Катерина Колос
Катерина Колос
професор кафедри комп'ютерних наук, ДУ "Житомирська політехніка"
Verified email at ztu.edu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Система Moodle як засіб розвитку предметних компетентностей учителів інформатики в умовах дистанційної післядипломної освіти
КР Колос
Житомирський державний університет імені Івана Франка (дисертація), 2011
402011
Система Moodle як засіб розвитку предметних компетентностей учителів інформатики в умовах дистанційної післядипломної освіти
КР Колос
ІІТЗН НАПН України (автореферат), 2011
402011
Дидактичні вимоги до комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти
КР Колос
Інформаційні технології і засоби навчання 35 (3), 11-21, 2013
22*2013
Основи стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти України
ВЮ Биков, ОВ Білоус, ЮМ Богачков, ПП Грабовський, КР Колос, ...
HASH (0x7f30c0f6cf08), 2010
222010
Модель процесу та критерії добору компонентів комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти
КР Колос
Інформаційні технології в освіті, 109-117, 2013
202013
Добір комп’ютерного програмного забезпечення дистанційного навчання для організації післядипломної освіти вчителів інформатики [Електронний ресурс]
КР Ковальська
Інформаційні технології і засоби навчання, 13, 2009
202009
Основні компоненти комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти
КР Колос
Звітної конференції ІІТЗН НАПН України, 170-171, 2013
172013
Основи компетентнісного підходу в підготовці вчителя інформатики [Електронний ресурс]/Ковальська КР
КР Ковальська
Інформаційні технології і засоби навчання.–2008.–Вип 3 (7), 2008
122008
Теоретико-методичні засади проектування і використання комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти
КР Колос
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання, 2017
112017
Функціональна модель комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти
КР Колос
Інформаційні технології і засоби навчання 41 (3), 70-82, 2014
112014
Дистанційне навчання як перспективна форма розвитку предметно-орієнтовних професійних компетентностей учителів [Електронний ресурс]
КР Ковальська
Інформаційні технології і засоби навчання.-2009 р.- 2 (10), 2009
9*2009
Методологічні підходи до розвитку компютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти
КР Колос
Комп'ютер у школі та сім'ї, 24-28, 2014
82014
Система Moodle як засiб розвитку предметних компетентностей учителiв iнформатики в умовах дистанцiйної пiслядипломної освiти: дис. канд. пед. наук: 13.00. 10-Житомир, 2011.-238 с
КР Колос
72011
Психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання
КР Колос
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 112-115, 2011
72011
Факторно-критеріальна модель оцінювання ефективності комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти
КР Колос
Інформаційні технології в освіті, 80-92, 2015
62015
Дидактичнi вимоги до комп’ютерно орiєнтованого середовища закладу пiслядипломної педагогiчної освiти
КР Колос
Iнформацiйнi технологiї i засоби навчання 35 (3), 2013
62013
ProShowProduser як засіб створення мультимедійних презентацій для підтримки навчально-пізнавального процесу в закладі післядипломної педагогічної освіти
КР Колос
Комп'ютер у школі та сім'ї 108 (4), 25-29, 2013
62013
Модель розвитку предметно-орієнтованих професійних компетентностей учителів інформатики
КР Ковальська
Комп'ютер у школі та сім'ї, 54-57, 2010
62010
Використання комп'ютерно орієнтованих засобів навчання у післядипломній педагогічній освіті зарубіжжя
КР Колос
Комп'ютер у школі та сім'ї 8 (136), 35-38, 2016
52016
Мета і завдання підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти
КР Колос
Комп'ютер у школі та сім'ї, 34-37, 2015
52015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20