Олена Мельникович
Олена Мельникович
Київський національний торговельно-економічний університет
Підтверджена електронна адреса в knteu.kiev.ua - Домашня сторінка
НазваПосиланняРік
Маркетингові дослідження: підручник
ВВ Ортинська, ОМ Мельникович
К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2007
172007
Рекламний бізнес: менеджмент маркетингу: монографія
ОМ Мельникович
К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009
102009
Основи маркетингових досліджень ринку
СС Голик, ВВ Ортинська, ОМ Мельникович
К.: КТДЕУ, 1995
71995
Парадигма маркетингу підприємств рекламної галузі
ОМ Мельникович
Видавництво Львівської політехніки, 2010
42010
Значення стимулювання продажів у досягненні стратегічних цілей роздрібної торгівлі
ОМ Мельникович, ОВ Юсупова
Економіка розвитку, 70-76, 2015
32015
Маркетинг підприємств рекламної галузі
ОМ Мельникович
ОМ Мельникович.–К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009.–38 с, 0
2
Маркетингові конкурентні переваги сучасних підприємств торгівлі
ВВ Ортинська, ОМ Мельникович
Формирование рыночных отношений в Украине, 2014
12014
Теоретичні підходи до визначення поняття маркетингові комунікації
ІО Жалба
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2013
12013
Застосування соціальних медіа в маркетингу рекламних продуктів
ОМ Мельникович
Видавництво Львівської політехніки, 2012
12012
Методичні засади застосування інтегрованих маркетингових комунікацій підприємствами рекламної галузі
ОМ Мельникович
Всеукраїнський науково-виробничий журнал «Сталий розвиток економіки».—3 …, 2012
12012
Книжкові виставки і ярмарки як показник книжкової культури (на прикладі Форуму видавців у Львові)
Т Микитин
Записки Львівської національної наукової бібліотеки України імені В …, 2008
12008
Управління маркетингом на підприємствах рекламної галузі
ОМ Мельникович
Вісн. Черкас. ун-ту ім. Б. Хмельницького.–2009.–Вип 151, 84-90, 0
1
ЗНАЧЕНИЕ СТИМУЛИРОВАНИЯ ПРОДАЖ В ДОСТИЖЕНИИ СТРАТЕГИЧЕСКИХ ЦЕЛЕЙ РОЗНИЧНОЙ ТОРГОВЛИ
ОМ Мельникович, ОВ Юсупова
Экономика развития, 70-76, 2015
2015
Сучасна парадигма організації маркетингової комунікаційної діяльності ВНЗ
ОМ Мельникович, ДВ Яцюк
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка, 134-138, 2014
2014
Методичні засади проведення рекламних та ПР-тендерів
ОМ Мельникович, ДВ Яцюк
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2014
2014
Выбор стратегии размещения наружной рекламы предприятий торговли на основе матричной модели
ОМ Мельникович, АС Крепак
Проблемы экономики (Харьков), 254-261, 2013
2013
Роль брендингу в системі вищої освіти
ОМ Мельникович, ДВ Яцюк
ТОВ «ДД «Папірус», 2013
2013
Вибір стратегії розміщення зовнішньої реклами підприємств торгівлі на основі матричної моделі
ОМ Мельникович, АС Крепак
Проблеми економіки, 254-261, 2013
2013
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В УКРАЇНІ: СТАН ТА ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ MARKETING RESEARCH IN UKRAINE: CONDITION AND PROBLEMS OF DEVELOPMENT
ОМ Мельникович, ВВ Ортинська
науковий вісник ХЕРсонсЬкоГо ДЕРЖавноГо унівЕРситЕту, 85, 2013
2013
Монографія Рекламний бізнес: менеджмент маркетингу
ОМ Мельникович
Економіка та держава, 104-104, 2009
2009
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20