Олена Мельникович
Олена Мельникович
Київський національний торговельно-економічний університет
Підтверджена електронна адреса в knteu.kiev.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетингові дослідження: підручник
ВВ Ортинська, ОМ Мельникович
К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2007
202007
Рекламний бізнес: менеджмент маркетингу:[монографія]
ОМ Мельникович
К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009
122009
Значення стимулювання продажів у досягненні стратегічних цілей роздрібної торгівлі
ОМ Мельникович, ОВ Юсупова
Економіка розвитку, 70-76, 2015
72015
Формування кадрового потенціалу розвитку вітчизняного підприємництва
І Іванова, О Мельникович
Вісник Київського національного торговельно-економічного університету …, 2006
52006
Теоретичні підходи до визначення поняття маркетингові комунікації
ІО Жалба
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2013
42013
Парадигма маркетингу підприємств рекламної галузі
ОМ Мельникович
Видавництво Львівської політехніки, 2010
42010
Застосування соціальних медіа в маркетингу рекламних продуктів
ОМ Мельникович
Видавництво Львівської політехніки, 2012
32012
Маркетингові конкурентні переваги сучасних підприємств торгівлі
ВВ Ортинська, ОМ Мельникович
Формирование рыночных отношений в Украине, 2014
22014
Основи маркетингових досліджень ринку: Навч. посібник
СС Голик, ВВ Ортинська, ОМ Мельникович
К.: Київ. держ. торг.-екон. ун 1995, 66, 1995
21995
Маркетинг підприємств рекламної галузі
ОМ Мельникович
ОМ Мельникович.–К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009.–38 с, 0
2
Благодійні акції–інструмент маркетингових комунікацій
О Мельникович, О Юсупова
Вісник Київського національного торговельно-економічного університету, 83-97, 2018
12018
Сучасні напрями діяльності підприємств у галузі реклами
ОМ Мельникович
Ефективна економіка, 2016
12016
Методичні засади проведення рекламних та ПР-тендерів
ОМ Мельникович, ДВ Яцюк
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2014
12014
Маркетингові дослідження в Україні: стан та проблеми розвитку
ОМ Мельникович, ВВ Ортинська
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні …, 2013
12013
Методичні засади застосування інтегрованих маркетингових комунікацій підприємствами рекламної галузі
ОМ Мельникович
Всеукраїнський науково-виробничий журнал «Сталий розвиток економіки».—3 …, 2012
12012
Книжкові виставки і ярмарки як показник книжкової культури (на прикладі Форуму видавців у Львові)
Т Микитин
Записки Львівської національної наукової бібліотеки України імені В …, 2008
12008
Управління маркетингом на підприємствах рекламної галузі
ОМ Мельникович
Вісн. Черкас. ун-ту ім. Б. Хмельницького.–2009.–Вип 151, 84-90, 0
1
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РЕКЛАМИ В ІНТЕРНЕТІ ТА НЕСТАНДАРТНИХ РЕКЛАМНИХ ЗАСОБІВ
ІВ Гамова, ТВ Дубовик, ОМ Мельникович, Д Лейхифф, Д Майерз, ...
НАУКОВИЙ В І С Н И К, 85, 2016
2016
ЗНАЧЕНИЕ СТИМУЛИРОВАНИЯ ПРОДАЖ В ДОСТИЖЕНИИ СТРАТЕГИЧЕСКИХ ЦЕЛЕЙ РОЗНИЧНОЙ ТОРГОВЛИ
ОМ Мельникович, ОВ Юсупова
Экономика развития, 70-76, 2015
2015
Сучасна парадигма організації маркетингової комунікаційної діяльності ВНЗ
ОМ Мельникович, ДВ Яцюк
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка, 134-138, 2014
2014
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20