Implementation of cloud service models in training of future information technology specialists O Markova, S Semerikov, A Striuk, H Shalatska, P Nechypurenko, V Tron | 139 | 2019 |
Sustainability in Software Engineering Education: a case of general professional competencies S Semerikov, A Striuk, L Striuk, M Striuk, H Shalatska EDP Sciences, 2020 | 96 | 2020 |
Moodle course in teaching English language for specific purposes for masters in mechanical engineering H Shalatska, O Zotova-Sadylo, I Muzyka Arnold E. Kiv, Mariya P. Shyshkina, 2020 | 38 | 2020 |
Comparisons of performance between quantum-enhanced and classical machine learning algorithms on the IBM Quantum Experience PV Zahorodko, SO Semerikov, VN Soloviev, AM Striuk, MI Striuk, ... Journal of physics: Conference series 1840 (1), 012021, 2021 | 33 | 2021 |
CTE 2019–When cloud technologies ruled the education AE Kiv, MP Shyshkina, S Semerikov, AM Striuk, MI Striuk, HM Shalatska Ceur workshop proceedings 2643, 1-59, 2020 | 32 | 2020 |
The efficiency of MOOCS implementation in teaching English for professional purposes HM Shalatska Інформаційні технології і засоби навчання, 186-196, 2018 | 27 | 2018 |
Implementation of E-assessment in Higher Education H Shalatska, O Zotova-Sadylo, O Makarenko, L Dzevytska CEUR Workshop Proceedings, 2020 | 15 | 2020 |
Software requirements engineering training: problematic questions AM Striuk, HM Shalatska, VP Holiver | 12 | 2022 |
Сучасні методики та технології викладання іноземних мов у технічних ВНЗ ЗО Осада, ОІ Матвєєнко, ЗА Осада, ЕИ Матвеенко Англістика та американістика: зб. наук. пр, 95-101, 2015 | 7 | 2015 |
Organisation of Business English for specific purposes course on Moodle HM Shalatska, OY Zotova-Sadylo, OV Balanaieva, HM Kravtsov Proceedings of the symposium on advances in educational technology, aet, 2020 | 4 | 2020 |
Designing and evaluating ESP courses on Moodle for enhancing language skills in online learning HM Shalatska, OY Zotova-Sadylo, OV Balanaieva, HM Kravtsov CEUR Workshop Proceedings, 61-79, 2023 | 3 | 2023 |
AI-assisted language education: critical review SO Semerikov, AM Striuk, HM Shalatska Academy of Cognitive and Natural Sciences, 2021 | 2 | 2021 |
ІКТ як інструмент реалізації індивідуальних проектів у процесі вивчення іноземної мови H Shalatska Anglistics and Americanistics, 81-87, 2018 | 2 | 2018 |
ORGANIZATION OF STUDENTS’RESEARCH WORK IN A FOREIGN LANGUAGE HM Shalatska Anglistics and Americanistics, 105-111, 2019 | 1 | 2019 |
Мотиваційна доцільність використання інтернет-ресурсів під час навчання англійській мові студентівпрограмістів ГМ Шалацька Педагогіка вищої та середньої школи, 317-325, 2017 | 1 | 2017 |
Жіночі образи драми Назар Стодоля Т. Шевченка у системі духовних цінностей першої половини ХІХ ст. Г Шалацька Шевченкознавчі студії, 273-282, 2013 | 1 | 2013 |
Формування загальнопрофесійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів СО Семеріков, АМ Стрюк, ЛБ Стрюк, МІ Стрюк, ГМ Шалацька | 1 | |
РОЗВИТОК МАКРОУМІНЬ ІНШОМОВНОГО ПИСЬМА СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ НА ПЛАТФОРМІ МOODLE ГМ Шалацька Олександр АБАТУРОВ, Анна НІКУЛІНА, Олена КРИВУША ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ …, 2023 | | 2023 |
ВЗАЄМОДІЯ З АНГЛОМОВНИМ ІНТЕРФЕЙСОМ СЕРВІСІВ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОДУ D Gulbinskienė, M Masoodi, J Šliogerienė Рекомендовано до друку Вченою радою Університету Григорія Сковороди в …, 2022 | | 2022 |
САМОСТІЙНА РОБОТА З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ НА ПЛАТФОРМІ MOODLE СС КОСТЮК, ГМ ШАЛАЦЬКА АКАДЕМІЧНІ СТУДІЇ. СЕРІЯ «ПЕДАГОГІКА», 17-22, 2022 | | 2022 |