Підписатись
Бєлявцев Михайло Іванович (Белявцев Михаил Иванович)
Бєлявцев Михайло Іванович (Белявцев Михаил Иванович)
кандидат економічних наук, професор
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Інфраструктура товарного ринку
МІ Бєлявцев, ЛВ Шестопалова
К.: Центр навчальної літератури, 416, 2005
1562005
Маркетинговий менеджмент
МІ Белявцев, ВН Воробйов
За ред. М. Белявцева, В. Воробйова, В. Кузнєцова. Київ: Донецький нац. ун-т, 2006
802006
Промышленный маркетинг
ВЕ Николайчук, МИ Белявцев
Донецк: ООО ПКФ «БАО, 2004
542004
Инфраструктура товарного рынка
МИ Белявцев, ЛВ Шестопалова
МИ Белявцев, ЛВ Шестопалова–Донецк: ДонНУ, 2003
422003
Публічне управління: публічна сфера, публічне право і публічна політика–співвідношення понять
О Оболенський, С Лукін
Державне управління та місцеве самоврядування, 3-11, 2013
322013
Поведение потребителей. Учеб. пособие
МИ Белявцев, ЛМ Иваненко
Донецк, 2008
142008
Корпоративна соціальна відповідальність, як фактор конкурентоспроможності на глобальних ринках
СЮ Лукін, ЄГ Соломаха
Сталий розвиток економіки. Всеукраїнський науково-виробничий журнал, 22-24, 2011
122011
Технологія як товар: маркетингові аспекти
ТО Царьова
НТУУ" КПІ", 2010
122010
Основы маркетингового управления
МИ Белявцев, ВН Воробьев, ВГ Кузнецов
Учеб. пос./Под общей редакцией МИ Белявцева, ВН Воробьева–Донецк: ДонНУ, 2003
122003
Економічна ефективність впровадження систем захисту стільникових мереж 4G
РС Одарченко, СЮ Лукін
Системи обробки інформації, 51-55, 2012
92012
Поведение потребителей
МИ Белявцев, Л Иваненко
Донецк: Издательство Донецкого национального университета, 2008
72008
Маркетинговый менеджмент: учеб. пособие
МИ Белявцев, ВН Воробьев
Донецк: ДонНУ, 2004
52004
Международная экономика и маркетинг перемещения факторов производства
ИГ Бритченко, МИ Белявцев
Вісник ДонДУЕТ, серія Економічні науки, 84-86, 2000
52000
Маркетинговое управление фирмой на основе теории заинтересованных сторон
ИВ Петенко, МИ Белявцев
Современное состояние, проблемы и перспективы развития отраслевой науки, 198-201, 2017
42017
МАРКЕТИНГОВЫЙ ИНСТРУМЕНТАРИЙ КАК ЗАЛОГ УСПЕХА ФИРМ
ГИ Бритченко, ИГ Бритченко, МИ Белявцев
Наука, релігія, суспільство, 2000
42000
Основы маркетингового управления (макромаркетинга)
ІГ Брітченко, МІ Бєлявцев, ГІ Брітченко
Донецьк: ДонНУ 2004, 453, 0
3*
Трансформация концепций конкурентного маркетинга
ИВ Петенко, МИ БЕЛЯВЦЕВ
Менеджер, 143-150, 2017
22017
Использование маркетингових стратегий управления сбытом на промышленных предприятиях
МИ Белявцев, АА Какодей
Вісник Хмельницького національного університету 1 (1), 163-165, 2010
22010
Поведенческий маркетинг, его концепция и анализ
ІГ Брітченко, МІ Бєлявцев, ГІ Брітченко
Маркетингові дослідження в Україні. Перша всеукраїнська науково-практична …, 2001
22001
Концепция электронной коммерции в условиях экономической модернизации интернет-бизнес процессов
ИВ Петенко, МИ Белявцев
Современное состояние, проблемы и перспективы развития отраслевой науки, 194-198, 2017
12017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20