Follow
Тетяна Борисова
Тетяна Борисова
Західноукраїнський національний університет (Тернопіль)
Verified email at wunu.edu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Теоретичні аспекти управління ризиком на підприємстві
ТМ Борисова
Актуальні проблеми економіки 7 (49), 116-121, 2005
822005
Теоретичні підходи до організування процесу збуту на підприємстві
СЄ Хрупович, ТМ Борисова
Галицький економічний вісник, 59-63, 2009
652009
Innovation Activity Development of Urban Public Transport Service Providers: Multifactor Economic and Mathematical Model
T Borysova, G Monastyrskyi, A Zielinska, M Barczak
Marketing and Management of Innovations, 98-109, 2019
592019
Marketing innovation activity of urban public transport: results of the empirical study
T Borysova, G Monastyrskyi
Marketing and Management of Innovations, 229-240, 2018
562018
Міжнародна економічна конкуренція: Навч. посіб
ТМ Борисова
Тернопіль: ТНЕУ, 2019
482019
Конкурентна стратегія на міжнародному ринку: сутність, основні характеристики та види
ТМ Борисова
Вісник Хмельницького національного університету 2 (1), 156-160, 2010
462010
Інструменти Інтернет-маркетингу некомерційних організацій України
ТМ Борисова
Маркетинг і цифрові технології 1 (2), 53-75, 2017
432017
Використання штучного інтелекту при маркетинговому аналізі неструктурованих даних
СЄ Хрупович, ТМ Борисова
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ 5 (1), 17-26, 2021
402021
Теоретичні аспекти побудови системи управління збутовою діяльністю на промисловому підприємстві
СЄ Хрупович, ТМ Борисова
Галицький економічний вісник, 34-38, 2006
402006
ДОСЛІДЖЕННЯ ВЕКТОРІВ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В СФЕРІ МІСЬКОГО ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ
ЮТ ПРОЦИШИН, ТМ БОРИСОВА
ВІСНИК, 2130, 0
40*
Маркетинг некомерційних організацій у розрізі сфер діяльності: теорія і практика
ТМ Борисова
Астон, 2015
392015
Управління маркетингом та заходи для зменшення сприйманого ризику в бізнесі: аналіз взаємозв’язку
ТМ Борисова, ЮТ Процишин, ЛР Галько
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 322, 2023
372023
Research of customer buying behavior on the Ukrainian electromobile market
N Ivanechko, T Borysova, G Monastyrskyi
Financial and credit activity: problems of theory and practice, 507-513, 2020
37*2020
Конкурентоспроможність галузі: детермінанти формування та сучасні методи оцінювання
ТМ Борисова
Вісник Хмельницького національного університету 1 (6), 54-60, 2011
362011
GLOBAL COMPETITION AND COMPETITIVENESS OF GOODS AND SERVICES
T Borysova
Erbe der europäischen wissenschaft: wirtschaft, management, tourismus …, 2020
34*2020
Використання інструментів маркетингових досліджень при виявленні потреб людей з обмеженими можливостями
Т БОРИСОВА, Р ОКРЕПКИЙ, В ДУДАР
Herald of Khmelnytskyi National University. Economic sciences 314 (1), 154-159, 2023
332023
Priorities of Marketing, Competitiveness, and Innovative Development of Transport Service Providers under Sustainable Urban Development
T Borysova, G Monastyrskyi, O Borysiak, Y Protsyshyn
Marketing and Management of Innovations 3, 78-89, 2021
322021
Словник понять і термінів з Інтернет-маркетингу
ТМ Борисова
Тернопіль: ЗУНУ, 2023
312023
MARKETING COMMUNICATION POLICY OF LOCAL AUTHORITIES AS A TOOL FOR FORMING THE IMAGE OF MUNICIPAL SERVICE PROVIDERS
Т Борисова, Г Монастирський, С Хрупович, В Чайківська
Financial and credit activity problems of theory and practice 2 (43), 306-315, 2022
302022
Глобальна конкуренція: роль та місце у системі маркетингового середовища
ТМ Борисова, СЄ Хрупович
Галицький економічний вісник 68 (1), 159-165, 2021
302021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20