Підписатись
Анна Чикалова
Анна Чикалова
Підтверджена електронна адреса в kmm.sumdu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Виставкова діяльність як ефективний інструмент просування промислової продукції на нові ринки збуту
ВВ Божкова, АС Чикалова
Маркетинг і менеджмент інновацій, 11-19, 2015
112015
Маркетингово-інноваційні перспективи розвитку сільського зеленого туризму в регіонах України
ОС Тєлєтов, АС Чикалова
Сумський державний університет, 2016
62016
Теоретико-методичні засади класичних та новітніх концепцій комунікаційної політики підприємницьких структур
АС Чикалова
Електронне наукове фахове видання з економічних наук «Modern Economics», 139-145, 2018
52018
Application of Digital Technologies in Marketing Activities of Ukrainian Commodity Producers
V Bozhkova, D Bozhkov, A Chykalova
Global Scientific e-journal «International Marketing and Management of …, 2020
22020
Роль інтернет-реклами у розвитку зеленого туризму
ЮС Шипуліна, АС Чикалова
Режим доступу: https://essuir. sumdu. edu. ua/bitstreamdownload/123456789 …, 2013
22013
НОВІТНІ ІНСТРУМЕНТИ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ У БІРЖОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ СТРУКТУР
А Чикалова
Науково-виробничий журнал «Інноваційна економіка», 97-103, 2018
12018
ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛЯ ЯК ЗАСІБ ЗАЛУЧЕННЯ ШИРОКОГО ЗАГАЛУ ДО БІРЖОВИХ ТОРГІВ INTERNET-TRADE AS A WAY TO ATTRACT PUBLIC TO STOCK TRADING
ОО Карпіщенко, А Чикалова
СХІДНА ЄВРОПА: ЕКОНОМІКА, БІЗНЕС ТА УПРАВЛІННЯ, 255-259, 2016
12016
Перспективи розвитку сільського туризму (на прикладі Cумського району)
МД Домашенко, А Чикалова
12013
СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ В ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ СТРУКТУР У НАДЗВИЧАЙНИХ УМОВАХ
АС Чикалова
EDITOR COORDINATOR, 48, 2020
2020
USE OF INTERNAL MARKETING COMMUNICATIONS AS MEANS OF ENTERPRISES’ EFFICIENCY
V Bozhkova, A Chykalova
Global Scientific E-Journal “International Marketing and Management of …, 2019
2019
Правове регулювання та роль маркетингових комунікацій у залученні інвестицій на підприємства
А Чикалова, В Божкова
Реалії та перспективи розбудови правової держави в Україні та світі …, 2019
2019
Теоретичні засади реінжинірингу комунікаційних бізнеспроцесів підприємницьких структур
А Чикалова
Реінжиніринг бізнес-процесів маркетингової сфери промислових підприємств …, 2018
2018
Сучасні трансформації інструментарію маркетингових комунікацій
А Чикалова
Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Всеукраїнської науково …, 2018
2018
Мотиваційний аспект інновацій у біржовій діяльності
А Чикалова
Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : матеріали ХІ Міжнародної …, 2017
2017
Інноваційні послуги в сфері зеленого туризму як один із важелів відродження індустрії гостинності у сільських регіонах
АС Чикалова
Сумський державний університет, 2016
2016
Виставки і ярмарки–ефективний інструмент маркетингових комунікацій
А Чикалова, ВВ Божкова
Сумський державний університет, 2015
2015
Stickers as effective means of advertising
VV Bozhkova, AS Chykalova
Маркетинг і менеджмент інновацій, 34-40, 2015
2015
Аналіз маркетингових підходів до збільшення продажів
АС Росохата, АС Чикалова
Сумський державний університет, 2015
2015
Роль іміджу в маркетингу
ЄО Голишева, АС Чикалова
Сумський державний університет, 2014
2014
Мотивація підприємницької діяльності в сфері зеленого (сільського) туризму
АС Чикалова
Сумський державний університет, 2014
2014
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20