Тетяна Борисова
Тетяна Борисова
Західноукраїнський національний університет (Тернопіль)
Подтвержден адрес электронной почты в домене wunu.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Теоретичні аспекти управління ризиком на підприємстві
ТМ Борисова
Актуальні проблеми економіки, 116-121, 2005
472005
Теоретичні підходи до організування процесу збуту на підприємстві
СЄ Хрупович, ТМ Борисова
342009
Конкурентна стратегія на міжнародному ринку: сутність, основні характеристики та види
ТМ Борисова
Вісник Хмельницького національного університету 2 (1), 156-160, 2010
282010
Міжнародна економічна конкуренція: Навч. посіб
ТМ Борисова
Тернопіль: ТНЕУ, 2019
232019
Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично-методологічні аспекти
ТМ Борисова
Підручники і посібники, 2016
192016
Маркетинг некомерційних організацій у розрізі сфер діяльності: теорія і практика
ТМ Борисова
Астон, 2015
192015
Теоретичні аспекти побудови системи управління збутовою діяльністю на промисловому підприємстві
СЄ Хрупович, ТМ Борисова
Галицький економічний вісник, 34-38, 2006
172006
Конкурентоспроможність галузі: детермінанти формування та сучасні методи оцінювання
ТМ Борисова
ВІСНИК, 154, 2011
152011
Економічне оцінювання та організування маркетингового забезпечення антиризикових заходів на машинобудівних підприємствах
ТМ Борисова
142007
Економічне оцінювання та організування маркетингового забезпечення антиризикових заходів на машинобудівних підприємствах
ТМ Борисова
142007
Маркетинг некомерційних суб'єктів: теорія, методологія, практика
ТМ Борисова
122016
ДОСЛІДЖЕННЯ ВЕКТОРІВ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В СФЕРІ МІСЬКОГО ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ
ЮТ ПРОЦИШИН, ТМ БОРИСОВА
ВІСНИК, 2130, 0
12
Феномен міжнародної конкуренції в сучасній економіці
Т Борисова
Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
72010
Обґрунтування доцільності маркетингових витрат за критерієм рівня ризику
ТМ Борисова
Галицький економічний вісник, 78-84, 2007
62007
Методика оцінювання ефективності організування маркетингового забезпечення системи антиризикових заходів підприємства
ТМ Борисова
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007
62007
ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ
ТМ Борисова
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ 1 (2), 54-76, 2017
52017
Економічні та соціальні передумови маркетизації вітчизняної некомерційної сфери
ТМ Борисова
Маркетинг і менеджмент інновацій, 213-222, 2014
52014
Сутність та класифікація маркетингових інновацій
ТМ Борисова
Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції молодих …, 2010
52010
Теоретичні аспекти формування антиризикових заходів на підприємстві
Т Борисова
Галицький економічний вісник, 37-43, 2004
52004
Маркетинг релігійних організацій у просторі сучасної вітчизняної некомерційної сфери
ТМ Борисова
Терн. націон. техн. ун-т ім. І. Пулюя, 2014
42014
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20