Підписатись
Tetiana Chunikhina
Tetiana Chunikhina
Інші іменаТетяна Чуніхіна, Чуніхіна, Тетяна Сергіївна, Чуніхіна Т. С.
State University of Trade and Economics
Підтверджена електронна адреса в knute.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Корпорация в системе общественного производства: монография
ЛИ Дмитриченко, ТС Чунихина, ЛА Дмитриченко, АН Химченко
Донецк: ООО «Східний видавничий дім, 2010
392010
Відтворення основних засобів та терміну корисного використання в межах стратегії розвитку підприємств
ТС Чуніхіна, АМ Горлушко
Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні …, 2018
122018
Організаційно-методичні аспекти обліку дебіторської заборгованості за міжнародними та вітчизняними стандартами обліку в системі управління підприємством
ТС Чуніхіна, АС Добривечір
Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні …, 2018
102018
Основные направления инвестиционной деятельности домохозяйств в национальной экономике
ВВ Кравченко, ТС Чунихина
Економічний простір, 27-32, 2008
82008
Теоретичні основи формування обліку фінансових результатів діяльності підприємства відповідно до стандартів бухгалтерського обліку
ТС Чуніхіна, ГС Давидюк
Економіка і суспільство, 715-721, 2017
72017
Стратегія міжнародного маркетингу в управлінні інноваційним розвитком
МВ Корж, ТС Чуніхіна, КІ Маліношевська
Бізнес-навігатор, 18-23, 2019
42019
Теоретико-методичні засади маркетингового забезпечення господарюючого суб’єкта
МВ Корж, ТС Чуніхіна
Видавничий дім" Гельветика", 2019
42019
Корпорация как экономический субъект: взаимодействие с внешней средой
ТС Чунихина
Економіка та фінанси в умовах глобалізації: досвід, тенденції та перспективи …, 2009
42009
Розкриття інформації про фінансові результати у форматі міжнародних та національних стандартів
ТС Чуніхіна, ЛА Проценко
Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні …, 2018
32018
Постіндустріальні корпорації в сучасній економічній системі
ТС Чуніхіна
Вісник Донецького університету.-Донецьк: ДонНУ, 2007
32007
Теоретичні засади формування SMM-стратегії підприємства
Т Чуніхіна
Grail of Science, 58-68, 2022
22022
Liliia PRYIMAK Monitoring mechanism of enterprise industrial marketing management
T Kharchenko, O Klibanska, T Chunikhina
Paper Publication at the 36th IBIMA International Business Information …, 2020
22020
Korporatsiya v sisteme obshchestvennoho proizvodstva
LI Dmytrychenko, TS Chunikhina, LA Dmytrychenko, AN Khimchenko
Corporation in the system of social production], monograph, OOO «Skhidnyi …, 2010
22010
ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ EMAIL-МАРКЕТИНГУ
АВ Білицька, ТС Чуніхіна
The 8th International scientific and practical conference “Trends, theories …, 2023
12023
Інтернет-маркетинг-невід'ємна частина побудови бізнесу в ХХІ столітті
ТВ Долженко, ТС Чуніхіна
Редакційна колегія, 221-225, 2022
12022
Комунікаційна стратегія підприємства
ЮО Олійник, ТС Чуніхіна
Бренд-менеджмент: маркетингові технології. міжнар. наук.-практ. конференц. 8 …, 2022
12022
Existentialism of Engineering Marketing and Technological Entrepreneurship in Large Agricultural Enterprises
T Lyubanova, V Lisitsin, L Shcherba, Y Oleynikova
E3S Web of Conferences 273, 08030, 2021
12021
Управління якістю товарів та послуг в системі бренд-менеджменту
Я Остроухова, Т Чуніхіна
Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 42-43, 2020
12020
Операції в іноземній валюті: національний та міжнародний підходи
ТС Чуніхіна, ЯС Кравчук
Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні …, 2018
12018
Впровадження Міжнародних стандартів фінансової звітності
ТС Чуніхіна, ТС Саченко
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017
12017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20