Основи алгоритмізації та програмування. 750 задач з рекомендаціями та прикладами ТП Караванова К.: Форум, 2002 | 22 | 2002 |
Інформатика: основи алгоритмізації та програмування: 777 задач з рекомендаціями та прикладами: Навч. посіб. для 8-9 кл. із поглибл. вивч. інф-ки–К ТП Караванова Генеза.–2009.-286 с, 2006 | 17 | 2006 |
Інформатика. Методи побудови алгоритмів та їх аналіз. Обчислювальні алгоритми Т Караванова Генеза, 2009 | 13 | 2009 |
Інформатика: методи побудови алгоритмів та їх аналіз: необчислювальні алгоритми ТП Караванова Навч. посіб. для, 9-10, 2007 | 13 | 2007 |
Інформатика ТП Караванова Навч. посіб. із поглибленим вивченням інформатики.–К.: Генеза, 2007 | 11 | 2007 |
Навчальна програма поглибленого вивчення інформатики для учнів 8–12 класів ЗНЗ (напрям: технологічний, профіль: інформаційно-технологічний) ТП Караванова, ВП Костюков Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах, 5-11, 2008 | 8 | 2008 |
Інформатика: основи алгоритмізації та програмув.: 777 задач з рек. та прикл ТП Караванова К: Гєнеза, 2006 | 6 | 2006 |
Елементи розвивального навчання у викладанні інформатики ТП Караванова Комп’ютер у школі та сім’ї, 16-17, 2000 | 5 | 2000 |
Розвиток творчості учнів при вивченні інформатики: Авторська програма погли¬ бленого вивчення інформатики ТП Караванова Чернівці: ОНМІПО, 2006 | 4 | 2006 |
Методика використання навчальних комп’ютерних програм у навчальному процесі [Електронний ресурс] ТП Караванова Режим доступу: http://virtkafedra. ucoz. ua/el_gurnal/pages/vyp7/konf4 …, 2012 | 3 | 2012 |
Психолого-педагогічні засади викладання інформатики та їх вплив на розвиток творчості учнів ТП Караванова Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах, 3-7, 2011 | 3 | 2011 |
Теорія алгоритмів. Частина 2. Обчислювальні алгоритми. Т Караванова | 2 | 2022 |
Методика розв’язування алгоритмічних задач. Основи алгоритмізації та програмування: Навчально-методичний посібник для вчителів ТП Караванова Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2013 | 1 | 2013 |
Програма курсу за вибором «Основи алгоритмізації та програмування» ТП Караванова, ВП Костюков | 1 | 2011 |
Успішний вчитель—запорука успішної сучасної педагогіки ТП Караванова Комп'ютер у школі та сім'ї, 32-34, 2010 | 1 | 2010 |
Теорія алгоритмів. Частина 1. Необчислювальні алгоритми. Т Караванова | | 2022 |
Обчислювальна практика з програмування. Частина1: Методичні рекомендації та завдання для лабораторних робіт ГП Івасюк, ТП Караванова, АС Перцов, ВГ Фратавчан Технодрук, 2021 | | 2021 |
Методика розв’язування алгоритмічних задач. Побудова алгоритмів: Навчально-методичний посібник для вчителів ТП Караванова Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2013 | | 2013 |
Інформатика. Навчальна програма для 10–11 класів інформаційно-технологічного профілю ТП Караванова, ВП Костюков, ІО Завадський | | 2013 |
ПРОГРАМА КУРСУ «ІНФОРМАТИКА» (8–9 класи загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням інформатики) АМ Гуржій, ТП Караванова, ВП Костюков, ВВ Лапінський, ЄВ Мотурнак, ... Протокол Колегії МОН України від 27.06.2013 року No2/4-2, 2013 | | 2013 |