Подписаться
Ляшко Дмитро Юрійович, Dmytro Lyashko
Ляшко Дмитро Юрійович, Dmytro Lyashko
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Подтвержден адрес электронной почты в домене diit.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Сучасні маркетингові інформаційні системи і технології як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства
ДЮ Ляшко
ДЮ Ляшко–Режим доступу: http://www. rusnauka. com/9_DN_2010/Economics/53561 …, 0
9
Теоретичний огляд інформаційного та комунікативного середовищ функціонування підприємств
ДЮ Ляшко
Академічний огляд, 63-68, 2008
32008
Тенденції та фактори впливу на процес залізничних перевезень в Україні (препринт)
ЛС Головкова, ДЮ Ляшко
Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, м. Одеса, 2017
22017
Особливості формування економічної інформації за статтями балансу вітчизняних підприємств
ДЮ Ляшко
Бюлетень Міжнародного Нобелівського економічного форуму, 4, 2011
22011
Принципи вибору та визначення витрат інформаційних систем і технологій маркетингової діяльності підприємства
ДЮ Ляшко
Режим доступу: http://www. nbuv. gov. ua/portal/Soc_Gum/Ever/2009_2/l l. pdf, 2009
22009
Сучасні напрямки використання інформаційних систем і технологій в маркетинговому управлінні підприємством
ДЮ Ляшко
Академічний огляд, 75-76, 2009
12009
Передумови виникнення когнітивно-інформаційних засад управління обліково-аналітичною системою
ДЮ Ляшко
Тернопіль: ТНЕУ, 2019
2019
СИСТЕМООБРАЗУЮЧІ ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ КОГНІТИВНО-ІНФОРМАЦІЙНИХ ЗАСАД УПРАВЛІННЯ ОБЛІКОВО-АНАЛІТІЧНОЮ СИСТЕМОЮ
ДЮ ЛЯШКО
Управління розвитком підприємств в умовах динамічної, 30, 2019
2019
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА МАЛОГО БІЗНЕСУ
АА Плахота, ДЮ Ляшко
Організаційний комітет конференції, 169, 2019
2019
Components of the increasing revenue strategy in the system of enterprise value management
DY Lyashko
Академічний огляд, 87-91, 2013
2013
The increasing operating profit strategy and its components in the system of enterprise value management
DY Lyashko
Європейський вектор економічного розвитку. Економічні науки, 110–117-110–117, 2013
2013
COMPONENTS OF GENERATING ENTERPRISE VALUE AND ITS BUSINESS VALUATION IN THE PRESENT MARKET CONDITIONS
DY LYASHKO
ЗАСНОВНИК І ВИДАВЕЦЬ: ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ, 105, 2012
2012
Порівняльні дослідження двоканального щілинного теплообмінника та теплообмінника Titan
ЕС Малкін, ЮЄ Ніколаєнко, ІЕ Фуртат, АМ Данилов, ТЮ Ніколаєнко, ...
Ассоциация инженеров энергоэффективных технологий Украины, 2011
2011
ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВОЮ СТРАТЕГІЄЮ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
КО Баскакова, ДЮ Ляшко
ПРОБЛЕМЫ И ПЕРСПЕКТИВЫ РАЗВИТИЯ ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОГО ТРАНСПОРТА, 324, 0
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ФУНКЦІОНУВАННЯ КОГНІТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНИХ СИСТЕМАХ
ДЮ Ляшко
Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту: Тези 80 …, 0
ОЗНАКИ ФОРМУВАННЯ НОВИХ ТРАНЗИТНИХ ТРАНСПОРТНИХ КОРИДОРІВ
ДЮ Ляшко
ПРОБЛЕМЫ И ПЕРСПЕКТИВЫ РАЗВИТИЯ ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОГО ТРАНСПОРТА, 361, 0
ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОДІЇ СКЛАДОВИХ ВАРТОСТІ БІЗНЕСУ І ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ РИНКОВИХ УМОВАХ
ДЮ Ляшко
СЕКЦІЯ 1. Економіка і управління національним господарством 10, 113, 0
ДОСЛІДЖЕННЯ ЗМІСТУ ТА ВЗАЄМОДІЇ СКЛАДОВИХ СТРАТЕГІЇ ЗРОСТАННЯ ДОХОДІВ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ВАРТІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
ДЮ Ляшко
ББК 65 А43, 55, 0
доцент Дніпропетровського університету економіки та права КОМУНІКАТИВНІ ПОЛІТИКИ В СТРАТЕГІЯХ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ
ДЮ ЛЯШКО
МЕТОДОлОгІчНІ ПІДхОДИ ДО фОРМуВАННя ВАРТІСНОї ПРИВАблИВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ДЮ Ляшко
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20