Підписатись
Ольга Миколаївна Салімон (Olha Salimon)
Ольга Миколаївна Салімон (Olha Salimon)
Інші іменаolga salimon, ольга королько
State University of Trade and Economics/ Державний торговельно-економічний університет
Підтверджена електронна адреса в knute.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Оцінка інноваційної активності підприємства в системі стратегічного управління
ІО Тарасенко, ОМ Королько, КС Белявська
Актуальні проблеми економіки 9 (99), 133-141, 2009
702009
Управління розвитком інноваційного потенціалу підприємств легкої промисловості
ОМ Салімон
Автореф. дис. канд. екон. наук: 08.00.04, 20, 2015
33*2015
Оценка инновационной активности предприятия в системе стратегического управления
ИА Тарасенко, ОН Королько, КС Белявська
Актуальні проблеми економіки, 99, 2009
122009
HR-manager: Prospects for Employment in The Labor Markets
OS V. Zhukovska, G. Piatnytska, N. Raksha, L. Lukashova
3rd EECME 2021 – Sustainable Development in Modern Knowledge Society …, 2021
9*2021
СТРАТЕГІЧНИЙ РОЗВИТОК БРЕНДИНГУ СУБ'ЄКТІВ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ
ОМ Салімон, ІП Миколайчук, АМ Расулова
Інтелект ХХІ, 195-203, 2020
62020
DIGITALIZATION OF HR MANAGEMENT AT ENTERPRISES IN THE SERVICE FIELD: TRANSFORMATION OF TECHNOLOGIES AND MODERN CHALLENGES
I Mykolaichuk, A Rasulova, O Salimon
Moderní věda, 23, 2022
32022
Формування стратегії диверсифікації послуг готельно-ресторанного бізнесу в сучасних умовах
О Салімон, Т Сидоренко, В Бондаренко
Наукові інновації та передові технології, 2022
22022
Creative staff as a factor of the enterprise's success
N Ivanova, D Kucherenko, T Kuznetsova, A Rasulova, O Salimon
22022
Науково-методичні підходи до диференціації послуг готельно-ресторанного бізнесу
МЮ Барна, ОМ Салімон, ТМ Сидоренко
Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І …, 2019
2*2019
CREATIVE STAFF AS A FACTOR OF THE ENTERPRISE’S SUCCESS
Н Іванова, Д Кучеренко, Т Кузнецова, А Расулова, О Салімон
Financial and credit activity problems of theory and practice 3 (44), 243-250, 2022
12022
Імідж суб’єкта ресторанного бізнесу
М Білорус, О Салімон
Готельно-ресторанний та туристичний бізнес: реалії та виклики [Електронне …, 2022
12022
THE ROLE OF ORGANIZATIONAL AND ECONOMIC MECHANISM OF STRATEGIC COMPANY MANAGEMENT IN THE NATIONAL ECONOMY
О Парфєнтьєва, А Гречан, А Безуглий, К Компанець, О Салімон
Financial and credit activity problems of theory and practice 6 (41), 307-317, 2021
12021
Підходи до оцінки привабливості та конкурентоспроможності HR-бренду у сфері HoReCа
ОМ Салімон, ІП Миколайчук, АМ Расулова
Вісник Херсонського національного технічного університету, 195-202, 2020
1*2020
SOCIAL INNOVATIONS AS DRIVERS OF ENTERPRISE DEVELOPMENT
V Zhukovska, O Salimon
Moderní věda, 87-96, 2019
12019
Формування стратегії інноваційного розвитку підприємства із врахуванням факторів зовнішнього середовища
ОМ Салімон
Чернігівський науковий часопис. Серія 1, Економіка і управління: електронний …, 2015
12015
Методичний підхід до формування стратегії розвитку підприємства за результатами оцінювання інноваційного потенціалу
ІО Тарасенко, ОМ Королько
Легка промисловість, 43-46, 2009
12009
Хмарні технології в управлінні каналами дистрибуції готельних послуг
АМ Расулова, ЛА Бовш, ОМ Салімон
Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022
2022
Balanced system of indicators as a tool of the formation of the creative potential of companies
KT Salimon O. Ivanova N., Klymenko A., Kucherenko D.
Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики., 99-108, 2021
2021
Business process management at te trade enterprise: content and optimization
O Salimon, I Mykolaichuk, T Shirmova
“Modern Science - Moderní věda”, 31-42, 2020
2020
IMPLEMENTATION OF INTERACTIVE-MARKETING IN HOTEL BUSINESS
O Salimon, K Kompanets
Moderní věda, 39, 2019
2019
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20