Дидактичні умови забезпечення наступності у навчанні студентів педагогічних університетів ОГ Штонда Педагогіка та психологія, 40-47, 2015 | 6 | 2015 |
Визначення поняття наступність” у психолого-педагогічній літературі ОГ Штонда Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах …, 2014 | 5 | 2014 |
Застосування структурно-логічних схем та таблиць у процесі підготовки майбутніх учителів математики ОГ Штонда Физико-математическое образование, 168-175, 2020 | 3 | 2020 |
Філософський аспект проблеми організації наступності у навчанні ОГ Штонда Педагогіка та психологія, 47-53, 2015 | 2 | 2015 |
Особливості застосування вебінарів у процесі дистанційного навчання ОГ Штонда Харківський національний педагогічний університет імені ГС Сковороди, 2020 | 1 | 2020 |
ОСВІТНІ ВЕБ-РЕСУРСИ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ОГ Штонда Наука та освіта в дослідженнях молодих учених, 407, 2020 | 1 | 2020 |
Штонда ОГ ЗАСТОСУВАННЯ СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНИХ СХЕМ ТА ТАБЛИЦЬ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ОГ Штонда Фізико-математична освіта. Науковий журнал, 2020 | | 2020 |
ОСНОВНІ НАПРЯМИ ЗДІЙСНЕННЯ НАСТУПНОСТІ МІЖ ШКОЛОЮ ТА ПЕДАГОГІЧНИМ ВНЗ ОГ Штонда Scientific review 7 (6), 2014 | | 2014 |
Основные направления осуществления преемственности в обучении между школ ой и педагогическим вузом. Харьковского региона ОГ Штонда Науковий огляд 7 (6), 156-161, 2014 | | 2014 |
Особливості та специфіка організації навчальної діяльності студентів-математиків при формуванні наступності ОГ Штонда Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах …, 2014 | | 2014 |
ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ОД Чібісов, ЮС Простакова, ОГ Штонда | | |