Психологія Я концепції: Навчальний посібник АВ Фурман, ОЄ Гуменюк Львів: Новий Світ 2006, 360, 2000 | 147 | 2000 |
Модульно-розвивальне навчання: соціально-психологічний аспект/за ред ОЄ Гуменюк К.: Школяр 1, 12, 1998 | 104 | 1998 |
Психологія впливу:[монографія]/Оксана Євстахівна Гуменюк ОЄ Гуменюк Тернопіль: Економічна думка, 2003 | 98 | 2003 |
Феномен полімотивації: сутнісний зміст взаємин за модульно-розвивальної оргсистеми О Гуменюк Психологія і суспільство, 74-123, 2001 | 51 | 2001 |
Психологія інноваційної освіти: теоретико-методологічний аспект: монографія ОЄ Гуменюк Тернопіль: Економічна думка 385, 2007 | 45 | 2007 |
Самотворення Я-концепції за модуаьно-розвивальної оргсистеми О Гуменюк Психологія і суспільство, 33-76, 2001 | 45 | 2001 |
Модульно-розвивальне навчання: передумови, новації, впровадження АВ Фурман, О Гуменюк Освіта і управління 1 (4), 94-120, 1997 | 45 | 1997 |
Теорія і методологія інноваційно-психологічного клімату загальноосвітнього закладу:[монографія]/Оксана Євстахіївна Гуменюк ОЄ Гуменюк Ялта-Тернопіль: Підручники і посібники, 2008 | 42 | 2008 |
Психологія впливу ОЄ Гуменюк Тернопіль: Економічна думка, 2003 | 37 | 2003 |
Громадянська відповідальність особистості як предмет психологічного дослідження О Фурман Психологія і суспільство, 65-91, 2015 | 35 | 2015 |
Особливості ситуативного та вікового розвитку Я-концепції О Гуменюк Психологія і суспільство, 46-62, 2005 | 31 | 2005 |
Я-концепція у плині соціального довкілля О Гуменюк Психологія і суспільство, 125-143, 2004 | 26 | 2004 |
Спонтанно-духовна організація Я-концепції універсума: Лекція ОЄ Гуменюк Тернопіль: Економічна думка, 2003 | 26 | 2003 |
Модульно-розвивальна система як об'єкт соціально-психологічного аналізу О Гуменюк Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 1999 | 26 | 1999 |
ПСИХОЛОГІЧНИМ АНАЛІЗ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ОСОБИСТОСТІ О Гуменюк Психологія і суспільство, 81-92, 2007 | 25 | 2007 |
Структурно-функціональне взаємодоповнення складових Я-концепції людини О Гуменюк Соціальна психологія, 68, 2005 | 25 | 2005 |
Психологічні параметри інноваційно-психологічного клімату загальноосвітнього навчального закладу ОЄ Фурман | 24 | 2015 |
Я-концепція як предмет багатоаспектного теоретизування О Фурман ТНЕУ, 2018 | 23 | 2018 |
Мінімодуль у навчанні: складники обрунтування ГОС Ôурман АВ Педагогіка і психологія, 96-108, 1998 | 23 | 1998 |
Методологія пізнання освітнього вчинку в контексті інноваційно-психологічного клімату О Гуменюк Психологія і суспільство, 47-81, 2012 | 21 | 2012 |