Система Moodle як засіб розвитку предметних компетентностей учителів інформатики в умовах дистанційної післядипломної освіти КР Колос Житомирський державний університет імені Івана Франка (дисертація), 2011 | 88 | 2011 |
Система Moodle як засіб розвитку предметних компетентностей учителів інформатики в умовах дистанційної післядипломної освіти КР Колос ІІТЗН НАПН України (автореферат), 2011 | 88 | 2011 |
Основи стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти України ВЮ Биков, ОВ Білоус, ЮМ Богачков, ПП Грабовський, КР Колос, ... HASH (0x7f30c0f6cf08), 2010 | 57 | 2010 |
Теоретико-методичні засади проектування і використання комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти КР Колос Інститут інформаційних технологій і засобів навчання, 2017 | 37 | 2017 |
Модель процесу та критерії добору компонентів комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти КР Колос Інформаційні технології в освіті, 109-117, 2013 | 33 | 2013 |
Дидактичні вимоги до комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти КР Колос Інформаційні технології і засоби навчання 35 (3), 11-21, 2013 | 27* | 2013 |
Дистанційне навчання як перспективна форма розвитку предметно-орієнтовних професійних компетентностей учителів [Електронний ресурс] КР Ковальська Інформаційні технології і засоби навчання.-2009 р.- 2 (10), 2009 | 27* | 2009 |
Технологія організації масового дистанційного навчання учнів в умовах карантину на базі платформи Moodle OM Spirin, KR Kolos Information Technologies and Learning Tools 79 (5), 29-58, 2020 | 24 | 2020 |
Основні компоненти комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти КР Колос Звітної конференції ІІТЗН НАПН України, 170-171, 2013 | 21 | 2013 |
Добір комп’ютерного програмного забезпечення дистанційного навчання для організації післядипломної освіти вчителів інформатики [Електронний ресурс] КР Ковальська Інформаційні технології і засоби навчання, 13, 2009 | 21* | 2009 |
Функціональна модель комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти КР Колос Інформаційні технології і засоби навчання 41 (3), 70-82, 2014 | 18 | 2014 |
Основи компетентнісного підходу в підготовці вчителя інформатики [Електронний ресурс]/Ковальська КР КР Ковальська Інформаційні технології і засоби навчання.–2008.–Вип 3 (7), 2008 | 14* | 2008 |
Факторно-критеріальна модель оцінювання ефективності комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти КР Колос Інформаційні технології в освіті, 80-92, 2015 | 13* | 2015 |
Проектування і використання комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти: теоретико-методичні засади КР Колос Волинь, 2016 | 11 | 2016 |
Методологічні підходи до розвитку компютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти КР Колос Комп'ютер у школі та сім'ї, 24-28, 2014 | 11 | 2014 |
Система Moodle як засiб розвитку предметних компетентностей учителiв iнформатики в умовах дистанцiйної пiслядипломної освiти: дис. канд. пед. наук: 13.00. 10-Житомир, 2011.-238 с КР Колос | 11 | 2011 |
Психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання КР Колос ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 112-115, 2011 | 10 | 2011 |
Засоби побудови і реалізації індивідуальних траєкторій підвищення кваліфікації педагогічних працівників КР Колос Комп'ютер у школі та сім'ї, 12-15, 2016 | 9 | 2016 |
Мета і завдання підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти КР Колос Комп'ютер у школі та сім'ї, 34-37, 2015 | 9 | 2015 |
ProShowProduser як засіб створення мультимедійних презентацій для підтримки навчально-пізнавального процесу в закладі післядипломної педагогічної освіти КР Колос Комп'ютер у школі та сім'ї 108 (4), 25-29, 2013 | 9 | 2013 |