Вплив музично-театральної діяльності на розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку Н Аніщенко, В Саприкіна Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи, 62-70, 2014 | 10 | 2014 |
Особливості діагностування музичного сприйняття майбутніх вчителів мистецтвознавчих предметів НВ Аніщенко Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2014 | 10 | 2014 |
Використання засобів дистанційної освіти при підготовці обдарованих старшокласників до професійного самовизначення НВ Аніщенко, МЮ Мельник Освіта та розвиток обдарованої особистості, 32, 2014 | 7 | 2014 |
Педагогічна інтерпретація поняття художнього сприйняття дітей дошкільного віку НВ Аніщенко Освіта та розвиток обдарованої особистості, 40-44, 2013 | 5 | 2013 |
Формування художнього сприйняття молодших школярів засобами комплексної взаємодії мистецтв НВ Аніщенко Автореферат дис.… канд. пед. наук.–13.00 1, 1993 | 5 | 1993 |
Методичні засади діагностики естетичної обдарованості дітей та молоді ВП Тименко, НВ Аніщенко, НА Бєльська, ВУ Кузьменко, ЕО Помиткін | 2 | 2015 |
Роль інноваційного освітнього простору в процесі конституювання креативної спільноти дослідників (на прикладі міжнародної програми «Філософія для дітей») Н Аніщенко, О Ковальов Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. Серія «Педагогічні науки 1 …, 2022 | 1 | 2022 |
Розвиток в учнів екологічної культури засобами гри Н Аніщенко, В Дзюба Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи, 60-67, 2018 | 1 | 2018 |
ФОРТЕПІАННЕ НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНИХ СТАРШОКЛАСНИКІВ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКОГО СПРИЙНЯТТЯ Н Аніщенко | | 2023 |
Teaching Piano Gifted High School Students within the Context of Musical and Music Performing Perception НВ Аніщенко Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи 1 (30), 82-92, 2023 | | 2023 |
Роль логоритміки в музично-мовленнєвому розвитку дітей дошкільного віку Н Аніщенко, І Ярошенко Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи, 44-52, 2021 | | 2021 |
Інноваційні форми створення моделі сучасної методичної діяльності в школі Н Аніщенко, А Євчук Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи, 7-12, 2020 | | 2020 |
Організація календарно-обрядових свят як складова методичної підготовки педагогів-організаторів до морального виховання учнів НВ Аніщенко, ВВ Вдовенко Освіта та розвиток обдарованої особистості 2 (77), 47-53, 2020 | | 2020 |
Анотація. У статті визначено важливість підготовки педагогів-організаторів до морального виховання учнів, а також про-цес формування готовності майбутніх педагогів до творчої … НВ Аніщенко, ВВ Вдовенко | | 2020 |
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ МУЗИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ І Ярошенко, Н Аніщенко РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ, 135, 2019 | | 2019 |
РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНО-ТЕАТРАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА DEVELOPMENT OF CREATIVE ABILITIES OF PRESCHOOL CHILDREN BY MEANS OF MUSIC AND PERFORMING ARTS НВ Аніщенко ББК 4.200. 5 К79, 106, 2015 | | 2015 |
Ціннісні орієнтації майбутніх учителів у галузі музики Н Аніщенко, Н Соколовська Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика, 17, 2015 | | 2015 |
ВЗАЄМОДІЯ МИСТЕЦТВ В КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО РОБОТИ З ХУДОЖНЬО ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ НВ Аніщенко ББК 74.204. 2 К63, 224, 2014 | | 2014 |
Культурологічне значення формування музичного сприйняття у підготовці майбутнього вчителя Н Аніщенко Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика, 13-25, 2014 | | 2014 |
Ієрархічна система установок як детермінант музичного сприйняття майбутнього вчителя Н Аніщенко, С Підгаєвська Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи, 55-62, 2014 | | 2014 |