Володимир Резнік, Volodymyr Reznik
Володимир Резнік, Volodymyr Reznik
Підтверджена електронна адреса в i-soc.org.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Модернізація, самоорганізація та леґітимація соціального порядку у сучасному перехідному суспільстві: концепція дослідження
В Резнік
Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства …, 2014
112014
Соціально-психологічне моделювання поведінки покупців у процесі маркетингової діяльності
В Резнік
Абетка-НОВА, 2001
92001
Стан соціальної леґітимності приватної власності на землю та капітал
В Резнік
Українське суспільство 1992–2006 : соціологічний моніторинг, 118 – 128, 2006
8*2006
Леґітимація приватної власності як концепт соціологічної теорії
В Резнік
Резнік ВС—К.: Ін т соціології НАН України, 512 с., 2010
72010
Приватизація в Україні як соціально-економічний процес: об’єктивні показники та суб’єктивні оцінки
В Резнік
Соціологія: теорія, методи, маркетинг, 66 – 89, 2006
72006
Приватна власність крізь призму соціологічного інституціоналізму
В Резнік
Соціологія: теорія, методи, маркетинг, 119 – 131, 2005
7*2005
Приватна власність та економічна ментальність українців:“Захід” чи “Схід”? (Формулювання гіпотези соціологічного дослідження)
В Резнік, V Reznik
Український соціум, 78 – 86, 2005
72005
Генезис постнеклассической социологии в России
В Резник
Социология: теория, методы, маркетинг, 2005
62005
Українська соціологія після 1991 року
В Резнік, О Резнік
Соціологія: теорія, методи, маркетинг, 22 – 46, 2004
6*2004
Підвалини соціального порядку в суспільстві: уподобання громадян України
В Резнік
Українське суспільство: моніторинг соціальних змін, 24-36, 2014
52014
Чинники довіри до влади як об’єкт теоретичної типологізації
В Резнік
Соціальні виміри суспільства : зб. наук. праць, 227 – 240, 2012
52012
Теоретико-методологічні підвалини концептуалізації леґітимації приватної власності
В Резнік
Соціологія: теорія, методи, маркетинг, 88 – 106, 2010
4*2010
Social legitimation of capitalism in Ukraine: From socio-cultural path-dependence to rationalization of economic situation
V Reznik, O Reznik
Economics & Sociology 8 (3), 131, 2015
32015
Соціально-економічні орієнтації громадян сучасної України за оцінками експертів: спроба аналізу історичних передумов генези
В Резнік, V Reznik
Український соціум, 81 – 91, 2006
32006
Теоретично-концептуальне моделювання поведінки покупців у світовій практиці маркетингу
В Резнік
Астрея, 1998
31998
Ukraine’s European Choice as a Social Condition of Democratic Transition
O Reznik, V Reznik
Ideology and Politics Journal 8 (2), 117-145, 2017
22017
Теорії соціального порядку: особливості структурування та викладання за пояснювальною схемою Дж. Коулмена
В Резнік
Соціологія: теорія, методи, маркетинг, 174-201, 2015
22015
Легітимація соціального порядку в суспільстві: уповноважування влади чи упокорення владі?
В Резнік
Соціальні виміри суспільства : зб. наук. праць, 9 - 25, 2014
22014
Соціологічна наукова спільнота в Україні після 1990 року: фахова структура, соціальна інфраструктура та тенденції відтворення
В Резнік, О Резнік
Соціологія: теорія, методи, маркетинг, 157–179, 2014
22014
Динаміка соціально-економічних ідеологічних уподобань громадян України
В Резнік
Українське суспільство 1992–2010 : соціологічний моніторинг, 146 – 154, 2010
2*2010
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20