Підписатись
Фурман Оксана Євстахіївна
Фурман Оксана Євстахіївна
д.психол.н., професор кафедри ПСР ЗУНУ
Підтверджена електронна адреса в wunu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Психологія Я концепції: Навчальний посібник
АВ Фурман, ОЄ Гуменюк
Львів: Новий Світ 2006, 360, 2000
1432000
Модульно-розвивальне навчання: соціально-психологічний аспект/за ред
ОЄ Гуменюк
К.: Школяр 1, 12, 1998
1041998
Психологія впливу:[монографія]/Оксана Євстахівна Гуменюк
ОЄ Гуменюк
Тернопіль: Економічна думка, 2003
952003
Феномен полімотивації: сутнісний зміст взаємин за модульно-розвивальної оргсистеми
О Гуменюк
Психологія і суспільство, 74-123, 2001
512001
Самотворення Я-концепції за модуаьно-розвивальної оргсистеми
О Гуменюк
Психологія і суспільство, 33-76, 2001
452001
Модульно-розвивальне навчання: передумови, новації, впровадження
АВ Фурман, О Гуменюк
Освіта і управління 1 (4), 94-120, 1997
451997
Психологія інноваційної освіти: теоретико-методологічний аспект: монографія
ОЄ Гуменюк
Тернопіль: Економічна думка 385, 2007
442007
Теорія і методологія інноваційно-психологічного клімату загальноосвітнього закладу:[монографія]/Оксана Євстахіївна Гуменюк
ОЄ Гуменюк
Ялта-Тернопіль: Підручники і посібники, 2008
422008
Психологія впливу
ОЄ Гуменюк
Тернопіль: Економічна думка, 2003
372003
Громадянська відповідальність особистості як предмет психологічного дослідження
О Фурман
Психологія і суспільство, 65-91, 2015
352015
Особливості ситуативного та вікового розвитку Я-концепції
О Гуменюк
Психологія і суспільство, 46-62, 2005
302005
Спонтанно-духовна організація Я-концепції універсума: Лекція
ОЄ Гуменюк
Тернопіль: Економічна думка, 2003
262003
Модульно-розвивальна система як об'єкт соціально-психологічного аналізу
О Гуменюк
Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 1999
261999
ПСИХОЛОГІЧНИМ АНАЛІЗ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ОСОБИСТОСТІ
О Гуменюк
Психологія і суспільство, 81-92, 2007
252007
Психологічні параметри інноваційно-психологічного клімату загальноосвітнього навчального закладу
ОЄ Фурман
242015
Структурно-функціональне взаємодоповнення складових Я-концепції людини
О Гуменюк
Соціальна психологія, 68, 2005
242005
Я-концепція у плині соціального довкілля
О Гуменюк
Психологія і суспільство, 125-143, 2004
242004
Я-концепція як предмет багатоаспектного теоретизування
О Фурман
ТНЕУ, 2018
232018
Мінімодуль у навчанні: складники обрунтування
ГОС Ôурман АВ
Педагогіка і психологія, 96-108, 1998
231998
Методологія пізнання освітнього вчинку в контексті інноваційно-психологічного клімату
О Гуменюк
Психологія і суспільство, 47-81, 2012
212012
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20