«Моделювання індивідуального розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного ДНЗ»(навчально-методичний посібник)/–К.: 2017.–66 с.– НМ Компанець, ІВ Луценко https://core.ac.uk/download/pdf/199182471.pdf, 2017 | 20* | 2017 |
Органі заційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклю зивному навчальному закладі. К.: ТОВ «Атопол. 2014. АА Колупаєва, ЛВ Коваль, НМ Компанець, АВ Лапін, ... | 15 | 2014 |
Моделювання індивідуальної програми розвитку дошкільника з особливими освітніми потребами НМ Компанець | 13 | 2018 |
Проекція проблем розвитку дитини на рівні піраміди навчання Вільямса та Шеленбергера Н Компанець Особлива дитина: навчання і виховання, 60-69, 2017 | 11 | 2017 |
Формування довільної поведінки у молодших школярів із затримкою психічного розвитку НМ КОМПАНЕЦЬ | 11 | 2004 |
Організаційно-методичний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах ДНЗ: навчально-методичний посібник НМ Компанець, ІВ Луценко, ЛВ Коваль Київ: Видавнича група «Атопол, 2018 | 10 | 2018 |
Програмно-методичне забезпечення психолого-педагогічного супроводу навчання дітей з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти НМ Компанець | 7 | 2014 |
Дидактичні ігрові ситуації для адаптації дитини до школи і розвитку мислительних процесів Н Компанець Початкова школа, 2010 | 7 | 2010 |
Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання АА Колупаєва, ЛВ Коваль, НМ Компанець, НО Квітка, АВ Лапін Харків: Видавництво «Ранок, 2019 | 6 | 2019 |
Організація роботи асистента педагога в інклюзивному середовищі за допомогою програмово-методичного комплексу НМ Компанець Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання, 21-25, 2013 | 6 | 2013 |
Особлива дитина в інклюзивному дошкільному навчальному закладі Коваль ЛВ, Компанець НМ, Квітка НО, Лапін АВ, Луценко ІВ–К.: 2018.-367с ЛВ Коваль, НМ Компанець, НО Квітка, АВ Лапін, ІВ Луценко https://lib.iitta.gov.ua/715517/, 2018 | 5 | 2018 |
Використання експертної системи «Лонгітюд» в системі індивідуальної корекційної допомоги дітям з особливостями психофізичного розвитку. НМ Компанець Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому …, 2011 | 4 | 2011 |
Діти з особливими освітніми потребами у загальноосвітньому просторі: навчально-методичний посібник Н Ярмола, Л Коваль-Бардаш, Н Компанець, Н Квітка, А Лапін Київ: ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України 208, 2020 | 3 | 2020 |
Дидактичнi iгри в системi iгрового iнтегрованого навчання. НМ Компанець | 3 | 2003 |
Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями емоційно-вольової сфери: Науково-методичний посібник НМ Компанець Актуальна освіта, 2023 | 2 | 2023 |
Особливості довільної поведінки у дітей із розладами гіперактивності з дефіцитом уваги Н Компанець Особлива дитина: навчання і виховання 4 (96), 7-16, 2020 | 2 | 2020 |
Первинна психолого-педагогічна оцінка особливостей розвитку дитини з особливими освітніми потребами/НМ Компа нець. НМ Компанець Організаційно-методичний супровід дитини з особливими освітніми потребами в …, 2018 | 2 | 2018 |
Використання програмно-методичного комплексу в складанні індивідуальної програми з математики для дітей з особливими освітніми потребами. НМ Компанець Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 57-64, 2012 | 2 | 2012 |
Навчально-методичний комплект «Особлива дитина в інклюзивному дошкільному навчальному закладі» ЛВ Коваль, НМ Компанець, НО Квітка, АВ Лапін, ІВ Луценко Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка …, 2018 | 1 | 2018 |
«Організаційно-методичний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах ДНЗ» (Навчально-методичний посібник) ЛВ Коваль, НМ Компанець, ІВ Луценко https://lib.iitta.gov.ua/712267/, 2018 | 1* | 2018 |