Олена Олегівна Ліннік
Олена Олегівна Ліннік
професор, кафедра початкової освіти, Педагогічний інститут, Київський університет імені Бориса
Підтверджена електронна адреса в kubg.edu.ua - Домашня сторінка
НазваПосиланняРік
Сущностная характеристика понятия" субъект-субъектное взаимодействие": психолого-педагогический аспект
ЕО Линник
Инновационные образовательные технологии, 48-54, 2013
202013
Інтегровані заняття: Методика проведення
НВ Гавриш
К.: Шк. світ, 2007
182007
Інтегровані заняття: Методика проведення
НВ Гавриш
К.: Шк. світ, 2007
182007
Сучасне заняття в дошкільному закладі: навчальнометодичний посібник
НВ Гавриш
Луганськ: Альма-матер, 2007
182007
Система підготовки майбутнього вчителя до організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії з учнями початкової школи
ОО Ліннік
ДЗ" Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2016
162016
Майбутній учитель як суб’єкт педагогічної взаємодії: підготовка до співробітництва з молодшими школярами: монографія
ОО Ліннік
К.: Слово, 2014
162014
Цікава філософія для дітей: методичний посібник для творчих педагогів і батьків дітей дошкільного й молодшого шкільного віку/Н. Гавриш, О. Ліннік
НВ Гавриш
К.: Шк. світ, 2011
82011
Методика викладання освітньої галузі «Людина і світ»:[навчальний посібник]
ОО Лінник
К.: Видавничий дім «Слово, 2010
82010
Взаємодія суб’єктів педагогічного процесу в освітньо-професійному середовищі ВНЗ
ОО Ліннік
Научные труды SWorld 26 (4), 82-90, 2012
72012
Організовувати, але не обмежувати. Управління розвитком дітей в освітньому середовищі дитсадка
НВ Гавриш
Дошкільне виховання, 8-13, 2013
62013
Дефініційний аналіз поняття «освітньо-професійне середовище ВНЗ»[Електронний ресурс]
ОО Ліннік
Проблеми сучасної педагогічної освіти: педагогіка і психологія, 2012
62012
Творче проектування в організації життєдіяльності шестирічок:[Навчально-методичний посібник]
ОО Ліннік
Луганськ: Альма-матер, 2005
52005
Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя початкової школи до суб’єкт-суб’єктної взаємодії з учнями
О Ліннік
Навчання і виховання обдарованої дитини, 37, 2015
42015
Становлення суб’єктної позиції майбутнього педагога в освітньо-професійному середовищі ВНЗ
ОО Ліннік
ВІСНИК, 137, 2010
42010
Сучасні інтерактивні технології методичної праці з педагогічними кадрами
ОО Ліннік
Вихователь-методист дошк. закл, 21-28, 2009
42009
Дидактичні умови розвитку допитливості учнів 1 класу: дис… кандидата пед. наук: 13.00. 09/Лінник Олена Олегівна
ОО Лінник
Луганськ, 2007
42007
Педагогическое взаимодействие: субъектсубъектный поход: подготовка будущего учителя начальной школы к организации субъект-субъектного взаимодействия с учащимися: монографія
ЕО Линник
Saarbrucken, Deutschland: Lap Lambert Academic Publisher, 2015
32015
Філософія для дітей. Цікаві уроки для молодших школярів: методичний посібник
НВ Гавриш, ОО Ліннік
К.: Слово, 2014
32014
Завдання дослідно-рефлексивного характеру в організації виробничої педагогічної практики
ОО Ліннік
Молодь і ринок: щомісяч. наук.-пед. журн.–Дрогобич: Дрогоб. держ. пед. ун-т …, 2014
32014
Педагогическое взаимодействие в контексте субъектно-деятельностного подхода
ЕО Линник
Оралдың ғылым жаршысы: науч.-теор. и практ. журн. Сер.: Педагогические науки …, 2013
32013
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20