіль: ТДПУ 86, 2008 | 11 | 2008 |
Формування управлінської компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери засобами тренінгу С Ольга Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету …, 2017 | 9* | 2017 |
Арт-терапевтична компетенція як складова професійної компетентності фахівців соціальної сфери ОВ Сорока Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія …, 2016 | 8 | 2016 |
Потенціал акмеології у професійній підготовці майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності: методологічні та практичні акценти S Kalaur, O Soroka Social work and education 7 (1), 124-134, 2020 | 6 | 2020 |
Категоріальне розмежування понять «арт-терапія» і «арт-педагогіка» О Сорока Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in …, 2013 | 6 | 2013 |
Музикотерапія як інноваційна здоров’язбережувальна технологія для роботи з молодшими школярами О Сорока, Л Банкул Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Педагогіка …, 2013 | 5 | 2013 |
Образотворче мистецтво й арт-терапія: порівняльний аналіз О Сорока Естетика і етика педагогічної дії, 144-155, 2012 | 5 | 2012 |
Адаптація студентів-першокурсників до вищого навчального закладу ГВ Бойко, ІВ Ротарева Персонал, 71, 2006 | 5 | 2006 |
Маркетингові дослідження: Навч. посібник—Львів: Львівська політехніка (Інформаційно-видавничий центр „ІНТЕЛЕКТ+" Інституту післядипломної освіти),„ ЄВ Крикавський, НС Косар, ОБ Мних, ОА Сорока Інтелект-Захід, 2004 | 5 | 2004 |
Розвиток творчої особистості молодшого школяра з використанням дискусійних інтерактивних технологій навчання ЮВ Бондар, ЮВ Бондарь Polska: Europejska platforma naukowa, 2020 | 4 | 2020 |
Можливості арт-терапії в інклюзивній освіті дітей з особливими потребами О Сорока Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, C. 163-172, 2019 | 4 | 2019 |
Арт-терапія: до питання термінології ОВ Сорока Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика …, 2015 | 4 | 2015 |