Підписатись
Оксана Тищенко
Оксана Тищенко
кандидат економічних наук, доцент, Харківський державний університет харчування та торгівлі
Підтверджена електронна адреса в hduht.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Социальный маркетинг и социальная ответственность бизнеса: взаимосвязи и результаты
ТВ Шталь, ОО Тищенко
Маркетинг і менеджмент інновацій, 97-104, 2012
242012
Аналіз інвестиційного клімату України та шляхи його вдосконалення
ТВ Шталь, ЮБ Доброскок, ОО Тіщенко, Е Сапаров
Бізнес Інформ, 122-125, 2013
192013
Соціокультурні та геополітичні чинники поширення наркоманії та ВІЛ/СНІДу в Україні
Г Піщенко, О Тищенко
Право України, 73-77, 2005
162005
Конкурентні переваги банків
О Тищенко, Г Лазаренкова, В Сословський
Вісник НБУ, 20-24, 2008
152008
Соціально-етичний маркетинг: сутність, елементи, чинники розвитку
ОО Тищенко
Держава та регіони, 131-135, 2011
122011
Стратегічний інноваційний розвиток підприємств: теорія та методологія
ТВ Шталь, ОО Тищенко, ОІ Пилипчатіна
Бизнес Информ, 76-80, 2016
62016
Соціальний маркетинг і соціальна відповідальність бізнесу: взаємозв’язки й результати
ТВ Шталь, ОО Тищенко
Маркетинг і менеджмент інновацій.–2012 4, 97-104, 2012
62012
Торгівля людськими органами—протиправна діяльність і надприбутковий бізнес
Г Піщенко, С Мінченко, О Тущенко
Право України, 107, 2005
52005
Міжнародна економічна діяльність України
ТВ Шталь, ЮБ Доброскок, ОО Тищенко
Харків: Форт, 2014
32014
Международные финансы
ТВ Шталь, ОО Тищенко
Харьков: ХГУПТ, 2013
32013
Дієслівна репрезентація негативних афективних станів
О ТИЩЕНКО
Наукові записки.–Випуск 96 (2).–Серія: Філологічні науки (мовознавство): У 2 …, 2011
22011
Еліптичні субстантиви в новогрецькій мові
ОО Тищенко
Лінгвістичні студії, 33-36, 2016
12016
Міжнародний ринок похідних фінансових інструментів, його проблеми і перспективи розвитку
ТВ Шталь, ЮБ Доброскок, ОО Тищенко
12016
Міжнародні валютно-фінансові відносини. Ч. 1
КЮ Величко, ОО Тищенко, ОІ Печенка
Харків: ХДУХТ, 2019
2019
Особливості роману О. Забужко Музей покинутих секретів
О Тищенко, І Данилейченко
Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології, 190, 2019
2019
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНИХ ПІДПРИЄМСТВ
ОО Тищенко
СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ОБЛІКУ ТА ПРАВА, 22, 2018
2018
Міжнародні бізнес-стратегії підприємства. Методичні рекомендації до практичних занять для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини»
ТВ Шталь, ОО Тищенко
Харків: Видавництво «Форт», 2018
2018
Social marketing: the essence and developmental factors
OO Tyshchenko
Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні …, 2018
2018
МОДЕЛЮВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ
Б Кисельова, Д Кліра, Е Ласло, Н Ларіної, А Маршалова, Г Мельникова, ...
ЕКОНОМІКА, ФІНАНСИ ТА УПРАВЛІННЯ: ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА, 86, 2017
2017
Роль інноваційних процесів у функціонуванні та розвитку світової економіки
ТВ Шталь, ОО Тищенко
2017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20