Про стан розвитку компонентів психологічної структури читання в учнів 2-4 класів із ДЦП ОО Аркадьєва Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 16-25, 2014 | 4 | 2014 |
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція мовлення» для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти для дітей з тяжкими порушеннями мовлення ЛІ Трофименко, ВМ Ільяна, ЗС Пригода, ОО Аркадьєва, ГВ Грибань Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, Міністерство освіти і науки …, 2018 | 3 | 2018 |
Проблема опанування навичок читання молодшими школярами з ДЦП: актуальність дослідження, інноваційні шляхи вирішення Аркадьєва О.О Український логопедичний вісник, 10-13, 2012 | 3 | 2012 |
Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення («Корекція … ЛІ Трофименко, ВМ Ільяна, ЗС Пригода, ГВ Грибань, ОО Аркадьєва Міністерство освіти і науки України, 2016 | 2 | 2016 |
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ДЦП О Аркадьєва Особлива дитина: навчання і виховання 112 (4), 118-142, 2023 | | 2023 |
Особливості розвитку пропріоцептивного аналізатора у молодших школярів із дитячим церебральним паралічем АО О. «Inovačné výskum v oblasti sociológie, psychológie a politológie», 47-51, 2017 | | 2017 |
Реализация психолингвистического подходак разработке учебника" Чтение" для школьников с тяжелыми нарушениями речи ВМ Ільяна, ОО Аркадьєва Проблеми сучасного підручника, 143-150, 2016 | | 2016 |
Роль функціонування оптичного аналізатора в формуванні навичок читання в молодших школярів із ДЦП ОО Аркадьєва Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 25-31, 2016 | | 2016 |
Роль функціонування оптичного аналізатора в формуванні навичок читання в молодших школярів із ДЦП АО О. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови: наук.-метод. зб. / за …, 2016 | | 2016 |
Реалізація психолінгвістичного підходу до розробки підручника «Читанка» для школярів з тяжкими порушеннями мовлення ІВМ Аркадьєва О.О. Проблеми сучасного підручника, 143–150, 2016 | | 2016 |
Проблема опанування навичок читання молодшими школярами із ДЦП у світлі сучасних досліджень АО О. Особлива дитина: навчання і виховання, 67 – 71, 2015 | | 2015 |
Вивчення особливостей читання у молодших школярів із ДЦП АО О. «Tendencje, zbiory danych, innowacje, praktyka w nauce», Lublin 4, 36-41, 2014 | | 2014 |
Про стан розвитку компонентів психологічної структури читання в учнів 2-4 класів із ДЦП АО О. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови: наук.-метод. зб. / за …, 2014 | | 2014 |
До питання вивчення стану сформованості навички читання у молодших школярів із ДЦП ОО Аркадьєва Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2013 | | 2013 |
Обґрунтування методики вивчення навички читання у молодших школярів із ДЦП ОО Аркадьєва Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 14-21, 2013 | | 2013 |
До питання вивчення стану сформованості навички читання у молодших школярів із ДЦП АО О. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2013 | | 2013 |
Обґрунтування методики вивчення навички читання у молодших школярів із ДЦП АО О. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови: наук.-метод. зб. / за …, 2013 | | 2013 |
Проблема опанування навичок читання молодшими школярами з ДЦП: актуальність дослідження, інноваційні шляхи вирішення БО О. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови 2, 38-44, 2012 | | 2012 |
Аксьонова ОП, Сіроткіна Т. В ОО Аркадьєва, НМ Бабич, ОО Бабяк, ОС Бистранівська, ... | | |