Підписатись
Світлана Ткачук
Світлана Ткачук
НУХТ, кафедра маркетингу
Підтверджена електронна адреса в nuft.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Основні засоби: аналіз сутнісних та структурних характеристик
СВ Ткачук
Наукові праці НУХТ, 140-143, 2009
132009
Маркетинг послуг конспект лекцій для студ. галузі знань 0305" Економіка і підприємництво" напряму підготовки 6.030507" Маркетинг" денної та заочної форм навч.
СВ Ткачук
К.: НУХТ, 2015
72015
Сучасна система комунікацій підприємства як чинник успішної діяльності на ринку
СА Стахурська, СВ Ткачук
Формирование рыночных отношений в Украине, 112-115, 2015
72015
Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг
СВ Ткачук, СА Стахурська, ВО Стахурський
Актуальні проблеми економіки, 220-228, 2015
62015
Транзитний потенціал України: чинники формування та проблеми розвитку [Електронний ресурс]
СВ Ткачук
URL: http://dspace. nuft. edu. ua/jspui/bitstream/123456789/2831/1/151. pdf, 2011
62011
Методи підвищення ефективності роботи роздрібного торговельного підприємства
ВА Стеценко, ОІ Рябко
42018
Копірайтинг соціальної реклами як інструмент соціального маркетингу: цілі та підходи
С Ткачук, С Стахурська, В Стахурський
Економіка та суспільство, 2022
32022
Маркетинг освітніх послуг: проблеми та перспективи
СВ Ткачук, СА Стахурська, ВО Стахурський
Наукові праці Національного університету харчових технологій, 37-47, 2018
32018
Методичні засади формування транспортної стратегії підприємства як важливий інструмент забезпечення товароруху від виробника до кінцевого споживача
СВ Ткачук
Формирование рыночных отношений в Украине, 94-100, 2014
32014
Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва
СВ Ткачук, СА Стахурська, ВО Стахурський
Актуальні проблеми економіки, 194-200, 2016
22016
Перспективи та техніко-технологічне забезпечення галузі молочного тваринництва України
АІ Фененко, ВВ Ткач, СВ Ткачук
Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування …, 2015
22015
Інтелектуальна діяльність у контексті подвійної природи інтелектуальної власності
СВ Ткачук, СА Стахурська
Наукові праці Національного університету харчових технологій, 82-90, 2015
22015
Сучасні маркетингові підходи до індивідуалізації товарів та послуг
СВ Ткачук
Проблеми економіки підприємств в сучасних умовах, 160, 2015
22015
Методичні засади визначення механізму інвестування відтворення основних засобів
СВ Ткачук
Наукові праці НУХТ, 164-170, 2012
22012
Іноземні інвестиції в Україні: динаміка і структурний аналіз
СВ Ткачук
Наукові праці НУХТ, 94-98, 2010
22010
Менеджмент змін в розвитку організації: підходи та моделі
СА Стахурська, ВО Стахурський
12020
Система маркетинга услуг: сущность и взаимодействие составляющих
СВ Ткачук, ВА Стеценко, СА Стахурская, ВА Стахурский
Формирование рыночных отношений в Украине, 87-95, 2019
12019
Система маркетингу послуг: зміст і взаємодія складових
СВ Ткачук, ВА Стеценко, СА Стахурська, ВО Стахурський
Формування ринкових відносин в Україні, 87-95, 2019
12019
Теоретичні основи лічильника молока на базі проточного датчика ємнісного типу
ВВ Ткач, СВ Ткачук
Механізація та електрифікація сільського господарства, 110-116, 2018
12018
Обґрунтування принципу дії проточного датчика витрат молока ємнісного типу
СВ Ткачук, ВВ Ткач
Механізація та електрифікація сільського господарства, 113-119, 2016
12016
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20