Створюємо блог бібліотеки О Проців Шкільний бібліотечно-інформаційний центр : щомісячний навчально-практичний …, 2013 | 4 | 2013 |
Створюємо блог бібліотеки О Проців Шкільна бібліотека 3, 51-54, 2012 | 4 | 2012 |
Веб 2.0. Що це? О Проців http://olenaprociv. blogspot. com/2010/09/20. html, 2010 | 2* | 2010 |
Професійна лінгводидактика в контексті особистісної парадигми АВ Вихрущ, ІІ Гаврищак ІІ, СІ Гнатишин, ІЯ Заліпська, ОА Мисик, ... Тернопіль: ТНМУ «Укрмедкнига», 2022 | 1 | 2022 |
Скрайбінг О Проців Малюємо презентацію/Олена Проців [Електронний ресурс]/ С. Вчитись ніколи не …, 2014 | 1* | 2014 |
СПЕЦИФІКА ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ УКРАЇНСЬКОЇ МЕДИЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ» В ТЕРНОПІЛЬСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ ІЯ ГОРБАЧЕВСЬКОГО МОЗ УКРАЇНИ ІІ Гаврищак, ОЯ Проців Медична освіта, 145-149, 2023 | | 2023 |
ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ ПАВЛА БІЛЕЦЬКОГО-НОСЕНКА ІІ Гаврищак, ОЯ Проців Медична освіта, 32-39, 2023 | | 2023 |
УКРАЇНСЬКА МЕДИЧНА ТЕРМІНОЛОГІЯ: СТАНОВЛЕННЯ ЛІНГВОСИСТЕМИ ІІ Гаврищак, ОЯ Проців ПРОФЕСІЙНА ЛІНГВОДИДАКТИКА В КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНОЇ ПАРАДИГМИ, 15-21, 2023 | | 2023 |
Теоретичні аспекти дослідження фонових знань як важливого чинника формування іншомовних комунікативних компетенцій ОЯ Гаврищак, І. І., Проців | | 2022 |
Використання мови-посередника в навчальному процесі ІІ Гаврищак, ОЯ Проців ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021 | | 2021 |
ЛЕСЯ УКРАЇНКА — ПОЕТИЧНА КВІТКА УКРАЇНИ НП Водюк, ОЯ Проців Тернопіль, 2021 | | 2021 |
GALICIAN GYMNASIUMS OF THE SECOND HALF OF THE XIX CENTURY: STAFF AND SYSTEM OF TEACHERS TRAINING ІІ Гаврищак, ОЯ Проців Sciences of Europe, 53-57, 2021 | | 2021 |
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: ОСОБЛИВОСТІ СУБ’ЄКТНО-ОБ’ЄКТНИХ СТОСУНКІВ ІІ ГАВРИЩАК, ОЯ ПРОЦІВ СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ І НАУЦІ: ІІІ Всеукраїнська наукова …, 2021 | | 2021 |
МОВА-ПОСЕРЕДНИК ЯК ФАКТОР УСПІШНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ В УКРАЇНСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ІІ Гаврищак, ОЯ Проців ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНА КУЛЬТУРА МАЙБУТНЬОГО ЛІКАРЯ: ЛІНГВІСТИЧНИЙ …, 2021 | | 2021 |
ЛІНГВОФІЛОСОФСЬКІ ІДЕЇ В. ФОН ГУМБОЛЬДТА В ІНТЕРПРЕТАЦІЇ О. ПОТЕБНІ ОЯ Проців ЛІНГВОДИДАКТИКА В КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНОЇ ПАРАДИГМИ, 24, 2021 | | 2021 |
МОВА-ПОСЕРЕДНИК У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ІІ Гаврищак, ОЯ Проців ЛІНГВОДИДАКТИКА В КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНОЇ ПАРАДИГМИнауково-практична …, 2021 | | 2021 |
ГАЛИЦЬКІ ГІМНАЗІЇ ІІ ПОЛОВИНИ ХІХ СТОЛІТТЯ: КАДРОВИЙ СКЛАД І СИСТЕМА ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ІІ Гаврищак, ОЯ Проців Sciences of Europe, 53-57, 2021 | | 2021 |
ФОНОВІ ЗНАННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНИХ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ: ЕВОЛЮЦІЯ ДЕФІНІЦІЙ ТА СПЕЦИФІКА КЛАСИФІКАЦІЙ ІІ Гаврищак, ОЯ Проців Sciences of Europe, 26-32, 2021 | | 2021 |
МІСЦЕ БІБЛІОТЕКИ ТА РОЛЬ ЧИТАННЯ В СТУДЕНТСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ: АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ СОЦІОЛОГІЧНОГО ОПИТУВАННЯ ІІ Проців, Олена Ярославівна, Гаврищак МЕДИЧНІ БІБЛІОТЕКИ УКРАЇНИ: ДОСВІД, ТРАДИЦІЇ, ІННОВАЦІЇ : матеріали …, 2020 | | 2020 |
Педагогічний працівник в умовах дистанційного навчання: трансформація суб’єктних стосунків ОЯ Гаврищак, І. І., Проців Неперервна освіта: здобутки, проблеми, перспективи :НАУКОВІ СТАТТІ, ТЕЗИ …, 2020 | | 2020 |