Подписаться
Тетяна Борисова
Тетяна Борисова
Західноукраїнський національний університет (Тернопіль)
Подтвержден адрес электронной почты в домене wunu.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Теоретичні аспекти управління ризиком на підприємстві
ТМ Борисова
Актуальні проблеми економіки 7 (49), 116-121, 2005
822005
Теоретичні підходи до організування процесу збуту на підприємстві
СЄ Хрупович, ТМ Борисова
Галицький економічний вісник, 59-63, 2009
652009
Innovation Activity Development of Urban Public Transport Service Providers: Multifactor Economic and Mathematical Model
T Borysova, G Monastyrskyi, A Zielinska, M Barczak
Marketing and Management of Innovations, 98-109, 2019
592019
Marketing innovation activity of urban public transport: results of the empirical study
T Borysova, G Monastyrskyi
Marketing and Management of Innovations, 229-240, 2018
562018
Міжнародна економічна конкуренція: Навч. посіб
ТМ Борисова
Тернопіль: ТНЕУ, 2019
482019
Конкурентна стратегія на міжнародному ринку: сутність, основні характеристики та види
ТМ Борисова
Вісник Хмельницького національного університету 2 (1), 156-160, 2010
462010
ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ
ТМ Борисова
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ 1 (2), 54-76, 2017
432017
Теоретичні аспекти побудови системи управління збутовою діяльністю на промисловому підприємстві
СЄ Хрупович, ТМ Борисова
Галицький економічний вісник, 34-38, 2006
402006
ДОСЛІДЖЕННЯ ВЕКТОРІВ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В СФЕРІ МІСЬКОГО ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ
ЮТ ПРОЦИШИН, ТМ БОРИСОВА
ВІСНИК, 2130, 0
40*
Маркетинг некомерційних організацій у розрізі сфер діяльності: теорія і практика
ТМ Борисова
Астон, 2015
392015
Використання штучного інтелекту при маркетинговому аналізі неструктурованих даних
СЄ Хрупович, ТМ Борисова
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ 5 (1), 17-26, 2021
382021
Управління маркетингом та заходи для зменшення сприйманого ризику в бізнесі: аналіз взаємозв’язку
ТМ Борисова, ЮТ Процишин, ЛР Галько
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 322, 2023
372023
Research of customer buying behavior on the Ukrainian electromobile market
N Ivanechko, T Borysova, G Monastyrskyi
Financial and credit activity: problems of theory and practice, 507-513, 2020
36*2020
Конкурентоспроможність галузі: детермінанти формування та сучасні методи оцінювання
ТМ Борисова
Вісник Хмельницького національного університету 1 (6), 54-60, 2011
362011
Використання інструментів маркетингових досліджень при виявленні потреб людей з обмеженими можливостями
ТМ Борисова, РБ Окрепкий, ВТ Дудар
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 314, 2023
332023
Комплексний Інтернет-маркетинг: Навч. посібник
ТМ Борисова
Тернопіль: ЗУНУ, 273 с., 2022
33*2022
GLOBAL COMPETITION AND COMPETITIVENESS OF GOODS AND SERVICES
T Borysova
Erbe der europäischen wissenschaft: wirtschaft, management, tourismus …, 2020
33*2020
Словник понять і термінів з Інтернет-маркетингу
ТМ Борисова
Тернопіль: ЗУНУ, 2023
312023
Priorities of Marketing, Competitiveness, and Innovative Development of Transport Service Providers under Sustainable Urban Development
T Borysova, G Monastyrskyi, O Borysiak, Y Protsyshyn
Marketing and Management of Innovations 3, 78-89, 2021
312021
Глобальна конкуренція: роль та місце у системі маркетингового середовища
ТМ Борисова, СЄ Хрупович
Галицький економічний вісник 68 (1), 159-165, 2021
302021
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20