Підписатись
Сібрук Віктор
Сібрук Віктор
доцент кафедри маркетингу, Національний авіаційний університет
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Методи стратегічного аналізу в управлінні комплексом просування товару
МВ Колесник, ВЛ Сібрук, АО Каракай
Причорноморські економічні студії, 2018
142018
Міжнародний маркетинг
Т Князєва, СФ Смерічевський, ЮП Колбушкін, СВ Петровська, ...
К.: НАУ, 2019
132019
Специфіка соціальноринкових комунікацій у сфері інфлюенс-маркетингу
ЛА Ороховська, ВЛ Сібрук, АВ Сібрук
Інфраструктура ринку, 2022
122022
Розвиток маркетингу розподілу в контексті еволюції ритейлу як складової інфраструктури товарного ринку
ВЛ Сібрук, ЛА Ороховська, АВ Сібрук
Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський …, 2022
102022
Оцінка ефективності інвестиційних проектів в аеронавігаційній системі
ВЛ Сібрук
Національний авіаційний університет, 2006
102006
Стратегічні аспекти маркетингу територій в умовах децентралізації управління України
СФ Смерічевський, ВЛ Сібрук
Причорноморські економічні студії 2 (Вип. 26), С.55-59, 2018
92018
Еволюція холістичного маркетингу: основні аспекти та сучасний стан
В Сібрук, А Сібрук
Економіка та суспільство, 2023
42023
Підходи до оцінки маркетингових ризиків
ВЛ Сібрук
Проблеми системного підходу в економіці, С.119-124, 2015
32015
Methodological aspects of business modelling
V Sibruk, A Sibruk
BoScience Publisher, 2022
2022
Методологічні аспекти управління розвитком територій на засадах маркетинг-менеджменту
ВЛ Сібрук, ГА Радченко, АВ Сібрук
Publishing House “Baltija Publishing”, 2021
2021
Навчально-методичний комплекс дисципліни" Маркетинг територій"
В Сібрук
Національний авіаційний університет, 2021
2021
Розвиток маркетингу територій з використанням методології Форсайт
АВ Сібрук, ВЛ Сібрук
Національний авіаційний університет, 2020
2020
Міжнародний маркетинг
СФ Смерічевський, Т Князєва, ЮП Колбушкін, СВ Петровська, ...
Національний авіаційний університет, 2019
2019
Формування підходів до управління маркетингом територій на засадах теорії обмежень систем
ГА Радченко, АА Радченко, ВЛ Сібрук, ВЛ Сибрук, ІЮ Кутліна, ...
Національний авіаційний університет, 2019
2019
Маркетинговий аналіз міжнародної діяльності суб’єктів господарювання
Т Князєва, АВ Шевченко
К.: НАУ, 2019
2019
Формування підходів до управління маркетингом територій на засадах теорії обмежень систем
ВЛ Сібрук, ГА Радченко, ІЮ Кутліна
Проблеми системного підходу в економіці, 193-199, 2019
2019
Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Маркетинг» 6.030601
С Раменська, ВЛ Сібрук, ТО Хайдарова, СЕ Раменская, ВЛ Сибрук
Національний авіаційний університет, 2018
2018
Marketing
СЄ Раменська, ВЛ Сібрук
2018
Decentralization in Ukraine and Marketing of Areas
СЄ Раменська, ВЛ Сібрук
International Scientific-Practical Conference Innovation Management in …, 2018
2018
Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Маркетинг» 073
ВЛ Сібрук, ТО Хайдарова, ВЛ Сибрук, ТА Хайдарова
Національний авіаційний університет, 2017
2017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20