Підписатись
Катерина Колос
Катерина Колос
професор кафедри комп'ютерних наук, ДУ "Житомирська політехніка"
Підтверджена електронна адреса в ztu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Система Moodle як засіб розвитку предметних компетентностей учителів інформатики в умовах дистанційної післядипломної освіти
КР Колос
Житомирський державний університет імені Івана Франка (дисертація), 2011
882011
Система Moodle як засіб розвитку предметних компетентностей учителів інформатики в умовах дистанційної післядипломної освіти
КР Колос
ІІТЗН НАПН України (автореферат), 2011
882011
Основи стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти України
ВЮ Биков, ОВ Білоус, ЮМ Богачков, ПП Грабовський, КР Колос, ...
HASH (0x7f30c0f6cf08), 2010
572010
Теоретико-методичні засади проектування і використання комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти
КР Колос
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання, 2017
372017
Модель процесу та критерії добору компонентів комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти
КР Колос
Інформаційні технології в освіті, 109-117, 2013
332013
Дидактичні вимоги до комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти
КР Колос
Інформаційні технології і засоби навчання 35 (3), 11-21, 2013
27*2013
Дистанційне навчання як перспективна форма розвитку предметно-орієнтовних професійних компетентностей учителів [Електронний ресурс]
КР Ковальська
Інформаційні технології і засоби навчання.-2009 р.- 2 (10), 2009
27*2009
Технологія організації масового дистанційного навчання учнів в умовах карантину на базі платформи Moodle
OM Spirin, KR Kolos
Information Technologies and Learning Tools 79 (5), 29-58, 2020
242020
Основні компоненти комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти
КР Колос
Звітної конференції ІІТЗН НАПН України, 170-171, 2013
212013
Добір комп’ютерного програмного забезпечення дистанційного навчання для організації післядипломної освіти вчителів інформатики [Електронний ресурс]
КР Ковальська
Інформаційні технології і засоби навчання, 13, 2009
21*2009
Функціональна модель комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти
КР Колос
Інформаційні технології і засоби навчання 41 (3), 70-82, 2014
182014
Основи компетентнісного підходу в підготовці вчителя інформатики [Електронний ресурс]/Ковальська КР
КР Ковальська
Інформаційні технології і засоби навчання.–2008.–Вип 3 (7), 2008
14*2008
Факторно-критеріальна модель оцінювання ефективності комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти
КР Колос
Інформаційні технології в освіті, 80-92, 2015
13*2015
Проектування і використання комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти: теоретико-методичні засади
КР Колос
Волинь, 2016
112016
Методологічні підходи до розвитку компютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти
КР Колос
Комп'ютер у школі та сім'ї, 24-28, 2014
112014
Система Moodle як засiб розвитку предметних компетентностей учителiв iнформатики в умовах дистанцiйної пiслядипломної освiти: дис. канд. пед. наук: 13.00. 10-Житомир, 2011.-238 с
КР Колос
112011
Психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання
КР Колос
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 112-115, 2011
102011
Засоби побудови і реалізації індивідуальних траєкторій підвищення кваліфікації педагогічних працівників
КР Колос
Комп'ютер у школі та сім'ї, 12-15, 2016
92016
Мета і завдання підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти
КР Колос
Комп'ютер у школі та сім'ї, 34-37, 2015
92015
ProShowProduser як засіб створення мультимедійних презентацій для підтримки навчально-пізнавального процесу в закладі післядипломної педагогічної освіти
КР Колос
Комп'ютер у школі та сім'ї 108 (4), 25-29, 2013
92013
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20