Підписатись
Світлана Ганаба (Svitlana Hanaba)
Світлана Ганаба (Svitlana Hanaba)
Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького
Підтверджена електронна адреса в dpsu.gov.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Філософія дидактики: контексти, стратегії, практики
СО Ганаба
Universytetsʹka knyha, 2014
302014
Changing the educational paradigm in post-pandemic world: Possibilities and risks of artificial intelligence using
S Hanaba, O Mysechko, I Bloshchynskyi
BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience 11 (2Sup1 …, 2021
152021
Solidarity of Efforts as a Common Condition for the Survival of the World in a Pandemic
S Hanaba, O Mysechko, I Bloshchynskyi
Postmodern Openings, 2020
152020
Strategies for Treating the Other in the Methodological Focus of Intersubjectivity.
S Hanaba, V Miroshnichenko, S Shumovetska, N Makohonchuk, ...
Postmodern Openings/Deschideri Postmoderne 10 (4), 2019
152019
Історична освіта у методологічному фокусі інтерсуб’єктивності:[монографія]
СО Ганаба
Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені …, 2010
142010
Solidarity of Efforts as a Common Condition for the Survival of the World in a Pandemic. Postmodern Openings, 11 (1Supl2), 29-38
S Hanaba, O Mysechko, I Bloshchynskyi
112020
Методологічний потенціал транс дисциплінарного підходу в організації змісту навчання (Methodological potential of transdisciplinary approach in learning content)
С Ганаба
Наукові записки Національного університету" Острозька академія". Серія …, 2014
112014
Навчати мисленню: епістемологічний проект Метью Ліпмана
С Ганаба
Вісник Інституту розвитку дитини. Сер.: Філософія, педагогіка, психологія, 5-11, 2013
102013
Творчий потенціал педагогіки трансгресії
СО Ганаба
Режим доступу: http://archive. nbuv. gov. ua/portal/soc_gum/Niz/2012_13 …, 2014
92014
Інноваційна спрямованість освіти як філософська проблема
СО Ганаба
Гілея: науковий вісник: збірник наукових праць, 561-565, 2011
82011
Filosofiia dydaktyky: konteksty, stratehii, praktyky: monohrafiia.[Philosophy of didactics: contexts, strategies, practices: monograph]
SO Hanaba
Sumy: Universytetska knyha, 2014
72014
Инновационный человек как цель современного образовательного дискурса
СА Ганаба
Социосфера, 134-140, 2013
72013
Metodolohichnyi potentsial transdystsyplinarnoho pidkhodu v orhanizatsii zmistu navchannia [Methodological potential of transdisciplinary approach in the organization of …
S Hanaba
Naukovi zapysky Natsionalnoho universytetu Ostrozka akademiia. Seriia …, 2014
62014
Філософія історії: навч. пос
ІМ Предборська, СО Ганаба
Суми: Університетська книга, 2012
62012
Soft skills епохи «плинної модерності»: як змінюється змістове наповнення освіти
С ГАНАБА
Вища освіта України, 25-31, 2023
52023
Самоорганізація як компетентність: поворот до особистісно-орієнтованої освіти
С Ганаба
Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби …, 2021
52021
Navchaty myslenniu": epistemolohichnyi proekt Metiu Lipmana [Teaching Thinking: Matthew Lipman's Epistemological Project]
S Hanaba
Visnyk Instytutu rozvytku dytyny. Seriia: Filosofiia, pedahohika …, 2013
52013
Image of the Other in teaching history: humanistic potential of the intersubjective approach
S Hanaba
История 28 (3), 302-321, 2020
42020
Символічний простір міста як простір пам’яті
СО Ганаба
Філософія і політологія в контексті сучасної культури, 4-10, 2016
42016
Феномен творчества: путь от хаоса к гармонии
СА Ганаба
Режим доступа: http://sociosphera. com/publication/journal/2013/3085 …, 2013
42013
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20