Підписатись
Катерина Колос
Катерина Колос
професор кафедри комп'ютерних наук, ДУ "Житомирська політехніка"
Підтверджена електронна адреса в ztu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Система Moodle як засіб розвитку предметних компетентностей учителів інформатики в умовах дистанційної післядипломної освіти
КР Колос
Житомирський державний університет імені Івана Франка (дисертація), 2011
832011
Система Moodle як засіб розвитку предметних компетентностей учителів інформатики в умовах дистанційної післядипломної освіти
КР Колос
ІІТЗН НАПН України (автореферат), 2011
832011
Основи стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти України
ВЮ Биков, ОВ Білоус, ЮМ Богачков, ПП Грабовський, КР Колос, ...
HASH (0x7f30c0f6cf08), 2010
532010
Теоретико-методичні засади проектування і використання комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти
КР Колос
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання, 2017
302017
Модель процесу та критерії добору компонентів комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти
КР Колос
Інформаційні технології в освіті, 109-117, 2013
292013
Дидактичні вимоги до комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти
КР Колос
Інформаційні технології і засоби навчання 35 (3), 11-21, 2013
25*2013
Дистанційне навчання як перспективна форма розвитку предметно-орієнтовних професійних компетентностей учителів [Електронний ресурс]
КР Ковальська
Інформаційні технології і засоби навчання.-2009 р.- 2 (10), 2009
24*2009
Добір комп’ютерного програмного забезпечення дистанційного навчання для організації післядипломної освіти вчителів інформатики [Електронний ресурс]
КР Ковальська
Інформаційні технології і засоби навчання, 13, 2009
212009
Основні компоненти комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти
КР Колос
Звітної конференції ІІТЗН НАПН України, 170-171, 2013
202013
Функціональна модель комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти
КР Колос
Інформаційні технології і засоби навчання 41 (3), 70-82, 2014
152014
Основи компетентнісного підходу в підготовці вчителя інформатики [Електронний ресурс]/Ковальська КР
КР Ковальська
Інформаційні технології і засоби навчання.–2008.–Вип 3 (7), 2008
142008
Технологія організації масового дистанційного навчання учнів в умовах карантину на базі платформи Moodle
OM Spirin, KR Kolos
Information Technologies and Learning Tools 79 (5), 29-58, 2020
122020
Факторно-критеріальна модель оцінювання ефективності комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти
КР Колос
Інформаційні технології в освіті, 80-92, 2015
12*2015
Система Moodle як засiб розвитку предметних компетентностей учителiв iнформатики в умовах дистанцiйної пiслядипломної освiти: дис. канд. пед. наук: 13.00. 10-Житомир, 2011.-238 с
КР Колос
112011
Методологічні підходи до розвитку компютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти
КР Колос
Комп'ютер у школі та сім'ї, 24-28, 2014
102014
Психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання
КР Колос
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 112-115, 2011
102011
Використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчання у післядипломній педагогічній освіті зарубіжжя
КР Колос
Комп'ютер у школі та сім'ї, 35-38, 2016
82016
ProShowProduser як засіб створення мультимедійних презентацій для підтримки навчально-пізнавального процесу в закладі післядипломної педагогічної освіти
КР Колос
Комп'ютер у школі та сім'ї 108 (4), 25-29, 2013
82013
Проектування і використання комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти: теоретико-методичні засади
КР Колос
Волинь, 2016
72016
Педагогічний експеримент із розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти
КР Колос, ЛА Лупаренко
Інформаційні технології і засоби навчання, 105-124, 2016
72016
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20