Підписатись
Єранкін Олександр Олександрович
Єранкін Олександр Олександрович
професор кафедри економіки агропромислових формувань ДВНЗ "Київський національний економічний
Підтверджена електронна адреса в kneu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетинг в АПК України в умовах глобалізації: монографія
ОО Єранкін
К.: КНЕУ 419 (5), 2009
1172009
Періодизація еволюції маркетингу в АПК України та перспективи його розвитку
ОО Єранкін
Економіка АПК, 131-140, 2008
432008
Формування нової парадигми маркетингу в умовах глобалізації
ОО Єранкін
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008
332008
Формування дієвої структури управління маркетингом в сільськогосподарському підприємстві
ТІ Балановська, ОВ Степаненко
«Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, 213-214, 2010
312010
Формування агропромислових формувань в Україні: глобалізаційний і маркетинговий аспект
ОО Єранкін
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008
302008
Вплив аграрної політики на маркетингову діяльність підприємств АПК в Україні
ОО Єранкін
Економіка АПК, 29-39, 2008
232008
Місце виробництва біопалива у формуванні маркетингових стратегій підприємств АПК в контексті глобалізаційних проблем
О Єранкін
Інформаційний щомісячник.–Пропозиція, 2009
172009
Соціальна відповідальність агробізнесу в контексті вирішення проблем розвитку сільських територій
ОО Єранкін, АА Еранкин
Сумський національний аграрний університет, 2011
132011
Конкурентні засади розвитку інноваційної маркетингової діяльності в аграрній сфері
ЮІ Данько, ВМ Жмайлов, КВ Блюмська-Данько
Харків, 2017
112017
Особливості проведення маркетингових досліджень суб’єктами агробізнесу України в сучасних умовах
ОО Єранкін
Економіка АПК, 16-21, 2008
112008
Проблеми сучасного маркетингу: необхідність розробки нової парадигми
ОО Єранкін
Економіка та держава, 30-33, 2008
102008
Оцінка ефективності управління у великотоварних агропромислових формуваннях
ОО Сас
Економіка АПК, 99-105, 2014
82014
Управління підприємствами АПК України на основі сучасних концепцій маркетингу
ОО Єранкін
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2015
72015
До питання про закономірності виникнення агрохолдингів в Україні та перспективи їх подальшого розвитку
ОО Єранкін
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009
72009
Консолідація та глобалізація ринків продукції АПК України: оцінка та перспективи розвитку
ОО Єранкін
Агросвіт 23, 14-21, 2008
72008
Акціонерний капітал підприємств: формування і управління (за матеріалами бурякоцукрового підкомплексу АПК України)
ОО Єранкін
Київ–2002–24 с, 2002
72002
Маркетинг підприємств АПК в умовах глобалізації:[Монографія]
ОО Єранкін
К.: КНЕУ, 9-33, 2009
62009
Розвиток інтеграції в цукробуряковому виробництві
ВМ Нелеп, ОО Єранкін
Економіка АПК, 12-22, 2000
52000
Концептуальні підходи до визначення сутності товарної політики аграрних підприємств
НІ Степаненко
Вісник Житомирського національного агроекологічного університету, 8-17, 2011
42011
Трансформація маркетингу агропромислових формувань в умовах глобалізації
ОО Єранкін, АА Еранкин
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010
42010
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20