Фурман Оксана Євстахіївна
Фурман Оксана Євстахіївна
д.психол.н., професор кафедри ПСР Терн.нац.екон.університет
Підтверджена електронна адреса в tneu.edu.ua
НазваПосиланняРік
ПСИХОЛОГІЯ Я-КОНЦЕПЦІ
О ГУМЕНЮК
1752004
Психологія Я-концепції
ОЄ Гуменюк
Економічна думка, 2002
1752002
Психологія Я-концепції: Навчальний посібник
АВ Фурман, ОЄ Гуменюк
Львів: Новий світ-2000, 2006
912006
Модульно-розвивальне навчання: соціально-психологічний аспект
ОЄ Гуменюк
К.: Школяр 1, 12, 1998
821998
Психологія впливу: монографія
ОЄ Гуменюк
Тернопіль: Економічна думка, 192-219, 2003
792003
Феномен полімотивації: сутнісний зміст взаємин за модульно-розвивальної оргсистеми
О Гуменюк
ТАНГ, 2001
462001
Модульно-розвивальне навчання: передумови, новації, впровадження
А Фурман, О Гуменюк
Освіта і управління 1 (4), 94-120, 1997
391997
Самотворення Я-концепції за модуаьно-розвивальної оргсистеми
О Гуменюк
ТАНГ, 2001
342001
Теорія і методологія інноваційно-психологічного клімату загальноосвітнього закладу:[монографія]/Оксана Євстахіївна Гуменюк
ОЄ Гуменюк
Ялта-Тернопіль: Підручники і посібники, 2008
332008
Психологія інноваційної освіти: теоретико-методологічний аспект: Монографія
ОЄ Гуменюк
Тернопіль: Економічна думка 385, 2007
292007
Модульно-розвивальна система як об'єкт соціально-психологічного аналізу
ОЄ Гуменюк
241999
Особливості ситуативного та вікового розвитку Я-концепції
О Гуменюк
ТАНГ, 2005
202005
Психологічний аналіз громадянської відповідальності особистості
О Фурман
Психологія і суспільство, 81-92, 2007
192007
Я-концепція у плині соціального довкілля
О Гуменюк
ТАНГ, 2004
192004
Спонтанно-духовна організація Я-концепції універсума: Лекція
ОЄ Гуменюк
Тернопіль: Економічна думка, 2003
182003
Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин
О Фурман
Психологія і суспільство, 59-82, 2002
152002
Громадянська відповідальність особистості як предмет психологічного дослідження
О Фурман
Психологія і суспільство, 65-91, 2015
142015
Методологія пізнання освітнього вчинку в контексті інноваційно-психологічного клімату
О Гуменюк
Психологія і суспільство, 47-81, 2012
142012
Структурно-функціональне взаємодоповнення складових Я-концепції людини
О Гуменюк
Соціальна психологія, 13, 2005
142005
Міні-модуль у навчанні: складники обґрунтування
АВ Фурман, ОЄ Гуменюк
Педагогіка і психологія, 96-108, 1998
141998
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20