Follow
Ольга Мних
Ольга Мних
професор кафедри маркетингу і логістики, Національний університет "Львівська політехніка"
Verified email at lpnu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Маркетинг у формуванні ринкової вартості машинобудівного підприємства: теорія і практика:[монографія]
ОБ Мних
Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка, 2009
702009
Маркетингові дослідження
ЄВ Крикавський, НС Косар, ОБ Мних, ОА Сорока
навч. посіб./ЄВ Крикавський, НС Косар, ОБ Мних, ОА Сорока.–Львів: Нац …, 2004
432004
Маркетингові дослідження: навчальний посібник
ЄВ Крикавський, НС Косар, ОБ Мних, ОА Сорока
Л.: Львівська політехніка, Інтелект-Захід, 2004
402004
Маркетингові дослідження: навчальний посібник
ЄВ Крикавський, НС Косар, ОБ Мних, ОА Сорока
Л.: Львівська політехніка, Інтелект-Захід, 2004
402004
Маркетингові дослідження: навч. посіб
ЄВ Крикавський, НС Косар, ОБ Мних, ОА Сорока
Львів: Національний університет “Львівська політехніка”,“Інтелект-Захід, 2004
272004
Інтелектуальний капітал і його роль у формуванні вартості машинобудівного підприємства та інноваційній діяльності
ОБ Мних
Видавництво Національного університету" Львівська політехніка", 2008
182008
Маркетингові дослідження: підручник
НС Косар, ОБ Мних, ЄВ Крикавський, СВ Леонова
Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018
162018
Особливості інноваційно-організаційного розвитку регіональної економіки в умовах поглиблення кризи
ОБ Мних, ГМ Захарчин, ЄВ Гончаров
Регіональна економіка, 132-139, 2011
152011
Актуальні проблеми формування інтегрованої системи стратегічного управління розвитком підприємства
ОБ Мних
Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Сер.:«Логістика …, 2004
142004
Стратегічна роль екологістики в розвитку підприємства в умовах поглиблення екологічної кризи в Україні
ОБ Мних, БД Гречин
Економічний аналіз, 108-118, 2016
112016
Пошук нових векторів розвитку бізнесу для українських машинобудівних підприємств в умовах кризи
ОБ Мних
Управління розвитком, 54-60, 2015
112015
Стратегическая роль организационных факторов в развитии предприятия и повышении его стоимости
ОБ Мних, ГМ Захарчин
Организатор производства 48 (1), 71-76, 2011
112011
Маркетинг у формуваннi ринкової вартостi машинобудiвного пiдприємства: теорiя i практика
ОБ Мних
Львiв: Львiвська полiтехнiка, 2009
102009
Трансформація власності у розвитку відносин «підприємствоклієнт»: Монографія
О Мних
Чубла, 2007
102007
Маркетингова концепція формування вартості машинобудівного підприємства: теорія і практика:[монографія]
ОБ Мних
Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка, 2009
92009
Економiка логiстичних систем: монографiя та iн.; за наук. ред. Е. Крикавського та С. Кубiва
М Васелевський, I Бiлик, О Дейнега, М Довба, О Костюк, Е Крикавський, ...
92008
Стратегічний контекст збалансованого розвитку підприємств залізничного транспорту на основі цифровізації
ОБ Мних
Вісник економіки транспорту і промисловості, 2020
82020
Модель бізнесу машинобудівного підприємства і маркетингова концепція підвищення його конкурентоспроможності
ОБ Мних
Вісник Донецького державного університету управління «Менеджер, 44, 2008
82008
Розвиток транспортної політики в Україні згідно з вимогами ЄС на прикладі вантажних перевезень залізничного і автомобільного транспорту
ОБ Мних, БД Гречин
Видавництво Львівської політехніки, 2012
72012
Моделювання маркетингових рішень в управлінні ринковою вартістю підприємства
ОБ Мних
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 128-132, 2010
72010
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20