Ирина Бубенец
Ирина Бубенец
Харьковский государственный университет питания и торговли
Подтвержден адрес электронной почты в домене hduht.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Етапи розвитку торговельної галузі в Україні
ІГ Бубенець
Вісник Запоріз. нац. ун-ту, 9, 2011
62011
Особливості організації служби маркетингових комунікацій на сучасному торговельному підприємстві
ВС Артеменко, ІГ Бубенець
Харків: ХДУХТ, 2010
62010
Підприємницький потенціал торговельного підприємства: зміст, особливості та чинники формування
НС Краснокутська, ІГ Бубенець
Науковий вісник PUET: Economic Sciences, 2015
52015
Підприємницький потенціал як фактор розвитку торговельних підприємств
НС Краснокутська, ІГ Бубенець
ФОП Іванченко ІС, 2015
42015
Підприємницький потенціал у контексті еволюції теорії підприємництва
НС Краснокутська, ІГ Бубенець
Бізнес Інформ, 205-209, 2014
32014
Предпринимательский потенциал в контексте эволюции теории предпринимательства
НС Краснокутская, ИГ Бубенец
ВД" ІНЖЕК", 2014
22014
Оцінка внутрішнього підприємницького клімату в підприємствах торгівлі
НС Краснокутська, ІГ Бубенець, ВС Артеменко
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 82-92, 2015
12015
Особливості маркетингової діяльності торговельних мереж України
ВС Артеменко, ІГ Бубенець, ОЄ Чатченко
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 134-139, 2013
12013
Підходи до формування стратегій розвитку торговельної мережи в сучасних умовах
ВС Артеменко, ІГ Бубенець
Харків: ХДУХТ, 2012
12012
Формування інформаційного забезпечення дисципліни в системі e-Front. Методичні рекомендації для самостійної роботи науково-педагогічних працівників в системі електронного …
ОК Кухарьонок, ТВ Коновалова, ІГ Бубенець, ВС Артеменко, ВВ Янчев
Харків: ХДУХТ, 2019
2019
ІК-компетентність як чинник конкурентоспроможності персоналу
ІГ Бубенець, ВС Артеменко, ОК Кухарьонок, ТВ Коновалова
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 148-158, 2019
2019
Методичні вказівки до виконання та захисту випускних робіт науково-педагогічних працівників ХДУХТ за програмою підвищення кваліфікації «Інформаційно-комунікаційні методи …
ВС Артеменко, ІГ Бубенець, ОК Кухарьонок, ТВ Коновалова, ВВ Янчев
Харків: ХДУХТ, 2018
2018
Інформаційно-комунікаційні методи менеджменту в освіті як чинник інтенсифікації навчального процесу
ІГ Бубенець, ВС Артеменко, ОК Кухарьонок, ТВ Коновалова
Харків: ХДУХТ, 2018
2018
Освітня програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників університету навчального модуля" Інформаційно-комунікаційні методи менеджменту в освіті"
ВС Артеменко, ІГ Бубенець, ТВ Коновалова, ОК Кухарьонок, ВВ Янчев
Харків: ХДУХТ, 2017
2017
Формування стратегії розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства
ВА Гросул, ІГ Бубенець, ОЄ Чатченко
Бизнес Информ, 2017
2017
The factors in the development of marketing potential of trading enterprises
ИГ Бубенец
Path of Science 2 (3), 2-96-2.103, 2016
2016
THE ESSENCE AND STRUCTURE OF MARKETING POTENTIAL OF TRADE ENTERPRISES
ІГ Бубенець, ВО Козуб, СВ Артеменко, ОЄ Чатченко
Wschodnioeuropejskie Czasopismo Naukowe 6 (3), 12-16, 2016
2016
Факторы развития маркетингового потенциала торгового предприятия
ІГ Бубенець
Траектория науки 2 (3), 11-11, 2016
2016
Механізм формування маркетингового потенціалу торговельного підприємства
ІГ Бубенець, ВО Козуб, ВС Артеменко, СВ Артеменко
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 154-165, 2016
2016
The mechanism of forming trading enterprises’ marketing potential
I Bubenets, V Kozub, V Artemenko, S Artemenko
Харків: ХДУХТ, 2016
2016
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20