Подписаться
Олена Миколаївна Лазарєва
Олена Миколаївна Лазарєва
Подтвержден адрес электронной почты в домене hnpu.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Організація творчих самостійних робіт старшокласників у модульному навчанні
ОМ Лазарєва
ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00. 09/Лазарєва Олена Миколаївна, 2003
152003
Особливості і компоненти евристичної освіти у професійній підготовці майбутнього педагога
МО Лазарєв, ОМ Лазарєва
НПУ імені МП Драгоманова, 2018
82018
Самостійна творча діяльність як провідний чинник самореалізації креативного потенціалу особистості
ОМ Лазарєва
Професійнотворча самореалізація майбутнього педагога в інноваційній освіті …, 2013
52013
Особливості самостійної пізнавально-творчої діяльності в евристичному навчанні
ОМ Лазарєва
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 254-264, 2014
32014
Діалогічний потенціал евристичної освіти в умовах інформаційного суспільства
МО Лазарєв, ОМ Лазарєва
СумДПУ імені АС Макаренка, 2019
12019
Становлення Харківського державного педагогічного інституту під керівництвом його першого директора ЙГ Подольського (1931–1934 рр.)
О Лазарєва
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 73-85, 2016
12016
Пізнавально-творча діяльність студентів в евристичному навчанні
ОМ Лазарєва
СумДПУ імені АС Макаренка, 2008
12008
Методичні рекомендації до семінарських занять з модуля «Педагогіка НУШ» навчальної дисципліни «Інформаційно-педагогічні студії»
НО Борисенко, АВ Боярська-Хоменко, СО Васильєва, ...
Харківський національний педагогічний університет імені ГС Сковороди, 2021
2021
ОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА В ІННОВАЦІЙНІЙ ОСВІТІ
МО Лазарєв, ОМ Лазарєва
Редакційна колегія: АА Сбруєва–доктор педагогічних наук, професор …, 2020
2020
Дослідження стратегій і технологій евристичної освіти у вітчизняній педагогіці
МО Лазарєв, ОМ Лазарєва, О Нефедченко
СумДПУ імені АС Макаренка, 2020
2020
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ВАДАМИ ЗОРУ В ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ
ОМ Лазарєва, ЄО Стрєльченко
Харківський національний педагогічний університет імені ГС Сковороди, 2019
2019
МОЖЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЙ ЕВРИСТИЧНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА
МО Лазарєв, ОМ Лазарєва, КС Лазарєва
Харківський національний педагогічний університет імені ГС Сковороди, 2019
2019
Безперервна пропедевтична педагогічна практика
АД Балацинова, ОІ Башкір, СО Васильєва, ВО Гуріна, ГВ Дейниченко, ...
ХНПУ імені ГС Сковороди, видавець ТОВ «Планета-Принт», 2019
2019
Методичні рекомендації до проведення педагогічної практики для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня 3 та 4 року навчання
АД Балацинова, ОІ Башкір, СО Васильєва, ВО Гуріна, ГВ Дейниченко, ...
ХНПУ імені ГС Сковороди, видавець ТОВ «Планета-Принт», 2019
2019
ДІАГНОСТИЧНО-ОЦІНЮВАЛЬНИЙ КОМПОНЕНТ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ У ШКОЛЯРІВ УМІНЬ СТАВИТИ ПІЗНАВАЛЬНІ ЗАПИТАННЯ
ОМ Лазарєва, КС Лазарєва
Харківський національний педагогічний університет імені ГС Сковороди, 2018
2018
ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ
ОМ Лазарєва, РЗ Мусанабієв
ХНПУ імені ГС Сковороди, Електронне вид., 2017
2017
На скрижалях історії Харківського національного педагогічного університету імені ГС Сковороди
АД Балацинова, ОІ Башкір, СО Васильєва, ВЙ Гриньов, ГВ Дейніченко, ...
Харківський національний педагогічний університет імені ГС Сковороди, 2016
2016
Професійно-творча підготовка майбутнього вчителя в евристичній освіті
ОМ Лазарєва, МО Лазарєв
Сумський державний педагогічний університет імені АС Макаренка (СумДПУ), 2016
2016
Самостійні роботи старшокласників в евристично-модульному навчанні
ОМ Лазарєва
СумДПУ імені АС Макаренка, 2010
2010
МЕТОД ПРОЕКТІВ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ШКОЛЯРІВ
ОМ Лазарєва, РЗ Мусанабієв
ББК 74.580. 268 Н 34, 144, 0
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20