Подписаться
Тетяна Борисова
Тетяна Борисова
Західноукраїнський національний університет (Тернопіль)
Подтвержден адрес электронной почты в домене wunu.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Теоретичні аспекти управління ризиком на підприємстві
ТМ Борисова
Актуальні проблеми економіки 7 (49), 116-121, 2005
592005
Marketing innovation activity of urban public transport: results of the empirical study
T Borysova, G Monastyrskyi
Marketing and Management of Innovations, 229-240, 2018
542018
Innovation Activity Development of Urban Public Transport Service Providers: Multifactor Economic and Mathematical Model
T Borysova, G Monastyrskyi, A Zielinska, M Barczak
Marketing and Management of Innovations, 98-109, 2019
532019
Теоретичні підходи до організування процесу збуту на підприємстві
СЄ Хрупович, ТМ Борисова
Галицький економічний вісник, 59-63, 2009
522009
Міжнародна економічна конкуренція: Навч. посіб
ТМ Борисова
Тернопіль: ТНЕУ, 2019
422019
Конкурентна стратегія на міжнародному ринку: сутність, основні характеристики та види
ТМ Борисова
Вісник Хмельницького національного університету 2 (1), 156-160, 2010
412010
Теоретичні аспекти побудови системи управління збутовою діяльністю на промисловому підприємстві
СЄ Хрупович, ТМ Борисова
Галицький економічний вісник, 34-38, 2006
372006
ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ
ТМ Борисова
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ 1 (2), 54-76, 2017
362017
ДОСЛІДЖЕННЯ ВЕКТОРІВ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В СФЕРІ МІСЬКОГО ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ
ЮТ ПРОЦИШИН, ТМ БОРИСОВА
ВІСНИК, 2130, 0
36*
Маркетинг некомерційних організацій у розрізі сфер діяльності: теорія і практика
ТМ Борисова
Астон, 2015
332015
Конкурентоспроможність галузі: детермінанти формування та сучасні методи оцінювання
ТМ Борисова
Вісник Хмельницького національного університету 1 (6), 54-60, 2011
322011
GLOBAL COMPETITION AND COMPETITIVENESS OF GOODS AND SERVICES
T Borysova
Erbe der europäischen wissenschaft: wirtschaft, management, tourismus …, 2020
30*2020
Використання штучного інтелекту при маркетинговому аналізі неструктурованих даних
СЄ Хрупович, ТМ Борисова
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ 5 (1), 17-26, 2021
292021
Research of customer buying behavior on the Ukrainian electromobile market
N Ivanechko, T Borysova, G Monastyrskyi
Financial and credit activity: problems of theory and practice, 507-513, 2020
27*2020
Priorities of Marketing, Competitiveness, and Innovative Development of Transport Service Providers under Sustainable Urban Development
T Borysova, G Monastyrskyi, O Borysiak, Y Protsyshyn
Marketing and Management of Innovations 3, 78-89, 2021
242021
Маркетинг некомерційних суб'єктів: теорія, методологія, практика
ТМ Борисова
242016
Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично-методологічні аспекти
ТМ Борисова
Підручники і посібники, 2016
232016
Економічне оцінювання та організування маркетингового забезпечення антиризикових заходів на машинобудівних підприємствах
ТМ Борисова
222007
Глобальна конкуренція: роль та місце у системі маркетингового середовища
ТМ Борисова, СЄ Хрупович
Галицький економічний вісник 68 (1), 159-165, 2021
212021
Analysis of marketing communication actions in human trafficking prevention
T Borysova
Актуальні проблеми економіки, 299-308, 2014
212014
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20