Підписатись
Ігор Парфенюк
Ігор Парфенюк
Київський національний університет культури і мистецтв, Факультет PR, журналістики та кібербезпеки
Підтверджена електронна адреса в knukim.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Соціальні мережі інтернету як засіб комунікації політичного лідера (на прикладі соцмереж президента Yкраїни)
I Parfeniuk
Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія, 58-65, 2017
112017
Стратегічні та стандартні інформаційні війни в Україні (на прикладі інформаційної агресії РФ)
І Парфенюк
Український інформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і …, 2014
102014
Інструментарій інформаційних війн: традиційні та новітні засоби
І Парфенюк
Вісник Книжкової палати, 7-10, 2019
72019
Сучасні інформаційні війни в Україні: комунікаційні, соціокультурні та історичні аспекти
І Парфенюк
із соц. комунікацій. Київ, 2013, 0
5
Pedagogical aspects of students' digital competence development
K Demchyk, M Pasichnyk, O Pozharytska, O Tonkykh
Editorial Authors and Associated Researchers, 2021
32021
Україні потрібна інформаційна зброя/Ігор Парфенюк.[Електронний ресурс]
І Парфенюк
Режим доступу: http://narodnapravda. com. ua/politics/4a9eaa62155bf, 0
3
Українізація культурного простору України в системі інформаційної безпеки держави
І Парфенюк
Український інформаційний простір, 63-72, 2019
22019
Культурна глобалізація як феномен доби
ІМ Парфенюк
Актуальні питання культурології: Альманах наукового товариства" Афіна …, 2010
22010
СТОРІТЕЛІНГ ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ
І Парфенюк
Друкується за рішенням Головної Вченої Ради Київського національного …, 2021
12021
УКРАЇНОМОВНИЙ ПРОСТІР ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ СКЛАДНИК В СИСТЕМІ ЗАХИСТУ ДЕРЖАВИ ВІД ІНФОРМАЦІЙНИХ ВІЙН
ІМ Парфенюк
Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія, 123-129, 2019
12019
Інформаційна зброя: вплив на культуру
IN Parfenyuk
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 97-100, 2012
12012
Українська культура під впливом інформаційних війн
IN Parfenyuk
Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури, 11-19, 2011
12011
TIKTOK ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ ПОЗИЦІЮВАННЯ І ПІДВИЩЕННЯ ІМІДЖУ
І ПАРФЕНЮК
Друкується за рішенням Головної Вченої Ради Київського національного …, 2022
2022
ФЕЙКИ В СОЦМЕРЕЖАХ: ВПЛИВ І ПРОТИДІЯ
ІМ Парфенюк
Редакційна колегія, 187, 2022
2022
Протестні комунікації в Білорусі після виборів президента 2020 року: засоби та їх ефективність
І Парфенюк
Український інформаційний простір, 222-236, 2021
2021
МАНІПУЛЯЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІНФОРМАЦІЙНА ЗБРОЯ
ІМ Парфенюк
EDITOR COORDINATOR, 1274, 2021
2021
Антиреклама як засіб пониження іміджу політика (на прикладі виборів Президента України 2019 року)
І Парфенюк
Редколегія: Поплавський Михайло (голова), 162, 2019
2019
Парфенюк Ігор Миколайович1
ИН Парфенюк
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 181, 2019
2019
Трансформація культурних цінностей в епоху інформаційних війн
IN Parfenyuk
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 181-185, 2019
2019
Роль культури під час інформаційно-психологічного впливу за доби козацтва
I Parfeniuk
Питання культурології, 43-54, 2018
2018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20