Філософія дидактики: контексти, стратегії, практики СО Ганаба Universytetsʹka knyha, 2014 | 30 | 2014 |
Changing the educational paradigm in post-pandemic world: Possibilities and risks of artificial intelligence using S Hanaba, O Mysechko, I Bloshchynskyi BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience 11 (2Sup1 …, 2021 | 15 | 2021 |
Solidarity of Efforts as a Common Condition for the Survival of the World in a Pandemic S Hanaba, O Mysechko, I Bloshchynskyi Postmodern Openings, 2020 | 15 | 2020 |
Strategies for Treating the Other in the Methodological Focus of Intersubjectivity. S Hanaba, V Miroshnichenko, S Shumovetska, N Makohonchuk, ... Postmodern Openings/Deschideri Postmoderne 10 (4), 2019 | 15 | 2019 |
Історична освіта у методологічному фокусі інтерсуб’єктивності:[монографія] СО Ганаба Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені …, 2010 | 14 | 2010 |
Solidarity of Efforts as a Common Condition for the Survival of the World in a Pandemic. Postmodern Openings, 11 (1Supl2), 29-38 S Hanaba, O Mysechko, I Bloshchynskyi | 11 | 2020 |
Методологічний потенціал транс дисциплінарного підходу в організації змісту навчання (Methodological potential of transdisciplinary approach in learning content) С Ганаба Наукові записки Національного університету" Острозька академія". Серія …, 2014 | 11 | 2014 |
Навчати мисленню: епістемологічний проект Метью Ліпмана С Ганаба Вісник Інституту розвитку дитини. Сер.: Філософія, педагогіка, психологія, 5-11, 2013 | 10 | 2013 |
Творчий потенціал педагогіки трансгресії СО Ганаба Режим доступу: http://archive. nbuv. gov. ua/portal/soc_gum/Niz/2012_13 …, 2014 | 9 | 2014 |
Інноваційна спрямованість освіти як філософська проблема СО Ганаба Гілея: науковий вісник: збірник наукових праць, 561-565, 2011 | 8 | 2011 |
Filosofiia dydaktyky: konteksty, stratehii, praktyky: monohrafiia.[Philosophy of didactics: contexts, strategies, practices: monograph] SO Hanaba Sumy: Universytetska knyha, 2014 | 7 | 2014 |
Инновационный человек как цель современного образовательного дискурса СА Ганаба Социосфера, 134-140, 2013 | 7 | 2013 |
Metodolohichnyi potentsial transdystsyplinarnoho pidkhodu v orhanizatsii zmistu navchannia [Methodological potential of transdisciplinary approach in the organization of … S Hanaba Naukovi zapysky Natsionalnoho universytetu Ostrozka akademiia. Seriia …, 2014 | 6 | 2014 |
Філософія історії: навч. пос ІМ Предборська, СО Ганаба Суми: Університетська книга, 2012 | 6 | 2012 |
Soft skills епохи «плинної модерності»: як змінюється змістове наповнення освіти С ГАНАБА Вища освіта України, 25-31, 2023 | 5 | 2023 |
Самоорганізація як компетентність: поворот до особистісно-орієнтованої освіти С Ганаба Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби …, 2021 | 5 | 2021 |
Navchaty myslenniu": epistemolohichnyi proekt Metiu Lipmana [Teaching Thinking: Matthew Lipman's Epistemological Project] S Hanaba Visnyk Instytutu rozvytku dytyny. Seriia: Filosofiia, pedahohika …, 2013 | 5 | 2013 |
Image of the Other in teaching history: humanistic potential of the intersubjective approach S Hanaba История 28 (3), 302-321, 2020 | 4 | 2020 |
Символічний простір міста як простір пам’яті СО Ганаба Філософія і політологія в контексті сучасної культури, 4-10, 2016 | 4 | 2016 |
Феномен творчества: путь от хаоса к гармонии СА Ганаба Режим доступа: http://sociosphera. com/publication/journal/2013/3085 …, 2013 | 4 | 2013 |