Підписатись
Тетяна Каменщук
Тетяна Каменщук
старший науковий співробітник Українського науково-методичного центру практичної психології і
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Особливості формування просторових уявлень як однієї із складової психічної діяльності дітей в нормі та з порушеннями у розвитку
ТД Каменщук
Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 332-344, 2012
162012
Роль і місце психологічної допомоги для внутрішньо переміщених сімей в умовах воєнного часу
Т КАМЕНЩУК
Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка …, 2022
62022
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОСТОРОВОЇ ЗНАКОВО-СИМВОЛІЧНОЇ СИСТЕМИ ЗНАНЬ У ДІТЕЙ З ПОМІРНОЮ ТА ТЯЖКОЮ РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ
КТ Д.
6*2018
Особливості використання знаків та символів в навчанні дітей з різними порушеннями психофізичного розвитку
ТД Каменщук
Актуальні питання корекційної освіти (Педагогічні науки): збірник наукових …, 2015
52015
Загальні засади організації першої психологічної допомоги постраждалим в умовах надзвичайних ситуацій
Н Коритчук, ТД Каменщук
Вісник студентського наукового товариства факультету права, публічного …, 2022
42022
Теоретико-методичні аспекти діяльності психолого-педагогічних служб в умовах інклюзивного навчання в Україні та Чеській республіці
Т Каменщук
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. 1 (13), 354-363, 2017
42017
Сучасні підходи у державній політиці до питання навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку
ТД Каменщук
Інноваційна педагогіка 2 (44), 55-59, 2022
32022
Психологічне благополуччя учнів як основа освітнього процесу: з досвіду фінської асоціації психічного здоров’я
ТД Каменщук, ТВ Жук
The process and dynamics of the scientific path: collection of scientific …, 2021
32021
Збереження психічного здоров’я педагогів в умовах пандемії СOVID-19
ДД Романовська, ВВ Байдик, ТД Каменщук
Publishing House “Baltija Publishing”, 2021
32021
Основні психолого-педагогічні умови корекційної роботи з дітьми з порушеннями розумового розвитку
Т Каменщук
Педагогіка та психологія: виклики і сьогодення, 125-128, 2020
32020
Рівнева шкала оцінювання засвоєння просторовою знаково–символічною системою знань дітьми з помірною та тяжкою розумовою відсталістю молодшого шкільного віку
ТД Каменщук
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 78-83, 2014
32014
Поняття знак як форма вираження та засіб пізнання
ТД Каменщук
Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2011
32011
Сучасні технології підтримки психічного здоров’я здобувачів освіти в умовах пандемії
Т Каменщук, Д Романовська
Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 2021
22021
Теоретичні засади вивчення корекційно-розвивальної допомоги дітям з порушеннями інтелектуального розвитку
ТД Каменщук
Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: матеріали …, 2021
22021
Сучасні ціннісні орієнтації молоді
ТД Каменщук
О-13 Обдаровані діти–скарб нації: матеріали ІІ Міжнародної науково …, 2021
22021
Науково-методичні аспекти конфліктологічної компетентності керівника закладу освіти
Т Каменщук
Соціально-психологічні проблеми суспільства Міжнародна науково-практична …, 2020
22020
Методика діагностики рівнів засвоєння просторової знаково-символічної системи знань у дітей з помірною та тяжкою розумовою відсталістю
Т Каменщук
Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових …, 2016
22016
Психолого-педагогічний супровід сім'ї у роботі психолого-медико-педагогічної консультації
СІ Васильковська, ТВ Жук, ТД Ілляшенко, ТД Каменщук, АГ Обухівська, ...
Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, 2015
22015
Психологічне благополуччя як індикатор позитивного функціонування особистості
Т Каменщук
Grail of Science, 561-564, 2022
12022
Конфліктологічна компетентність керівника закладу освіти як психологічний чинник професійного становлення
ТД Каменщук
ВЧЕНІ ЗАПИСКИ, 42020110, 2020
12020
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20