Підписатись
Iryna HAVRYSH
Iryna HAVRYSH
Інші іменаІрина ГАВРИШ, Iryna GAVRYSH
Yuriy Fedkovych Chernivtsi National University
Підтверджена електронна адреса в chnu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Modern marketing concepts as the basis for formation and increase of the attractiveness of cities and territories
I Gavrysh, I Budnikevych
Baltic Journal of Economic Studies 3 (1), 11-18, 2017
15*2017
Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості територій
ІІ Гавриш, ІМ Буднікевич
Регіональна економіка, 76-85, 2016
142016
Event- маркетинг в програмах просування привабливості індустрії гостинності регіону
ІІ Гавриш, ІМ Буднікевич, ІА Крупенна
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2018
72018
Інструменти підвищення привабливості туристично-рекреаційного комплексу регіону
ІМ Буднікевич, ІІ Гавриш, ІА Крупенна
Ефективна економіка 2, 2018
52018
Нові послуги в системі маркетингу готельних підприємств: практика впровадження, адаптації та модифікації
ІМ Буднікевич, ІА Крупенна, ІІ Гавриш
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2017
42017
Механізми та інструменти розвитку привабливостей об’єднаних територіальних громад (на прикладі ОТГ Буковини)
ІМ Буднікевич, ІІ Гавриш
ВІСНИК СХІДНОУКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ імені Володимира Даля …, 2020
22020
Моніторинг показників регіонального туристичного ринку та оцінка туристичної привабливості регіону
ІІ Гавриш, ІА Крупенна
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2019
22019
Інструменти формування та реалізації потенціалу регіону: маркетинговий та іміджевий підхід
ІМ Буднікевич, ІІ Гавриш, ІА Крупенна
Ефективна економіка, 2018
22018
Implementation of partnership marketing concept in corss-border cooperation programs of Bukovyna cross-border area
I Gavrysh, I Budnikevych, I Tatarchuk
Ecoforum 6 (2(11)), 2017
2*2017
Методика поріняльної оцінки привабливості регіонів для різних цільових аудиторій
ІІ Гавриш
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2017
22017
Політика привабливості регіонів: суть, види та успішні практики
І Гавриш
Регіональна економіка, 76-86, 2017
22017
Маркетингова оцінка стейкхолдерської привабливості регіонів
ІМ Буднікевич, ІІ Гавриш, ІГ Черданцева
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2021
12021
Самостійність та взаємопов'язаність економічних категорій "конкурентоспроможність регіону" та "привабливість регіону"
ІІ Гавриш
Економічний форум, 76-86, 2017
12017
Відбір найкращих зарубіжних маркетингових практик регіональної політики інвестиційної привабливості методом бенчмаркінгу
ІІ Гавриш
Економічний форум, 70-78, 2017
12017
МАРКЕТИНГОВА КОНЦЕПЦІЯ АДАПТИВНОГО ПРОСУВАННЯ МІСЬКОГО ПРОДУКТУ З УРАХУВАННЯМ СОЦІАЛЬНИХ І КУЛЬТУРНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТЕРИТОРІЇ
ІМ Буднікевич, ІІ Гавриш, АЯ Клипач
НАУКОВИЙ В І С Н И К, 125, 2016
12016
Напрямки підвищення ефективності використання бюджетних ресурсів міста
ІІ Гавриш, ІБ Бабух
Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія …, 2015
12015
АНАЛІЗ ВПЛИВУ КРЕАТИВНОЇ ЕКОНОМІКИ НА РОЗРОБКУ НОВИХ ПРОДУКТІВ І ПОСЛУГ
Н Романюк, І Тарасов, І Гавриш
Економіка та суспільство, 2023
2023
Marketing technologies in educational management: current problems
T Zhytomyrska, I Zrybnieva, N Romaniuk, I Havrysh, T Gorditsa
Revista Eduweb 16 (4), 141-152, 2022
2022
Маркетинговий підхід до оцінки та управління бізнесовою привабливістю територій
І Гавриш, А Ахтоян
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2022
2022
СУЧАСНИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ТА ЙОГО ІНСТРУМЕНТИ
І Бабух, І Гавриш
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2022
2022
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20