Department of Economics and Marketing, Кафедра Экономики и Маркетинга
Department of Economics and Marketing, Кафедра Экономики и Маркетинга
National Technical University “Kharkiv Polytechnic Institute”. UKRAINE
Підтверджена електронна адреса в kpi.kharkov.ua - Домашня сторінка
НазваПосиланняРік
Організація та управління інноваційною діяльністю
ПГ Перерва, СА Мехович, МІ Погорєлов
Харків: НТУ «ХПІ, 2008
492008
Проектный анализ инвестиций и инноваций
АИ Яковлев
Харьков: Бизнес Информ 116, 221, 1999
321999
Экономико-организационные аспекты промышленных инноваций
АИ Яковлев, НА Макаренко
Х.: Бизнес Информ, 2003
202003
Теоретичні та методологічні основи формування стратегії розвитку підприємства
ВМ Кобєлєв, ЮВ Захарченко
Вісник економіки транспорту і промисловості, 2013
162013
Сучасний стан та перспективи розвитку українського ринку електротехнічних виробів
ВМ Кобєлєв
Науковий журнал “Економіка розвитку”.–Харків: ХНЕУ, 72-75, 2006
92006
Формування та оцінювання портфеля реальних інноваційно-інвестиційних проектів на переробних підприємствах
АІ Яковлєв, СО Васильцова
ООО" Цифра Прінт", 2013
82013
Методи оцінки збитку на підприємствах при виході з ладу електротехнічного обладнання
АІ Яковлєв, ОВ Мозенков, ВМ Кобєлєв
ВВП" Контраст", 2012
82012
Бізнес-планування в системі економічного управління підприємством
ЛС Ларка, КП Нелюб
НТУ" ХПІ", 2016
62016
Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» ОС «Бакалавр» усіх форм …
НМ Павлішина, НМ Павлишина, ВВ Лифар, ВВ Лыфарь
Запорізький національний технічний університет, 2016
6*2016
Сутність та складові потенціалу енергозбереження промислового підприємства в умовах трансформації економіки
ОМ Кітченко
Національна академія управління, 2012
62012
Методичні підходи щодо визначення і оцінки ефективності господарської діяльності підприємства
ВМ Кобєлєв, ДЮ Слатін, КЮ Соколов
Вісник Національного технічного університету ХПІ. Сер.: Технічний прогрес та …, 2014
52014
Стратегія управління потенціалом підприємства як складова його стратегічного набору
ЛС Ларка, НМ Донець, МО Сіренко
Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Технiчний прогрес …, 2013
52013
Економічна оцінка бренду в контексті оцінки вартості бізнесу компанії
ВМ Кобєлєв, АВ Меглій
НТУ" ХПІ", 2011
52011
Особливості сучасного молодіжного студентського сленгу
АВ Кобєлєва
НТУ" ХПІ", 2015
42015
Організація ризик-аудиту господарської діяльності підприємства
ЛС Ларка, ОВ Шкрьогал
НТУ" ХПІ", 2015
42015
Сучасні тенденції та проблеми розвитку програм лояльності на споживчому ринку
МІ Ларка, МВ Мірошник, ВА Анохін, ІС Олійник
НТУ" ХПІ", 2013
42013
PR в Україні: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку
ВМ Кобєлєв, ІЄ Гармаш
НТУ" ХПІ", 2011
42011
Організація інформаційного забезпечення маркетингових досліджень
АІ Яковлєв, ЛС Ларка
Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана, 2011
42011
Інновації як підхід антикризового управління на підприємствах машинобудування
ВМ Кобєлєв, ММ Карпєєва
Вісник Національного технічного університету ХПІ. Серія: Технічний прогрес …, 2015
32015
Оцінка конкурентоспроможності підприємства та фактори її підвищення
ВМ Кобєлєв, ВІ Болтенко
НТУ" ХПІ", 2015
32015
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20