Олена Гарматюк  / Гарматюк О. В. / Garmatiuk O.
Олена Гарматюк / Гарматюк О. В. / Garmatiuk O.
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Підтверджена електронна адреса в udpu.org.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Аnalysis of the factors influencing the market of insurance services in life insurance
Y Melnychuk, L Chvertko, T Korniienko, O Vinnytska, O Garmatiuk
Tem Journal 8 (1), 201, 2019
62019
Збутова діяльність як важливий фактор розвитку фармацевтичних підприємств
ОВ Гарматюк
Уманський національний університет садівництва, 2018, 2018
52018
Factors of influence on sales activities of insurers of life insurance
YM Melnychuk, OV Garmatiuk
Economies’ Horizons, 4, 2018
52018
Фактори впливу на збутову діяльність страховиків зі страхування життя
ЮМ Мельничук, ОВ Гарматюк
Економічні горизонти, 60-66, 2018
52018
Формування інформаційного забезпечення прогнозування збуту продукції
ОВ Гарматюк
Мукачівський державний університет, 2017
42017
Інноваційні підходи в системі підбору персоналу
ОО Гарматюк, О Чура
Матеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті …, 2016
42016
Маркетингова політика комунікацій у фармації (українською)
ОВ Гарматюк, АА Автомеєнко
«Економічні горизонти», 35–41, 2017
32017
Використання Інтернет-маркетингу як засобу просування послуг на ринку
ОВ Гарматюк
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2017
22017
Прогнозування збуту, як механізм управління підприємством
ОВ Гарматюк
Формування ринкових відносин в Україні, 135-139, 2011
22011
Трейд-маркетинг як спосіб стимулювання збуту
ОВ Гарматюк
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2018, 2018
12018
Стратегічне маркетингове управління у формуванні конкурентних переваг підприємства
ЛЯ Якимишин
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих …, 2017
12017
Дослідження економічних та організаційних методів управління конкурентоспроможності підприємства
ОВ Гарматюк
ВПЦ «Візаві», 2017
12017
Ефективність вибору каналів збуту
ОВ Гарматюк
Одеса: МГУ, 2016
12016
Гуменюк АВ
ОВ Гарматюк
електронний науковий журнал, 99, 2020
2020
ОПРЕДЕЛЕНИЕ СОВРЕМЕННОЙ СИСТЕМЫ СБЫТА ПРОДУКЦИИ
СМ Подзігун, ОВ Гарматюк
Jurnalul Umanitar Modern 3 (1), 21-25, 2020
2020
Multiplicative Dynamic Model of Technological Progress Factor Impact on Economy Sectors Innovation Development
O Prokopenko, N Biloshkurska, M Biloshkurskyi, V Omelyanenko, ...
2019 7th International Conference on Modeling, Development and Strategic …, 2019
2019
ПОШУКОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ SEARCH ENGINE MARKETING AS A MODERN DIGITAL MARKETING TOOL
ОВ Гарматюк
ЕКОНОМІЧНІ СТУДІЇ, 35, 2019
2019
АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ВІРУСНОГО МАРКЕТИНГУ ASPECTS OF APPLICATION OF VIRUS MARKETING
ОВ Гарматюк
ЕКОНОМІЧНІ СТУДІЇ, 38, 2019
2019
Особливості просування продукції на ринку В2В
ОВ Гарматюк
Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2019
2019
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ
ОВ Гарматюк
ЕКОНОМІЧНІ СТУДІЇ, 66, 2019
2019
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20