Організація творчих самостійних робіт старшокласників у модульному навчанні ОМ Лазарєва ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00. 09/Лазарєва Олена Миколаївна, 2003 | 15 | 2003 |
Особливості і компоненти евристичної освіти у професійній підготовці майбутнього педагога МО Лазарєв, ОМ Лазарєва НПУ імені МП Драгоманова, 2018 | 8 | 2018 |
Самостійна творча діяльність як провідний чинник самореалізації креативного потенціалу особистості ОМ Лазарєва Професійнотворча самореалізація майбутнього педагога в інноваційній освіті …, 2013 | 5 | 2013 |
Особливості самостійної пізнавально-творчої діяльності в евристичному навчанні ОМ Лазарєва Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 254-264, 2014 | 3 | 2014 |
Діалогічний потенціал евристичної освіти в умовах інформаційного суспільства МО Лазарєв, ОМ Лазарєва СумДПУ імені АС Макаренка, 2019 | 1 | 2019 |
Становлення Харківського державного педагогічного інституту під керівництвом його першого директора ЙГ Подольського (1931–1934 рр.) О Лазарєва Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 73-85, 2016 | 1 | 2016 |
Пізнавально-творча діяльність студентів в евристичному навчанні ОМ Лазарєва СумДПУ імені АС Макаренка, 2008 | 1 | 2008 |
Методичні рекомендації до семінарських занять з модуля «Педагогіка НУШ» навчальної дисципліни «Інформаційно-педагогічні студії» НО Борисенко, АВ Боярська-Хоменко, СО Васильєва, ... Харківський національний педагогічний університет імені ГС Сковороди, 2021 | | 2021 |
ОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА В ІННОВАЦІЙНІЙ ОСВІТІ МО Лазарєв, ОМ Лазарєва Редакційна колегія: АА Сбруєва–доктор педагогічних наук, професор …, 2020 | | 2020 |
Дослідження стратегій і технологій евристичної освіти у вітчизняній педагогіці МО Лазарєв, ОМ Лазарєва, О Нефедченко СумДПУ імені АС Макаренка, 2020 | | 2020 |
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ВАДАМИ ЗОРУ В ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ ОМ Лазарєва, ЄО Стрєльченко Харківський національний педагогічний університет імені ГС Сковороди, 2019 | | 2019 |
МОЖЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЙ ЕВРИСТИЧНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА МО Лазарєв, ОМ Лазарєва, КС Лазарєва Харківський національний педагогічний університет імені ГС Сковороди, 2019 | | 2019 |
Безперервна пропедевтична педагогічна практика АД Балацинова, ОІ Башкір, СО Васильєва, ВО Гуріна, ГВ Дейниченко, ... ХНПУ імені ГС Сковороди, видавець ТОВ «Планета-Принт», 2019 | | 2019 |
Методичні рекомендації до проведення педагогічної практики для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня 3 та 4 року навчання АД Балацинова, ОІ Башкір, СО Васильєва, ВО Гуріна, ГВ Дейниченко, ... ХНПУ імені ГС Сковороди, видавець ТОВ «Планета-Принт», 2019 | | 2019 |
ДІАГНОСТИЧНО-ОЦІНЮВАЛЬНИЙ КОМПОНЕНТ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ У ШКОЛЯРІВ УМІНЬ СТАВИТИ ПІЗНАВАЛЬНІ ЗАПИТАННЯ ОМ Лазарєва, КС Лазарєва Харківський національний педагогічний університет імені ГС Сковороди, 2018 | | 2018 |
ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ ОМ Лазарєва, РЗ Мусанабієв ХНПУ імені ГС Сковороди, Електронне вид., 2017 | | 2017 |
На скрижалях історії Харківського національного педагогічного університету імені ГС Сковороди АД Балацинова, ОІ Башкір, СО Васильєва, ВЙ Гриньов, ГВ Дейніченко, ... Харківський національний педагогічний університет імені ГС Сковороди, 2016 | | 2016 |
Професійно-творча підготовка майбутнього вчителя в евристичній освіті ОМ Лазарєва, МО Лазарєв Сумський державний педагогічний університет імені АС Макаренка (СумДПУ), 2016 | | 2016 |
Самостійні роботи старшокласників в евристично-модульному навчанні ОМ Лазарєва СумДПУ імені АС Макаренка, 2010 | | 2010 |
МЕТОД ПРОЕКТІВ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ШКОЛЯРІВ ОМ Лазарєва, РЗ Мусанабієв ББК 74.580. 268 Н 34, 144, 0 | | |