Подписаться
Наталія Соломянюк
Наталія Соломянюк
професор
Подтвержден адрес электронной почты в домене nuft.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Сучасні тенденції формування бюджету маркетингу на українських підприємствах
НМ Соломянюк
Інвестиції: практика та досвід, 28-32, 2014
142014
Фандрайзинг як технологія реалізації соціального плану маркетингу
НМ Соломянюк
Економічний форум, 195-202, 2014
122014
Еволюція теорії маркетингу
НМ Соломянюк
Економіка і регіон, 210-213, 2012
122012
Концептуальні принципи формування витрат на маркетинг
НМ Соломянюк
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2014
112014
Економічна безпека підприємства та критерії її оцінки
НМ Соломянюк
112008
Трейд-маркетинг як складова маркетингового планування
НМ Соломянюк
Економіка та держава, 55-58, 2013
82013
Теоретичні основи визначення поняття «інтегровані маркетингові комунікації»:[Електронний ресурс]
НМ Соломянюк, ЮВ Молдаховська
Наука. Теория и практика: вестник–28.12 30, 2011, 2011
82011
Вплив зовнішнього середовища на стратегічні плани підприємства в умовах невизначеності
Н Соломянюк
Економіст.–К, 66-67, 2005
72005
Marketing mix освітніх послуг
ОВ Безпалько, НМ Соломянюк
62010
Оцінка впливу умов невизначеності на розробку стратегічних планів
НМ Соломянюк
Економіка: проблеми теорії та практики 1, 170-174, 2004
62004
Феномен манипулятивного влияния рекламы
НН Соломянюк, ЛВ Опульская
Формирование рыночных отношений в Украине, 53-58, 2018
52018
Оцінка впливу оточуючого середовища на стратегічні плани підприємства в умовах невизначеності (на прикладі пивоварної галузі України)
НМ Соломянюк
52005
Вирівнювання маркетингу та продаж на підприємстві
НМ Соломянюк
Бізнес Інформ, 354-358, 2013
42013
Алгоритм прийняття управлінських рішень в умовах невизначеності [Електрон. ресурс]
НМ Соломянюк
Режим доступу: http://www. rusnauka. com/5. NTSB2007/Economics/20394. doc. htm, 0
4
Використання різних методів розрахунку середніх значень при встановленні рейтингу інноваційних ідей
ОВ Безпалько, НМ Соломянюк
32007
Інтернет-торгівля як елемент ринкової інфраструктури на ринку офісних меблів
НМ Соломянюк, НМ Фєдотова, ОС Кривенко
22020
Теоретико-методологічні засади планування маркетингу на підприємствах харчової промисловості
НМ Соломянюк
22015
Теоретичне визначення поняття екстерналії в маркетингу
НМ Соломянюк
Економічний форум, 153-157, 2014
22014
Теоретичні основи процесу маркетингового планування
НМ Соломянюк
22013
Теорія життєвого циклу при плануванні в маркетингу
Н Соломянюк
Економічний аналіз, 56-59, 2013
22013
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20