Ирина Бубенец
Ирина Бубенец
Харьковский государственный университет питания и торговли
Підтверджена електронна адреса в hduht.edu.ua - Домашня сторінка
НазваПосиланняРік
Етапи розвитку торговельної галузі в Україні
ІГ Бубенець
Вісник Запоріз. нац. ун-ту, 9, 2011
62011
Особливості організації служби маркетингових комунікацій на сучасному торговельному підприємстві
ВС Артеменко, ІГ Бубенець
Харків: ХДУХТ, 2010
62010
Підприємницький потенціал торговельного підприємства: зміст, особливості та чинники формування
НС Краснокутська, ІГ Бубенець
Науковий вісник PUET: Economic Sciences, 2015
52015
Підприємницький потенціал як фактор розвитку торговельних підприємств
НС Краснокутська, ІГ Бубенець
ФОП Іванченко ІС, 2015
42015
Підприємницький потенціал у контексті еволюції теорії підприємництва
НС Краснокутська, ІГ Бубенець
Бізнес Інформ, 205-209, 2014
32014
Предпринимательский потенциал в контексте эволюции теории предпринимательства
НС Краснокутская, ИГ Бубенец
ВД" ІНЖЕК", 2014
22014
Оцінка внутрішнього підприємницького клімату в підприємствах торгівлі
НС Краснокутська, ІГ Бубенець, ВС Артеменко
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 82-92, 2015
12015
Особливості маркетингової діяльності торговельних мереж України
ВС Артеменко, ІГ Бубенець, ОЄ Чатченко
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 134-139, 2013
12013
Підходи до формування стратегій розвитку торговельної мережи в сучасних умовах
ВС Артеменко, ІГ Бубенець
Харків: ХДУХТ, 2012
12012
Формування інформаційного забезпечення дисципліни в системі e-Front. Методичні рекомендації для самостійної роботи науково-педагогічних працівників в системі електронного …
ОК Кухарьонок, ТВ Коновалова, ІГ Бубенець, ВС Артеменко, ВВ Янчев
Харків: ХДУХТ, 2019
2019
ІК-компетентність як чинник конкурентоспроможності персоналу
ІГ Бубенець, ВС Артеменко, ОК Кухарьонок, ТВ Коновалова
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 148-158, 2019
2019
Методичні вказівки до виконання та захисту випускних робіт науково-педагогічних працівників ХДУХТ за програмою підвищення кваліфікації «Інформаційно-комунікаційні методи …
ВС Артеменко, ІГ Бубенець, ОК Кухарьонок, ТВ Коновалова, ВВ Янчев
Харків: ХДУХТ, 2018
2018
Інформаційно-комунікаційні методи менеджменту в освіті як чинник інтенсифікації навчального процесу
ІГ Бубенець, ВС Артеменко, ОК Кухарьонок, ТВ Коновалова
Харків: ХДУХТ, 2018
2018
Освітня програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників університету навчального модуля" Інформаційно-комунікаційні методи менеджменту в освіті"
ВС Артеменко, ІГ Бубенець, ТВ Коновалова, ОК Кухарьонок, ВВ Янчев
Харків: ХДУХТ, 2017
2017
Формування стратегії розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства
ВА Гросул, ІГ Бубенець, ОЄ Чатченко
Бізнес Інформ, 347-352, 2017
2017
The factors in the development of marketing potential of trading enterprises
ИГ Бубенец
Path of Science 2 (3), 2-96-2.103, 2016
2016
THE ESSENCE AND STRUCTURE OF MARKETING POTENTIAL OF TRADE ENTERPRISES
ІГ Бубенець, ВО Козуб, СВ Артеменко, ОЄ Чатченко
Wschodnioeuropejskie Czasopismo Naukowe 6 (3), 12-16, 2016
2016
Факторы развития маркетингового потенциала торгового предприятия
ІГ Бубенець
Траектория науки 2 (3), 11-11, 2016
2016
Механізм формування маркетингового потенціалу торговельного підприємства
ІГ Бубенець, ВО Козуб, ВС Артеменко, СВ Артеменко
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 154-165, 2016
2016
The mechanism of forming trading enterprises’ marketing potential
I Bubenets, V Kozub, V Artemenko, S Artemenko
Харків: ХДУХТ, 2016
2016
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20