Василь Теремко
Василь Теремко
доктор наук із соціальних комунікацій, КМУ імені Тараса Шевченко
Підтверджена електронна адреса в univ.net.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Літературознавчий словник-довідник
РТ Гром’як, ЮІ Ковалів, ВІ Теремко
К.: ВЦ «Академія, 731-732, 1997
1081997
Видавничий маркетинг: навч. посіб.
ВІ Теремко
К.: Академвидав 272, 2009
472009
Видавництво-ХХІ. Виклики і стратегії: монографія/Василь Теремко
В Теремко
К.: Академвидав 2, 2012
312012
Стратегічні випробування електронною книжністю
В Теремко
Вісник книжкової палати, 10-14, 2011
212011
Основні засади видавничого бізнесу: навч. посіб.
ВІ Теремко
К.: Академвидав, 94-103, 2009
192009
Стратегічні виклики друкованій культурі в електронну еру
В Теремко
Вісник Книжкової палати, 14-18, 2011
112011
Філософсько-економічні виміри буттєвості книги
В Теремко
Вісник Книжкової палати, 9-10, 2010
52010
Унікальність книги як стратегічний феномен ефективної видавничої діяльності
ВІ Теремко
Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія, 67-72, 2010
52010
Стратегічні виклики сучасному вітчизняному книговиданню
В Теремко
Збірник праць Науково-дослідного центру періодики, 483-494, 2010
52010
Сучасна видавнича справа: між стратегічними загрозами і можливостями
ВІ Теремко
Поліграфія і видавнича справа, 3-13, 2011
42011
Психологічні виміри читання у контекстуальній системі видавничих стратегій
В Теремко
Збірник праць Науково-дослідного інститу пресознавства, 238-255, 2011
42011
Відкритість до змін як ключова умова стабільності видавництва
В Теремко
Вісник Книжкової палати, 3-5, 2012
32012
Предметні виміри видавничої інноватики
ВІ Теремко
Українське журналістикознавство, 9-14, 2013
22013
Читання як стратегічна проблема видавничої сфери
В Теремко
Записки Львівської національної наукової бібліотеки України імені В …, 2011
22011
Стратегічний вимір видавничої діяльності як теоретико-прикладна проблема
В Теремко
Вісник Книжкової палати, 9-12, 2011
22011
Стратегічний контекст діяльності видавництва в теоретико-прикладному вимірі
В Теремко
Вісник Книжкової палати, 7-9, 2011
22011
Автор у стратегічній системі видавництва
ВІ Теремко
Поліграфія і видавнича справа, 16-29, 2012
12012
Людинотвірний потенціал усної та писемної медіасистем
ВІ Теремко
Могилевский институт МВД Республики Беларусь, 2015
2015
Медіа як чинник постмодерної ідентичності особистості Media as a factor of postmodern identity of the personality
ВІ Теремко
2015
Людські виміри медіареальності постмодерну
В Теремко
Збірник праць Науково-дослідного інститу пресознавства, 253-275, 2014
2014
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20