Follow
Олена Мельникович
Олена Мельникович
Київський національний торговельно-економічний університет
Verified email at knteu.kiev.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Маркетингові дослідження: підручник
ВВ Ортинська, ОМ Мельникович
Київ: КНТЕУ, 2015
642015
Рекламний бізнес: менеджмент маркетингу: монографія
ОМ Мельникович
К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009
212009
Теоретичні підходи до визначення поняття маркетингові комунікації
ІО Жалба
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2013
162013
Виставковий бізнес в Україні: стан, проблеми та тенденції розвитку
О Мельникович, ТВ Бугрімова
Економіка і підприємництво: стан та перспективи: Зб. наук. пр.—Київ: Київ …, 2004
122004
Зовнішня реклама: монографія
ОМ Мельникович, АС Крепак
Київ: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017
92017
Значення стимулювання продажів у досягненні стратегічних цілей роздрібної торгівлі
ОМ Мельникович, ОВ Юсупова
ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016
82016
Маркетингові дослідження
ВВ Ортинська, ОМ Мельникович
Підручник. Частина 1, 2015
82015
Парадигма маркетингу підприємств рекламної галузі
ОМ Мельникович
Вісник Національного університету «Львівська політехніка, 381-387, 2010
72010
Застосування соціальних медіа в маркетингу рекламних продуктів
ОМ Мельникович
Львів: Вісник Національного університету „Львівська політехніка, 273-274, 2012
62012
Формування кадрового потенціалу розвитку вітчизняного підприємництва
І Іванова, О Мельникович
Вісник Київського національного торговельно-економічного університету …, 2006
62006
Організація функціонування товарних виставок в Україні
О Мельникович, Т Бургімова
Економіка і підприємництво: стан та перспективи, 156-161, 2015
52015
Маркетингові конкурентні переваги сучасних підприємств торгівлі
ВВ Ортинська, ОМ Мельникович
Формирование рыночных отношений в Украине, 98-103, 2014
52014
Сучасні напрями діяльності підприємств у галузі реклами
ОМ Мельникович
Ефективна економіка, 2016
42016
Маркетинг підприємств рекламної галузі
ОМ Мельникович
ОМ Мельникович.–К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009.–38 с, 0
3
Позиціонування підприємств рекламної галузі: сутність та стратегії
ОМ Мельникович
Видавництво СумДУ, 2009
22009
Книжкові виставки і ярмарки як показник книжкової культури (на прикладі Форуму видавців у Львові)
Т Микитин
Записки Львівської національної наукової бібліотеки України імені В …, 2008
22008
Благодійні акції–інструмент маркетингових комунікацій
О МЕЛЬНИКОВИЧ, О ЮСУПОВА
Scientia fructuosa 121 (5), 83-97, 2018
12018
Зовнішня реклама
ОМ Мельникович, АС Крепак
Київ: Київський національний торговельно-економічний університет, 2017
12017
Методичні засади проведення рекламних та ПР-тендерів
ОМ Мельникович, ДВ Яцюк
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2014
12014
Вибір стратегії розміщення зовнішньої реклами підприємств торгівлі на основі матричної моделі
ОМ Мельникович, АС Крепак
Проблеми економіки, 254-261, 2013
12013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20