Єранкін Олександр Олександрович
Єранкін Олександр Олександрович
професор кафедри економіки агропромислових формувань ДВНЗ "Київський національний економічний
Підтверджена електронна адреса в kneu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетинг в АПК України в умовах глобалізації: монографія
ОО Єранкін
К.: КНЕУ 419 (5), 2009
922009
Періодизація еволюції маркетингу в АПК України та перспективи його розвитку
ОО Єранкін
Економіка АПК, 131-140, 2008
332008
Формування нової парадигми маркетингу в умовах глобалізації
ОО Єранкін
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008
252008
Формування агропромислових формувань в Україні: глобалізаційний і маркетинговий аспект
ОО Єранкін
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008
232008
Вплив аграрної політики на маркетингову діяльність підприємств АПК в Україні
ОО Єранкін
Економіка АПК, 29-39, 2008
192008
Формування дієвої структури управління маркетингом в сільськогосподарському підприємстві
ТІ Балановська, ОВ Степаненко
«Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, 213-214, 2010
152010
Соціальна відповідальність агробізнесу в контексті вирішення проблем розвитку сільських територій
ОО Єранкін, АА Еранкин
Сумський національний аграрний університет, 2011
132011
Місце виробництва біопалива у формуванні маркетингових стратегій підприємств АПК в контексті глобалізаційних проблем
О Єранкін
Інформаційний щомісячник.–Пропозиція, 2009
132009
Конкурентні засади розвитку інноваційної маркетингової діяльності в аграрній сфері
ЮІ Данько, ВМ Жмайлов, КВ Блюмська-Данько
ХНТУСГ, 2017
72017
Особливості проведення маркетингових досліджень суб’єктами агробізнесу України в сучасних умовах
ОО Єранкін
Економіка АПК, 16-21, 2008
72008
До питання про закономірності виникнення агрохолдингів в Україні та перспективи їх подальшого розвитку
ОО Єранкін
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009
62009
Проблеми сучасного маркетингу: необхідність розробки нової парадигми
ОО Єранкін
Економіка та держава, 30-33, 2008
62008
Маркетинг підприємств АПК в умовах глобалізації:[Монографія]
ОО Єранкін
К.: КНЕУ, 2009
52009
Консолідація та глобалізація ринків продукції АПК України: оцінка та перспективи розвитку
ОО Єранкін
Агросвіт 23, 14-21, 2008
52008
Акціонерний капітал підприємств: формування і управління (за матеріалами бурякоцукрового підкомплексу АПК України)
ОО Єранкін
ступення канд. екон. наук: спец. 08.07. 02/ОО Єранкін–Київ, 2002–22 с, 2002
52002
Розвиток інтеграції в цукробуряковому виробництві
ВМ Нелеп, ОО Єранкін
Економіка АПК, 12-22, 2000
52000
Управління підприємствами АПК України на основі сучасних концепцій маркетингу
ОО Єранкін
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2015
42015
Стратегічна зрілість як основний фактор адаптації суб’єктів агробізнесу України до впливу глобалізації—Вчені записки. Збірник наукових праць
ОО Єранкін
Вип 9, 194-203, 2007
42007
Глобалізація як етап еволюції маркетингу на підприємствах АПК України
ОО Єранкін, АА Еранкин
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2007
42007
Концептуальні підходи до визначення сутності товарної політики аграрних підприємств
НІ Степаненко
Вісник Житомирського національного агроекологічного університету, 8-17, 2011
22011
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20